Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLean (Triple M syrup)

Lean (Triple M syrup)

36 antwoorden
28 weergaven
18-5-2026
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dat is dan toch vrij stevig!
Promethazine, dat is ook niet mis te verstaan....
S
ShadyBuziLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo iedereen!
Alvast een fijne kerst voor jullie en bijna een zalig nieuwjaar!! (Hoe verre het kan natuurlijk in deze tijden :disrelieved:)
Ik weet niet of ik met een vraag over lean op de juiste forum zit maar aangezien hier wel opioids in zitten, zet ik het maar hier.
Ik zelf heb al meerdere malen dit geprobeert met mijn vrienden groep. Alleen willen we ons eigenlijk wat meer informeren wat we nu eigenlijk precies drinken.
Het word nogal makkelijk gezegt van "Deze komt uit Amerika bro! vertrouw me is echt kwaliteit".
Alleen heb ik het gevoel dat dit gewoon een zelf gemaakte mix is waarna er gewoon een mooie sticker op de fles geplakt word.
De naam van de lean is 'Triple M cyrup'. Alleen vind ik nergens op het internet hier meer informatie over.
Iemand enige ervaring met deze lean? Word meestal uit Nederland gebracht dus misschien is het daar bekender?
Hoop hier wat meer antwoorden te krijgen!
!ONDERSTAANDE LINK IS EEN VIDEO VAN DE FLESSEN!
Alvast bedankt boys and girls.
Geniet van jullie eindejaar
Greetz Shadybuzi x
A
AlakazamLid
01-01-2024, 00:00
#3
Is dit voorgemixt met frisdrank? Lijkt me sterk dat als het voorgemixt is het echt rechtstreeks zo uit de VS komt, hoe minder volume hoe beter natuurlijk...

Weet niet zeker of je lean voorgemixt naar het testcentrum kan brengen, maar je kan ze altijd even contacten. Wij kunnen in ieder geval niet zien wat er in zit, ookal had iemand een fles met hetzelfde etiket. Speculeren is hier niet toegestaan.
S
ShadyBuziLid
01-01-2024, 00:00
#4
@Alakazam
Nee wij krijgen deze in de flessen zoals je die ziet in de video. Later voor gebruik word het pas gemixt met frisdrank.
"Speculeren is hier niet toegestaan." zeg je. Op welk deel van men post heb je het dan? Wil hier namelijk geen regels overtreden van de forum of meer informatie zeggen dan dat hier maar toegelaten is! Dus bij een fout laat dit zeker weten en haal ik de post of een deel ervan weg! Deze vraag was voor mijzelf en de mensen rondom mij te kunnen informeren. Ik weet dat veel gebruikers van deze forum uit Nederland komen dus dit leek mij de gemakkelijkste weg om zo hun input te krijgen aangezien lean daar al langer in trek is. Ook "denk" ik dan dat er meer mensen daar er wat meer kennis over hebben. Op het internet vind je niet zomaar alles van info. En om de kant van andere gebruikers te horen helpt altijd bij deze zaken. Zowel voor de veiligheid van andere, mijzelf en ook voor toekomstige gebruikers die deze substantie tegenkomen en willen uitproberen. Die kunnen dan uit deze post meer info halen rond dit middel.
Mijn grootste vraag was eigenlijk of iemand al van deze naam gehoord had want op het internet valt hier niks over te vinden.
De Lean laten testen gaat hier ook niet zomaar in België, dit geld voor zo goed als alle drugs hier:confused:.
Anyways bedankt voor het antwoord @Alakazam!
A
AlakazamLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wat ik bedoel is dat het geen zin heeft en zelfs gevaarlijk is om te bespreken wat er in je drankje zit. Zoals je zegt is er een mogelijkheid dat er gewoon een etiket opgeplakt is dat niets te maken heeft met wat dat etiket hoort te representeren. Zelfs als hier iemand is met dezelfde flesjes met hetzelfde etiket heb je nog geen garantie of de inhoud identiek is. Als men dan gaat suggereren dat de inhoud prima is omdat zij een fijne ervaring met dat flesje hebben kan dat voor jou gevaarlijk zijn. De inhoud hoeft niet hetzelfde te zijn.

Weet niet zeker hoe het zit met testen in België, maar had begrepen dat dat wel kon in Brussel?
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Is lean niet gewoon heel kut?
S
ShadyBuziLid
01-01-2024, 00:00
#7
Alakazam zei:
Wat ik bedoel is dat het geen zin heeft en zelfs gevaarlijk is om te bespreken wat er in je drankje zit. Zoals je zegt is er een mogelijkheid dat er gewoon een etiket opgeplakt is dat niets te maken heeft met wat dat etiket hoort te representeren. Zelfs als hier iemand is met dezelfde flesjes met hetzelfde etiket heb je nog geen garantie of de inhoud identiek is. Als men dan gaat suggereren dat de inhoud prima is omdat zij een fijne ervaring met dat flesje hebben kan dat voor jou gevaarlijk zijn. De inhoud hoeft niet hetzelfde te zijn.

Weet niet zeker hoe het zit met testen in België, maar had begrepen dat dat wel kon in Brussel?
Klik om te vergroten...
Ik denk dat ze dit ooit wouden invoeren om je drugs te kunnen testen in Brussel maar is er nooit van gekomen. Na wat opzoek werk vind ik hier ook niet direct iets over. Op dat vlak staat ons Belgenland wel een pakje achter :sweatsmile:
S
ShadyBuziLid
01-01-2024, 00:00
#8
Rivalrie zei:
Is lean niet gewoon heel kut?
Klik om te vergroten...
Goh valt wel mee vond ik. Is wel eens leuk om te doen in groep met een jointje erbij. Ik ga ook niet heel hoog doseren met lean daardoor is het wel prettig. Hoog doseren bij lean lijkt mij inderdaad wel kut, je vergeet super veel en je bent nog lammer dan na een paar dikke joints te roken. Je betaalt je er ook blauw aan voor wat het eigenlijk maar is. :sweatsmile: Ik zou mijn ervaring houden bij prettig voor eens te doen EN als je goed doseert want dat is altijd key voor een goeie trip!
F
Fluitketel12Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Hallo iedereen!
ShadyBuzi zei:
Alvast een fijne kerst voor jullie en bijna een zalig nieuwjaar!! (Hoe verre het kan natuurlijk in deze tijden :disrelieved:)
Ik weet niet of ik met een vraag over lean op de juiste forum zit maar aangezien hier wel opioids in zitten, zet ik het maar hier.
Ik zelf heb al meerdere malen dit geprobeert met mijn vrienden groep. Alleen willen we ons eigenlijk wat meer informeren wat we nu eigenlijk precies drinken.
Het word nogal makkelijk gezegt van "Deze komt uit Amerika bro! vertrouw me is echt kwaliteit".
Alleen heb ik het gevoel dat dit gewoon een zelf gemaakte mix is waarna er gewoon een mooie sticker op de fles geplakt word.
De naam van de lean is 'Triple M cyrup'. Alleen vind ik nergens op het internet hier meer informatie over.
Iemand enige ervaring met deze lean? Word meestal uit Nederland gebracht dus misschien is het daar bekender?
Hoop hier wat meer antwoorden te krijgen!
!ONDERSTAANDE LINK IS EEN VIDEO VAN DE FLESSEN!
Alvast bedankt boys and girls.
Geniet van jullie eindejaar
Greetz Shadybuzi x
Klik om te vergroten...
Hallo! Ik heb even rondgevraagd en “Tripple M” is hoestdrank (codeine+promethazine) van Actavis. Is Amerikaans geloof ik. Heb het zelf al een paar keer gebruikt en zie t steeds vaker langskomen. Het komt binnen in flessen van een halve liter en word overgegoten in 100ml flesjes met het label “tripple m” erop, daarom is er weinig over te vinden. Ik heb het een keer laten testen en er blijkt verder geen rotzooi bij toegevoegd. Het blijven wel opiaten dus kijk wel uit want lean kan link spul zijn. En zoals bij elke drug: doseer het met mate. Genietse!
P
PharmaSipperLid
01-01-2024, 00:00
#10
De Apotheker zei:
Van mij krijg je geen flesje hoor
Klik om te vergroten...
bedankt voor je toevoeging
P
PharmaSipperLid
01-01-2024, 00:00
#11
Fluitketel12 zei:
Hallo iedereen!

Hallo! Ik heb even rondgevraagd en “Tripple M” is hoestdrank (codeine+promethazine) van Actavis. Is Amerikaans geloof ik. Heb het zelf al een paar keer gebruikt en zie t steeds vaker langskomen. Het komt binnen in flessen van een halve liter en word overgegoten in 100ml flesjes met het label “tripple m” erop, daarom is er weinig over te vinden. Ik heb het een keer laten testen en er blijkt verder geen rotzooi bij toegevoegd. Het blijven wel opiaten dus kijk wel uit want lean kan link spul zijn. En zoals bij elke drug: doseer het met mate. Genietse!
Klik om te vergroten...
actavis? dat is al meer dan 10 jaar niet in productie, als je daar al een pint van kan bemachtigen anno 2021 krijg je zeker KNIP : Geen prijzen noemen. voor die fles. would make no sense om dat in die tryple M flesjes te doen. ive tried that tripple M and its shit. just a money machine. als je als europeaan ‘ veilig ‘ wilt leanen moet je altijd een geseald flesje dat van origine uit de apotheek komt kopen, MET ETIKET. zit er geen origineel etiket op weet je dat je genaaid word. elke lean zonder origineel etiket is aangelengd of homebrew.. en dan is de vraag maar met wat. er zijn genoeg testresultaten dat homebrew paaesrse lean vollop andere opiaten bevatte zoals diazepams, alprazolam etc.

codeine siroop is prima te krijgen in eu,( helaas geen codeine en promethazine in 1 flesje) verschillende merken die codeinesiroop produceren zijn: toseina, makatussin, tuscosed, paderyl, paracodin. blijf voor je eigen veiligheid weg van al die rappers en verkopers die triple M of PaArSe LeAn verkopen. thats all for the money. Net als die Qualitest die zack ink ineens verkoopt, ook al bijna een decennia uit productie. maar zack ink heeft verse liters hahaha.
ohja btw lean hoeft nieteens paars te zijn, kijk naar akorn.
P
PharmaSipperLid
01-01-2024, 00:00
#12
leuk ook die testresultaten, echter vind je nergens terug dat die resultaten van triple M zijn.. wss een verkapte promo voor triple M poison
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Van mij krijg je geen flesje hoor
PharmaSipper zei:
actavis? dat is al meer dan 10 jaar niet in productie, als je daar al een pint van kan bemachtigen anno 2021 krijg je zekerKNIP : Geen prijzen noemen. voor die fles. would make no sense om dat in die tryple M flesjes te doen. ive tried that tripple M and its shit. just a money machine. als je als europeaan ‘ veilig ‘ wilt leanen moet je altijd een geseald flesje dat van origine uit de apotheek komt kopen, MET ETIKET. zit er geen origineel etiket op weet je dat je genaaid word. elke lean zonder origineel etiket is aangelengd of homebrew.. en dan is de vraag maar met wat. er zijn genoeg testresultaten dat homebrew paaesrse lean vollop andere opiaten bevatte zoals diazepams, alprazolam etc.

codeine siroop is prima te krijgen in eu,( helaas geen codeine en promethazine in 1 flesje) verschillende merken die codeinesiroop produceren zijn: toseina, makatussin, tuscosed, paderyl, paracodin. blijf voor je eigen veiligheid weg van al die rappers en verkopers die triple M of PaArSe LeAn verkopen. thats all for the money. Net als die Qualitest die zack ink ineens verkoopt, ook al bijna een decennia uit productie. maar zack ink heeft verse liters hahaha.
ohja btw lean hoeft nieteens paars te zijn, kijk naar akorn.
Klik om te vergroten...
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#14
PharmaSipper zei:
bedankt voor je toevoeging
Klik om te vergroten...
Geen probleem, dat wordt dan 4,99 € exclusief btw.
P
PurpleleanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Alakazam zei:
Is dit voorgemixt met frisdrank? Lijkt me sterk dat als het voorgemixt is het echt rechtstreeks zo uit de VS komt, hoe minder volume hoe beter natuurlijk...

Weet niet zeker of je lean voorgemixt naar het testcentrum kan brengen, maar je kan ze altijd even contacten. Wij kunnen in ieder geval niet zien wat er in zit, ookal had iemand een fles met hetzelfde etiket. Speculeren is hier niet toegestaan.
Klik om te vergroten...

heel veel speculaties de laatste tijd over deze lean van dat er van allerlei drugs inzitten het zijn niet meer dan speculaties en roddels drink het al zo’n 8 maanden en drink al vrij lang en weet zeker dat het originele lean is met codeine/prometazine mensen moeten niet zoveel geloven ik heb hem persoonlijk ook laten testen op drugs kan er niks tussen vinden dus wie zeker wil zijn dat die iets goed wil drinken raad ik zeker aan om TRIPLE M te drinken
P
PurpleleanLid
01-01-2024, 00:00
#16
PharmaSipper zei:
actavis? dat is al meer dan 10 jaar niet in productie, als je daar al een pint van kan bemachtigen anno 2021 krijg je zeker KNIP : Geen prijzen noemen.voor die fles. would make no sense om dat in die tryple M flesjes te doen. ive tried that tripple M and its shit. just a money machine. als je als europeaan ‘ veilig ‘ wilt leanen moet je altijd een geseald flesje dat van origine uit de apotheek komt kopen, MET ETIKET. zit er geen origineel etiket op weet je dat je genaaid word. elke lean zonder origineel etiket is aangelengd of homebrew.. en dan is de vraag maar met wat. er zijn genoeg testresultaten dat homebrew paaesrse lean vollop andere opiaten bevatte zoals diazepams, alprazolam etc.

codeine siroop is prima te krijgen in eu,( helaas geen codeine en promethazine in 1 flesje) verschillende merken die codeinesiroop produceren zijn: toseina, makatussin, tuscosed, paderyl, paracodin. blijf voor je eigen veiligheid weg van al die rappers en verkopers die triple M of PaArSe LeAn verkopen. thats all for the money. Net als die Qualitest die zack ink ineens verkoopt, ook al bijna een decennia uit productie. maar zack ink heeft verse liters hahaha.
ohja btw lean hoeft nieteens paars te zijn, kijk naar akorn.
Klik om te vergroten...
Hetzelfde wat in activis zit is terug te vinden in de triple m bijna niet van elkaar af te lezen als je de resultaten ziet van de activis en triple m zie je echt dat bijna alles exact hetzelfde is. Er is nooit iets geweest als een eigen merk tuurlijk word er dan veel onzin over verzonnen en van alles over verzonnen doe de triple m maar in de test en misschien wat meer research doen en het zelf proberen 😅
J
JumboxlLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hey, ik heb er persoonlijk goeie ervaringen mee. Ik durf niet te zeggen of het origineel is of niet, maar ik kan uit eigen ervaring vertellen dat ik het met plezier drink.
Ik gebruik het nu een paar maanden ongeveer weekelijks met een groepje vrienden en de vibe zit er altijd prima in.
Ik was sowieso sceptisch in het begin en heb daarom gewoon een goedkope drugstest gebruikt. Deze sloeg helemaal op niks uit, wat natuurlijk ook niks zegt. Maar mij wel verteld dat er geen heftige dingen in zitten.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."