Dat klopt. Ik slik het om een operatie uit te stellen. Ivm.zwaarwegende privé.redenen.
De huisarts wil ook afbouwen.wat jij zegt..je voelt meer van de ontwenning dan pijneffect. We zijn overeengekomen dat ik eerst stabiel ben privé. Misschien eerder dan iets afbouwen maar.edht tot nul na de.operatke
Ik snap dat het eraf moet, maar artsen onderschatten ook dat afkicken heel zwaar is.stel.je bent alleenstaand moeder zonder netwerk) of je fulltime baan begint. Het moet voor.mij een samenwerking met mijn arts zijn waarin ik gehoord word.
Ik probeer soms kratom ipv tramadol. Maar zou dst echt positief effect hebben...aka. minder tramadol..dus minder belastend?
ps: Of de werking van tramadol afhangt van.serotonine/dopamine wekt enorm mijn interesse. Ik wilde een lid taggen die er altijd verstand van heeft.maar wie was het ook alweer?
(iedereen mag reageren hoor)
Bij een eenvoudige botbreuk zoals een gebroken arm is Tramadol wel degelijk de eerste keus. Juist omdat dit een kort durende situatie is tenopzichte van wat jouw te wachten is. En ja, Tramadol werkt juist in dit soort situaties. Daarom denken veel artsen, goh het helpt bij een botbreuk, maar je begrijpt Tramadol was maar korte tijd nodig bij mensen met eenvoudige botbreuken.
Alhoewel dit heel erg klinkt, je kan vragen naar een pijnpolie als het echt langer gaat duren, laat producten zoals oxycontin oxycodon je niet adviseren, daar zijn meer dan een half miljoen Amerikanen aan overleden door bijwerkingen.
Vraag naar expertise bij de pijnpolie voor lange termijn, en dan is er zeker honder jaar ervaring met morfine. Maar je kan altijd vragen naar de pijn polie, ga alsjeblieft niet voor de Tramadol, Tramadol nogmaals is prima geschikt voor mensen met een helende botbreuk zoals elleboog, pijpbeen, scheenbeen, ja zeker, maar absoluut niet voor lange termijn. En helaas ook niet voor een buzz. Ik copy paste dit bericht naar andere tramadol gebruikers, die niet begrijpen dat Tramadol alleen geschikt is voor botbreuken die in een maand genoeg geheeld zijn bijvoorbeeld. In dat soort situaties is Tramadol daadwerkelijk geschikt. Maar bij hernia, langdurige pijn, nee, ook Oxycontin Oxycodone nee, je komt dan toch bij de pijnpoli, en dat kan alleen via de huisarts. De huisarts is iemand die beslist waar iemand voor behandeld wordt en welke route iemand gaat.
Wees dankbaar dat je gelukkig geen Atropine nodig zoals ik, omdat ik Acetylcholine niet af kan breken.
Wat ik heel jammer vind is het taboe op cannabis, en ik adviseer je om daar het niet over te hebben.
De pijnpoli, zeker na medische ingrepen die pijn op lange termijn hebben.