#1
Idd, gevoelens verdoven spreekt me niet aan.
Ieder zijn ‘cup of tea, enfin coffee’ uiteraard
!
Ieder zijn ‘cup of tea, enfin coffee’ uiteraard
Om een antwoord te krijgen waar je werkelijk iets aan hebt, zal je iets concretere info moeten geven.Ik heb wat bruin weten te krijgen.
Mij vraag is hoe ik het beste kan gebruiken.
Ik wil en ga niet spuiten.
Maar is het beter om het via een pijpje te roken of chinezen?
En hoeveel kan ik nemen zonder er eerst ziek van te worden zoals ik lees.
Of is dat onvermijdelijk?
Graag een andwoord.
Haa, ja ik was door ts via pb benaderd. Nog niet met dé vraag maar wel: “mag ik je een vraag stellen?”Dampiej85 heeft een ban omdat hij naar verkooppunten van heroïne vroeg in een ander topic. Hopelijk zal-ie jullie reacties nog kunnen lezen, maar antwoorden zal dus niet mogelijk zijn. Dit even ter info.![]()
Mss was ts een beetje in de war door jouw ondertitel ‘badass junkie’Haa, ja ik was door ts via pb benaderd. Nog niet met dé vraag maar wel: “mag ik je een vraag stellen?”
Ik had het nog niet gemeld omdat er (nog) niets tegen de regels was gebeurd. Dan verwijder ik de pb.
Mss was ts een beetje in de war door jouw ondertitel ‘badass junkie’.
Dank dank!@De Dunne is de leukste junk die ik ken.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."