Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Kan iemanf mij aldjeblieft een andqoord geven"
"Ik heb net balletje gehaald bij andere dealer,maar deze knetter totaal niet. Is dat een goed teken of niet?"
"Dampiej85 zei: Ik heb net balletje gehaald bij andere dealer,maar deze knetter totaal niet. Is dat een goed teken of niet? Klik om te vergroten... Het voelt wel ok. Vraag me alleen af waarom deze totaal niet knettert. Iemand een idee?"
"GoldenGrow zei: ga geen crack roken please Klik om te vergroten... Ik wil er ook vanaf heel graag. Ben ook bezig met hulp. Maar ik ben erg benieuqd waarom deze niet knettert."
"Ik heb wat bruin weten te krijgen. Mij vraag is hoe ik het beste kan gebruiken. Ik wil en ga niet spuiten. Maar is het beter om het via een pijpje te roken of chinezen? En hoeveel kan ik nemen zonder er eerst ziek van te worden zoals ik lees. Of is dat onvermijdelijk? Graag een andwoord."