Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"PharmaSipper zei: actavis? dat is al meer dan 10 jaar niet in productie, als je daar al een pint van kan bemachtigen anno 2021 krijg je zeker KNIP : Geen prijzen noemen. voor die fles. would make no sense om dat in die tryple M flesjes te doen. ive tried that tripple M and its shit. just a money machine. als je als europeaan ‘ veilig ‘ wilt leanen moet je altijd een geseald flesje dat van origine uit de apotheek komt kopen, MET ETIKET. zit er geen origineel etiket op weet je dat je genaaid word. elke lean zonder origineel etiket is aangelengd of homebrew.. en dan is de vraag maar met wat. er zijn genoeg testresultaten dat homebrew paaesrse lean vollop andere opiaten bevatte zoals diazepams, alprazolam etc. codeine siroop is prima te krijgen in eu,( helaas geen codeine en promethazine in 1 flesje) verschillende merken die codeinesiroop produceren zijn: toseina, makatussin, tuscosed, paderyl, paracodin. blijf voor je eigen veiligheid weg van al die rappers en verkopers die triple M of PaArSe LeAn verkopen. thats all for the money. Net als die Qualitest die zack ink ineens verkoopt, ook al bijna een decennia uit productie. maar zack ink heeft verse liters hahaha. ohja btw lean hoeft nieteens paars te zijn, kijk naar akorn. Klik om te vergroten... Als je het mij vraagt is deze hele business een moeilijke kwestie. Ik heb eigenlijk al zo veel geprobeerd.. van een pint van KNIP : Geen prijzen noemen. tot een fles van KNIP : Geen prijzen noemen.van die triple M. om eerlijk te zijn denk ik niet dat die van triple M een origineel merk is, maar wel dat het een goed product is. onze vriendengroep gebruikt het nu voor een paar maanden ongeveer elk weekend en wij gaan er gewoon echt goed op. mijn ervaring zou zeggen, dat het een prima product is als je gewoon lekker een avondje te spacen met je vrienden en niet gelijk je bankrekening wil leeg trekken."
"PharmaSipper zei: ik heb ook nooit beweerd dat je niet gaat spacen can triple M. maar bij het recreatief gebruiken van opiaten is het heel belangrijk dat je oplet hoeveel je van wat binnen krijgt. niet alles gaat samen. je spaced van xanny juice pik. t scheelt je nu geld maar over tien jaar had t je lever wss gescheeld als je wat meer uitgaf aan apotheek syrup. 😂😂😂😂 allemaal reclame dit Klik om te vergroten..."
"onzin joh je denkt toch niet dat als jij zo fles in de apotheek haalt dat jou maag dat uberhaubt waardeert. Daarnaast denk ik dat dit gewoon echt een stabiele lean is. Of het gemaakt is of niet het recept klopt"
"Hey, ik heb er persoonlijk goeie ervaringen mee. Ik durf niet te zeggen of het origineel is of niet, maar ik kan uit eigen ervaring vertellen dat ik het met plezier drink. Ik gebruik het nu een paar maanden ongeveer weekelijks met een groepje vrienden en de vibe zit er altijd prima in. Ik was sowieso sceptisch in het begin en heb daarom gewoon een goedkope drugstest gebruikt. Deze sloeg helemaal op niks uit, wat natuurlijk ook niks zegt. Maar mij wel verteld dat er geen heftige dingen in zitten."