Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZware opiaat verslaving

Zware opiaat verslaving

6 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
R
RayBo1970Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo allemaal,

Waar moet ik beginnen ? Ik ben pijn patiënt en zoedoende verslaafd geraakt aan de opiaten mede door mijn artsen die maar voor bleven schrijven.....alles heb ik al gehad zelfs de zware Palladon waarvan ik de maximale hoeveel vaak overtrad. Daarbij Oxycodon, Nitrazepam en Oxazepam en dan weet je het wel.....maar wel alles keurig van de arts en apotheek !!
Nu aan het afkicken en man zo ziek met name in de ochtenden en de nachten zijn een hel !! Ik vraag geen begrip, ik ben degene die ze slikt en geslikt hebt. Toch zou steun welkom zijn.....

Ray

:(
B
Boy WonderLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat is de oorzaak van je pijn? Als de enige remedie die pillen zijn is het wel behoorlijk k*t ja.
M
MondmaskerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hey Ray

Ik wens je veel sterkte en steun in dit moeilijke proces!
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Met pijn waarvoor opiaten nodigzijn is het altijd kiezen uit 2 duivels.

Of je hebt geen levens qualiteit ivm de pijn of je raakt verslaafd aan opiaten maar de pijn is tolereerbaar.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wat naar.. bouw het rustig af.. en overleg dit met je arts. Cold turkey kan gevaarlijk zijn..

Nitrazepam en oxazepam zijn alleen geen opiaten. Dit heeft weer net andere afkick verschrijnselen. Deze stoffen horen tot de groep benzodiazepinen. Hoe erg ben je aan deze stof specifiek verslaafd?
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Als je werkelijk de wil hebt, en er werkelijk echt vanaf wilt, dan lijkt mij een klinische detox om te beginnen de enige juiste weg.
Het is m.i. véél te link om dit in je uppie thuis te moeten doen.
Je hebt zonder meer intensieve begeleiding nodig.
Mijn advies is om via je huisarts je te laten verwijzen naar verslaving zorg.
Ik kan me voorstellen hoe ellendig je er nu aan toe bent. Neem actie!
h
hansje1963Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Beetje vreemd dat we niets meer van je horen, gaat het nog of ben je inmiddels opgenomen in een kliniek? Lijkt me niet verstandig om dit thuis te doen ivm de ziekteverschijnselen die erg heftig kunnen zijn, ook van de benzodiazepines kan je flink last krijgen, mede na hoge doseringen. Ben benieuwd naar je reactie en hoe het met je gaat! Groetjes en hou je taai!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."