#1
Dat is dan toch vrij stevig!
Promethazine, dat is ook niet mis te verstaan....
Promethazine, dat is ook niet mis te verstaan....
Ik denk dat ze dit ooit wouden invoeren om je drugs te kunnen testen in Brussel maar is er nooit van gekomen. Na wat opzoek werk vind ik hier ook niet direct iets over. Op dat vlak staat ons Belgenland wel een pakje achterWat ik bedoel is dat het geen zin heeft en zelfs gevaarlijk is om te bespreken wat er in je drankje zit. Zoals je zegt is er een mogelijkheid dat er gewoon een etiket opgeplakt is dat niets te maken heeft met wat dat etiket hoort te representeren. Zelfs als hier iemand is met dezelfde flesjes met hetzelfde etiket heb je nog geen garantie of de inhoud identiek is. Als men dan gaat suggereren dat de inhoud prima is omdat zij een fijne ervaring met dat flesje hebben kan dat voor jou gevaarlijk zijn. De inhoud hoeft niet hetzelfde te zijn.
Weet niet zeker hoe het zit met testen in België, maar had begrepen dat dat wel kon in Brussel?
Goh valt wel mee vond ik. Is wel eens leuk om te doen in groep met een jointje erbij. Ik ga ook niet heel hoog doseren met lean daardoor is het wel prettig. Hoog doseren bij lean lijkt mij inderdaad wel kut, je vergeet super veel en je bent nog lammer dan na een paar dikke joints te roken. Je betaalt je er ook blauw aan voor wat het eigenlijk maar is.Is lean niet gewoon heel kut?
Hallo! Ik heb even rondgevraagd en “Tripple M” is hoestdrank (codeine+promethazine) van Actavis. Is Amerikaans geloof ik. Heb het zelf al een paar keer gebruikt en zie t steeds vaker langskomen. Het komt binnen in flessen van een halve liter en word overgegoten in 100ml flesjes met het label “tripple m” erop, daarom is er weinig over te vinden. Ik heb het een keer laten testen en er blijkt verder geen rotzooi bij toegevoegd. Het blijven wel opiaten dus kijk wel uit want lean kan link spul zijn. En zoals bij elke drug: doseer het met mate. Genietse!Alvast een fijne kerst voor jullie en bijna een zalig nieuwjaar!! (Hoe verre het kan natuurlijk in deze tijden)
Ik weet niet of ik met een vraag over lean op de juiste forum zit maar aangezien hier wel opioids in zitten, zet ik het maar hier.
Ik zelf heb al meerdere malen dit geprobeert met mijn vrienden groep. Alleen willen we ons eigenlijk wat meer informeren wat we nu eigenlijk precies drinken.
Het word nogal makkelijk gezegt van "Deze komt uit Amerika bro! vertrouw me is echt kwaliteit".
Alleen heb ik het gevoel dat dit gewoon een zelf gemaakte mix is waarna er gewoon een mooie sticker op de fles geplakt word.
De naam van de lean is 'Triple M cyrup'. Alleen vind ik nergens op het internet hier meer informatie over.
Iemand enige ervaring met deze lean? Word meestal uit Nederland gebracht dus misschien is het daar bekender?
Hoop hier wat meer antwoorden te krijgen!
!ONDERSTAANDE LINK IS EEN VIDEO VAN DE FLESSEN!
Alvast bedankt boys and girls.
Geniet van jullie eindejaar
Greetz Shadybuzi x
bedankt voor je toevoegingVan mij krijg je geen flesje hoor
actavis? dat is al meer dan 10 jaar niet in productie, als je daar al een pint van kan bemachtigen anno 2021 krijg je zeker KNIP : Geen prijzen noemen. voor die fles. would make no sense om dat in die tryple M flesjes te doen. ive tried that tripple M and its shit. just a money machine. als je als europeaan ‘ veilig ‘ wilt leanen moet je altijd een geseald flesje dat van origine uit de apotheek komt kopen, MET ETIKET. zit er geen origineel etiket op weet je dat je genaaid word. elke lean zonder origineel etiket is aangelengd of homebrew.. en dan is de vraag maar met wat. er zijn genoeg testresultaten dat homebrew paaesrse lean vollop andere opiaten bevatte zoals diazepams, alprazolam etc.Hallo iedereen!
Hallo! Ik heb even rondgevraagd en “Tripple M” is hoestdrank (codeine+promethazine) van Actavis. Is Amerikaans geloof ik. Heb het zelf al een paar keer gebruikt en zie t steeds vaker langskomen. Het komt binnen in flessen van een halve liter en word overgegoten in 100ml flesjes met het label “tripple m” erop, daarom is er weinig over te vinden. Ik heb het een keer laten testen en er blijkt verder geen rotzooi bij toegevoegd. Het blijven wel opiaten dus kijk wel uit want lean kan link spul zijn. En zoals bij elke drug: doseer het met mate. Genietse!
actavis? dat is al meer dan 10 jaar niet in productie, als je daar al een pint van kan bemachtigen anno 2021 krijg je zekerKNIP : Geen prijzen noemen. voor die fles. would make no sense om dat in die tryple M flesjes te doen. ive tried that tripple M and its shit. just a money machine. als je als europeaan ‘ veilig ‘ wilt leanen moet je altijd een geseald flesje dat van origine uit de apotheek komt kopen, MET ETIKET. zit er geen origineel etiket op weet je dat je genaaid word. elke lean zonder origineel etiket is aangelengd of homebrew.. en dan is de vraag maar met wat. er zijn genoeg testresultaten dat homebrew paaesrse lean vollop andere opiaten bevatte zoals diazepams, alprazolam etc.
codeine siroop is prima te krijgen in eu,( helaas geen codeine en promethazine in 1 flesje) verschillende merken die codeinesiroop produceren zijn: toseina, makatussin, tuscosed, paderyl, paracodin. blijf voor je eigen veiligheid weg van al die rappers en verkopers die triple M of PaArSe LeAn verkopen. thats all for the money. Net als die Qualitest die zack ink ineens verkoopt, ook al bijna een decennia uit productie. maar zack ink heeft verse liters hahaha.
ohja btw lean hoeft nieteens paars te zijn, kijk naar akorn.
Geen probleem, dat wordt dan 4,99 € exclusief btw.bedankt voor je toevoeging
Is dit voorgemixt met frisdrank? Lijkt me sterk dat als het voorgemixt is het echt rechtstreeks zo uit de VS komt, hoe minder volume hoe beter natuurlijk...
Weet niet zeker of je lean voorgemixt naar het testcentrum kan brengen, maar je kan ze altijd even contacten. Wij kunnen in ieder geval niet zien wat er in zit, ookal had iemand een fles met hetzelfde etiket. Speculeren is hier niet toegestaan.
Hetzelfde wat in activis zit is terug te vinden in de triple m bijna niet van elkaar af te lezen als je de resultaten ziet van de activis en triple m zie je echt dat bijna alles exact hetzelfde is. Er is nooit iets geweest als een eigen merk tuurlijk word er dan veel onzin over verzonnen en van alles over verzonnen doe de triple m maar in de test en misschien wat meer research doen en het zelf proberen 😅actavis? dat is al meer dan 10 jaar niet in productie, als je daar al een pint van kan bemachtigen anno 2021 krijg je zeker KNIP : Geen prijzen noemen.voor die fles. would make no sense om dat in die tryple M flesjes te doen. ive tried that tripple M and its shit. just a money machine. als je als europeaan ‘ veilig ‘ wilt leanen moet je altijd een geseald flesje dat van origine uit de apotheek komt kopen, MET ETIKET. zit er geen origineel etiket op weet je dat je genaaid word. elke lean zonder origineel etiket is aangelengd of homebrew.. en dan is de vraag maar met wat. er zijn genoeg testresultaten dat homebrew paaesrse lean vollop andere opiaten bevatte zoals diazepams, alprazolam etc.
codeine siroop is prima te krijgen in eu,( helaas geen codeine en promethazine in 1 flesje) verschillende merken die codeinesiroop produceren zijn: toseina, makatussin, tuscosed, paderyl, paracodin. blijf voor je eigen veiligheid weg van al die rappers en verkopers die triple M of PaArSe LeAn verkopen. thats all for the money. Net als die Qualitest die zack ink ineens verkoopt, ook al bijna een decennia uit productie. maar zack ink heeft verse liters hahaha.
ohja btw lean hoeft nieteens paars te zijn, kijk naar akorn.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."