Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNekramp na opiaten

Nekramp na opiaten

13 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
S
SjeenaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo!

Ik heb recent herhaaldelijk na het nemen van opiaten nekrampen.
Het is steeds heel toevallig.
Kan het überhaupt een gevolg zijn van, of is het gewoon toeval?
Je zou juist moeten ontspannen, daarom vindt ik het zo raar...
Ik heb niemand om dit aan te vragen, vandaar dat ik het hier doe :)

Dank je!
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#2
nekkramp

kan een ramp zijn voor je nek ja.

kheb geen antwoord op je vraag, sorry.
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#3
nl.m.wikipedia.org

Hersenvliesontsteking - Wikipedia

nl.m.wikipedia.org nl.m.wikipedia.org

Ik denk dat je nekstijfheid bedoelt?
S
SjeenaLid
01-01-2024, 00:00
#4
John Trap zei:
nl.m.wikipedia.org

Hersenvliesontsteking - Wikipedia

nl.m.wikipedia.org nl.m.wikipedia.org

Ik denk dat je nekstijfheid bedoelt?
Klik om te vergroten...
Nee, echt acute kramp.
Zo erg dat het me uitschakeld, en ik de neiging heb om de h.a te bellen.
Mijn nek verkrampt letterlijk.
Het doet pijn en is best wel eng.
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#5
Heb je deze krampen voor of na het slapen? Als ik in een benzo-KO slaap, heb ik ook vaak gigantische pijn in mijn nek de dag erna. Ik slaap dan de hele nacht op mijn buik, wat ik normaal gesproken nooit doe.

Ken je een hittepit, die je in de magnetron opwarmt? Dit kan enorm goed helpen tegen drugsgerelateerde spanningen in hoofd, kaak en nek. Heerlijk na een avondje teveel MDMA. Wellicht heb je er wat aan.

Voor de rest gebruik ik zelf nauwelijks opiaten, dus geen specifieke ervaring mee..
S
SjeenaLid
01-01-2024, 00:00
#6
John Trap zei:
nl.m.wikipedia.org

Hersenvliesontsteking - Wikipedia

nl.m.wikipedia.org nl.m.wikipedia.org
Klik om te vergroten...


Het is geen hersenvliesontsteking.
Het is alleen een heftige korte kramp,verder geen klachten. :grin:
S
SjeenaLid
01-01-2024, 00:00
#7
John Trap zei:
Heb je deze krampen voor of na het slapen? Als ik in een benzo-KO slaap, heb ik ook vaak gigantische pijn in mijn nek de dag erna. Ik slaap dan de hele nacht op mijn buik, wat ik normaal gesproken nooit doe.

Ken je een hittepit, die je in de magnetron opwarmt? Dit kan enorm goed helpen tegen drugsgerelateerde spanningen in hoofd, kaak en nek. Heerlijk na een avondje teveel MDMA. Wellicht heb je er wat aan.

Voor de rest gebruik ik zelf nauwelijks opiaten, dus geen specifieke ervaring mee..
Klik om te vergroten...
Het is compleet willekeurig.

Ja ik heb zo'n warmte/koelte compres hier, en tijgerbalsem!

Ik heb mezelf afgeleerd om op mijn buik te slapen, vanwege rug en nek klachten vroeger.
Zal ik in mijn slaap toch weer op mijn buik gaan liggen?

Maar dat verklaart nog niet waarom het alleen 'toe slaat' als de medicatie gaat werken...:nerd:
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#8
Sjeena zei:
Het is compleet willekeurig.

Ja ik heb zo'n warmte/koelte compres hier, en tijgerbalsem!

Ik heb mezelf afgeleerd om op mijn buik te slapen, vanwege rug en nek klachten vroeger.
Zal ik in mijn slaap toch weer op mijn buik gaan liggen?

Maar dat verklaart nog niet waarom het alleen 'toe slaat' als de medicatie gaat werken...:nerd:
Klik om te vergroten...
Nee, helaas kan ik je daar ook niet veel meer over vertellen!
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#9
Gebruik je het voor een medische aandoening of wil je er gewoon high van zijn?
Als je er gewoon high van wil zijn kan dit erop wijzen dat je een veel te hoge dosis neemt.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#10
transformated zei:
Gebruik je het voor een medische aandoening of wil je er gewoon high van zijn?
Als je er gewoon high van wil zijn kan dit erop wijzen dat je een veel te hoge dosis neemt.
Klik om te vergroten...
Precies kijk wel uit dat je het niet gaat misbruiken.

Beterschap en hoop dat het snel beter wordt!🤗
S
SjeenaLid
01-01-2024, 00:00
#11
John Trap zei:
Nee, helaas kan ik je daar ook niet veel meer over vertellen!
Klik om te vergroten...
Bedankt voor het mee denken!
transformated zei:
Gebruik je het voor een medische aandoening of wil je er gewoon high van zijn?
Als je er gewoon high van wil zijn kan dit erop wijzen dat je een veel te hoge dosis neemt.
Klik om te vergroten...
Ik gebruik standaart 20mg per dag.
Dat is niet heel veel toch?
Ik wordt er nooit high van.
Ik wist niet eens dat dat kon:tongueout:
Tijdloos zei:
Precies kijk wel uit dat je het niet gaat misbruiken.

Beterschap en hoop dat het snel beter wordt!🤗
Klik om te vergroten...
Nee nee, ik misbruik het niet.
20mg per dag ^^
Dank je wel!
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Sjeena zei:
Ik wordt er nooit high van.
Ik wist niet eens dat dat kon
Klik om te vergroten...
Echt waar???
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#13
Sjeena zei:
Nee nee, ik misbruik het niet.
20mg per dag ^^
Dank je wel!
Klik om te vergroten...
20 milligram van wat?

Want 20 milligram fentanyl per dag is toch wel een behoorlijke hoeveelheid :tearsofjoy:
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#14
20 microgram is al een stevige dosis vwb fentanyl...De startpositie is 12 microgram als ik het goed heb...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."