#1
@damiej85,
Zoals je kunt lezen in mijn update heb ik een lange weg moeten ondergaan om van de meeste rotzooi af te komen, ik zou persoonlijk er maar eens goed over nadenken om heroïne te gaan gebruiken. Stel, je bent verslavingsgevoelig, dan ben je er meteen bij en kan je een groot deel van je verdere leven met de "aap"op je rug rond blijven lopen.
Tevens is de heroïne van een dusdanige kwaliteit dat je het zelfs haast geen heroïne mag noemen, zoveel wordt er gerommeld versneden etc.
Nogmaals, weet waar je aan begint, het is rotzooi waar je ( haast) niet meer van af komt, succes en hou het rustig!! Hansje.
Zoals je kunt lezen in mijn update heb ik een lange weg moeten ondergaan om van de meeste rotzooi af te komen, ik zou persoonlijk er maar eens goed over nadenken om heroïne te gaan gebruiken. Stel, je bent verslavingsgevoelig, dan ben je er meteen bij en kan je een groot deel van je verdere leven met de "aap"op je rug rond blijven lopen.
Tevens is de heroïne van een dusdanige kwaliteit dat je het zelfs haast geen heroïne mag noemen, zoveel wordt er gerommeld versneden etc.
Nogmaals, weet waar je aan begint, het is rotzooi waar je ( haast) niet meer van af komt, succes en hou het rustig!! Hansje.