Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHeroine

Heroine

20 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
S
Sofia87Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Idd, gevoelens verdoven spreekt me niet aan.

Ieder zijn ‘cup of tea, enfin coffee’ uiteraard :)!
D
Dampiej85Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb wat bruin weten te krijgen.

Mij vraag is hoe ik het beste kan gebruiken.

Ik wil en ga niet spuiten.
Maar is het beter om het via een pijpje te roken of chinezen?

En hoeveel kan ik nemen zonder er eerst ziek van te worden zoals ik lees.
Of is dat onvermijdelijk?

Graag een andwoord.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Pas op met hero. De meeste mensen kunnen het niet bij 1x laten, ook al willen ze dat.
Ik kan je niet helpen want ik weet het niet. Gewoon een goed bedoelde waarschuwing, dat je weet waar je aan begint. :wink:
P.s. Laat je hero testen voor gebruik.
S
Sofia87Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Dampiej85 zei:
Ik heb wat bruin weten te krijgen.

Mij vraag is hoe ik het beste kan gebruiken.

Ik wil en ga niet spuiten.
Maar is het beter om het via een pijpje te roken of chinezen?

En hoeveel kan ik nemen zonder er eerst ziek van te worden zoals ik lees.
Of is dat onvermijdelijk?

Graag een andwoord.
Klik om te vergroten...
Om een antwoord te krijgen waar je werkelijk iets aan hebt, zal je iets concretere info moeten geven.

Aangezien je het 'bruin' noemt is het H3, veronderstel ik? Of heb je H4? H4 is snuifbaar. H3 is eerder om te roken.

Je moet wel perfect weten wat je in huis hebt! En al zeker met een drug zoals heroïne.
En zoals de @De Dunne al zei: let op met heroine. Het valt niet recreatief te gebruiken zoals bv. coke.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Gewoon niet, veel te riskant dat spul.
S
Sofia87Lid
01-01-2024, 00:00
#6
@acht.zes Da’s idd het beste advies.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Van de mensen die ik ken die ooit heroine hebben gedaan is precies 100% verslaafd geraakt.
A
Amfitamientje PowerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Van verslavingen kun je natuurlijk ook gewoon weer afkomen. Ik was er ooit verslaafd aan. Nu geen enkele trek meer.

Antwoord op je vraag:

Chinezen als je de rook goed kan vangen. Je wordt vast wel misselijk.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dampiej85 heeft een ban omdat hij naar verkooppunten van heroïne vroeg in een ander topic. Hopelijk zal-ie jullie reacties nog kunnen lezen, maar antwoorden zal dus niet mogelijk zijn. Dit even ter info. :wink:
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#10
@Parfumflesje

Is inderdaad mogelijk, iets meer dan de helft die ik ken is er vanaf kunnen komen. Maar dat is wel weer een heel verhaal op zich waar ik zelf ook niet zo'n zin in heb. Al dat risico en gedoe om een of andere drug ooit te willen proberen, mij niet gezien.

Het schijnt nog tegen te vallen ook, die heroine-high.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Roze olifant zei:
Dampiej85 heeft een ban omdat hij naar verkooppunten van heroïne vroeg in een ander topic. Hopelijk zal-ie jullie reacties nog kunnen lezen, maar antwoorden zal dus niet mogelijk zijn. Dit even ter info. :wink:
Klik om te vergroten...
Haa, ja ik was door ts via pb benaderd. Nog niet met dé vraag maar wel: “mag ik je een vraag stellen?”
Ik had het nog niet gemeld omdat er (nog) niets tegen de regels was gebeurd. Dan verwijder ik de pb.
S
Sofia87Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Okay, thx voor de info @Roze olifant
S
Sofia87Lid
01-01-2024, 00:00
#13
De Dunne zei:
Haa, ja ik was door ts via pb benaderd. Nog niet met dé vraag maar wel: “mag ik je een vraag stellen?”
Ik had het nog niet gemeld omdat er (nog) niets tegen de regels was gebeurd. Dan verwijder ik de pb.
Klik om te vergroten...
Mss was ts een beetje in de war door jouw ondertitel ‘badass junkie’ :tongueout:.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#14
Sofia87 zei:
Mss was ts een beetje in de war door jouw ondertitel ‘badass junkie’ :tongueout:.
Klik om te vergroten...
:tilttearlaugh:
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#15
@De Dunne is de leukste junk die ik ken. :tongueout:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#16
acht.zes zei:
@De Dunne is de leukste junk die ik ken. :tongueout:
Klik om te vergroten...
Dank dank!
S
Sofia87Lid
01-01-2024, 00:00
#17
acht.zes zei:
@Parfumflesje

Het schijnt nog tegen te vallen ook, die heroine-high.
Klik om te vergroten...

Kan ik me goed voorstellen.
Ik heb in het algemeen geen interesse in downers of opiaten. Da's nu echt iets dat me totaal niet aanspreekt.
A
Amfitamientje PowerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Als je heerlijk wil verdoven, geen fysieke of mentale pijn meer wil voelen is het een goed werkend middel.

Geen recreatief middeltje voor de fun als je het mij vraagt.
U
UwBesteVrindLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mag ik vragen wat je uiteindelijk hebt gedaan?
Ik snuif het gewoonlijk. In het verleden weleens een stukje folie gebruikt, maar daar schoot ik niet echt iets mee op.
B
BruintjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik ben jaren verslaafd geweest aan lekkere bruin ,gewoon altijd blijven roken .nu gebruik ik gewoon nog af en toe ,want de lichamelijke pijn die ik heb ,in mijn rug is niet leefbaar. Zo kan ik er toch terug tegen .maar ja.de lekkere van vroeger vind je niet meer ,eerder light versies .dus blijf er af als je nog moet beginnen, bij mij is het toch te laat.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."