#1
Hallo!
Ik heb recent herhaaldelijk na het nemen van opiaten nekrampen.
Het is steeds heel toevallig.
Kan het überhaupt een gevolg zijn van, of is het gewoon toeval?
Je zou juist moeten ontspannen, daarom vindt ik het zo raar...
Ik heb niemand om dit aan te vragen, vandaar dat ik het hier doe![:)]()
Dank je!
Ik heb recent herhaaldelijk na het nemen van opiaten nekrampen.
Het is steeds heel toevallig.
Kan het überhaupt een gevolg zijn van, of is het gewoon toeval?
Je zou juist moeten ontspannen, daarom vindt ik het zo raar...
Ik heb niemand om dit aan te vragen, vandaar dat ik het hier doe
Dank je!