Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo! Ik heb recent herhaaldelijk na het nemen van opiaten nekrampen. Het is steeds heel toevallig. Kan het überhaupt een gevolg zijn van, of is het gewoon toeval? Je zou juist moeten ontspannen, daarom vindt ik het zo raar... Ik heb niemand om dit aan te vragen, vandaar dat ik het hier doe Dank je!"
"John Trap zei: Hersenvliesontsteking - Wikipedia nl.m.wikipedia.org Ik denk dat je nekstijfheid bedoelt? Klik om te vergroten... Nee, echt acute kramp. Zo erg dat het me uitschakeld, en ik de neiging heb om de h.a te bellen. Mijn nek verkrampt letterlijk. Het doet pijn en is best wel eng."
"John Trap zei: Hersenvliesontsteking - Wikipedia nl.m.wikipedia.org Klik om te vergroten... Het is geen hersenvliesontsteking. Het is alleen een heftige korte kramp,verder geen klachten."
"John Trap zei: Heb je deze krampen voor of na het slapen? Als ik in een benzo-KO slaap, heb ik ook vaak gigantische pijn in mijn nek de dag erna. Ik slaap dan de hele nacht op mijn buik, wat ik normaal gesproken nooit doe. Ken je een hittepit, die je in de magnetron opwarmt? Dit kan enorm goed helpen tegen drugsgerelateerde spanningen in hoofd, kaak en nek. Heerlijk na een avondje teveel MDMA. Wellicht heb je er wat aan. Voor de rest gebruik ik zelf nauwelijks opiaten, dus geen specifieke ervaring mee.. Klik om te vergroten... Het is compleet willekeurig. Ja ik heb zo'n warmte/koelte compres hier, en tijgerbalsem! Ik heb mezelf afgeleerd om op mijn buik te slapen, vanwege rug en nek klachten vroeger. Zal ik in mijn slaap toch weer op mijn buik gaan liggen? Maar dat verklaart nog niet waarom het alleen 'toe slaat' als de medicatie gaat werken..."
"John Trap zei: Nee, helaas kan ik je daar ook niet veel meer over vertellen! Klik om te vergroten... Bedankt voor het mee denken! transformated zei: Gebruik je het voor een medische aandoening of wil je er gewoon high van zijn? Als je er gewoon high van wil zijn kan dit erop wijzen dat je een veel te hoge dosis neemt. Klik om te vergroten... Ik gebruik standaart 20mg per dag. Dat is niet heel veel toch? Ik wordt er nooit high van. Ik wist niet eens dat dat kon Tijdloos zei: Precies kijk wel uit dat je het niet gaat misbruiken. Beterschap en hoop dat het snel beter wordt!🤗 Klik om te vergroten... Nee nee, ik misbruik het niet. 20mg per dag ^^ Dank je wel!"
"AN ABSOLUTELY MUST-WATCH AND SHARE – Now banned by YouTube & Facebook – doctors from all over the world warn that the ‘covid’ vaccine should be refused and there is no ‘pandemic’ – David Icke"
"Weet jullie waar de jaarlijks griepgolf is gebleven?"
"Gympie zei: de haast is natuurlijk wel omdat deze situatie dus niet langer zo door kan gaan.. alternatief.. gewoon de hele lockdown vergeten en terug gaan naar hoe het was maar dan lopen de IC's weer over.. vaccin geld in IC's steken? ik heb het antwoord niet.. ik wil geen prik. maar als iemand heilig in de goeie werking van dat vaccin gelooft, neem het alsjeblieft. er is een hoop misleidende info te vinden online.. beide kanten op.. ik hou me een beetje in het midden.. en koppel bijv. geen trump/biden dingen aan andere dingen.. want mensen leggen tegenwoordig iets te snel allerlei gekke verbanden imho. Klik om te vergroten... Alternatief; Hq met zink. Maarja, dat is verboden. Waarom denk je? Follow the money.."