#1
Net gebeld kan om half 10 komen
Morgen maar even de h.a bellenHeel veel sterkte en ik denk dat je een huisarts mag vragen voor hulp. Ieder persoon is anders, maar de medicijnen die je noemt, kun je beter afbouwen of stoppen met medische controle.
Welk vd 2 nam je dan het laatste en over welke periode gaat dit? Ik veronderstel dan toch langere periode? Wat je ervaart is precies continue hyperventilatie. Bij blijvende hartkloppingen en als er bezorgdheid is, ni aarzelen en naar spoed gaan. Ik ken enkel afkickverschijnselen van benzo's, en was niks hartkloppingen, wel mega rusteloos, ni kunnen slapen en bij sluiten vd ogen, constant geflits in mn kop.Nee niet samen ingenomen! Maar wel gestopt ermee in 1x! Voelt alsof je hart op hol slaat de hele dag
Verloopt ook weer per persoon verschillend. Het zijn wel typische afkickverschijnselen, maar het ziekenhuis, jouw behandelend arts, had hier toch meer uitleg over mogen geven, wat de effecten zijn na volledig en plots stoppen van opioïden pijnstillers. Het blijft zware medicatie, met een grote kans op tolerantie en verslaving.Tramadol ben ik afgelopen dinsdag mee gestopt!
Had al gelezen dat die hartkloppingen koude rillingen etc erbij horen maar dat ik me zo naar zou voelen bah.....
Maar morgen toch maar even dokter bellen
Dat is eerder voorzichtige en lichte dosis, zeker omwille vd spreiding doorheen de dag. Misschien net wat overgevoelig fzo. Komt wel snor 😄Ik nam 3x p.d 50 mg
Nou na 2 weken moet je eigenlijk al afbouwenDat is eerder voorzichtige en lichte dosis, zeker omwille vd spreiding doorheen de dag. Misschien net wat overgevoelig fzo. Komt wel snor 😄
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."