Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHeroine crisis?

Heroine crisis?

8 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Taliban
D
Die ouweLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hey mede gebruikers en/of sponsors. De laatste 2 maanden zo ongeveer is er hier in het noorden praktisch niks meer te krijgen, prijzen bijna verdubbeld en kwaliteit echt bagger!
Nu is mijn vraag of iemand iets weet over de oorzaak, Suez kanaal misschien, Oekraïne qua invoer alhoewel dat me sterkt lijkt want dat gaat 3de jaar al in maar goed, dat dus. En is het landelijk zo slecht?
Ben zelf gelukkig recreatieve gebruiker, niet ziek ofzo maar ken wel paar mensen hier die het zwaar hebben, ik ben gewoon nieuwsgierig of iemand hier iets weet.
Bedankt!
m
milesLid
01-01-2024, 00:00
#3
Waar de taliban de heroïne vroeger gebruikte om de oorlog te financieren, branden ze nu papavervelden plat en zijn ze hun eigen war on drugs begonnen
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Manu76 zei:
Taliban
Klik om te vergroten...
miles zei:
Waar de taliban de heroïne vroeger gebruikte om de oorlog te financieren, branden ze nu papavervelden plat en zijn ze hun eigen war on drugs begonnen
Klik om te vergroten...
Dit
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Die ouwe zei:
Hey mede gebruikers en/of sponsors. De laatste 2 maanden zo ongeveer is er hier in het noorden praktisch niks meer te krijgen, prijzen bijna verdubbeld en kwaliteit echt bagger!
Nu is mijn vraag of iemand iets weet over de oorzaak, Suez kanaal misschien, Oekraïne qua invoer alhoewel dat me sterkt lijkt want dat gaat 3de jaar al in maar goed, dat dus. En is het landelijk zo slecht?
Ben zelf gelukkig recreatieve gebruiker, niet ziek ofzo maar ken wel paar mensen hier die het zwaar hebben, ik ben gewoon nieuwsgierig of iemand hier iets weet.
Bedankt!
Klik om te vergroten...
Zijn zojuist weer partijen goeie dope binnen gekomen.

Turkijke en Iran proberen nu de markt een beetje op te vullen waar afghanistan zo'n 90% minder produceert nu. maar het probleem zal niet weggaan. Het zal niet uit gaan sterven maar de prijzen gaan wel omhoog.

Ik zou zeggen neem het voor lief dat het duurder gaat worden want de andere oplossing is goedkoop geproduceerde synthetische rotzooi en geloof me dat wil je niet.

Die Amerikanen hoor je nu ook zeggen dat ze liever 3x zoveel zouden betalen voor de real deal in plaats van die rotzooi wat daar nu de rondte gaat.

Het probleem is alleen dat als je verslaafd bent aan een opiaat die 100× potenter is dan heroïne dat je niet zo makkelijk terug kunt gaan naar heroïne omdat het niet sterk genoeg meer is om niet ziek te worden, logisch ook
D
Die ouweLid
01-01-2024, 00:00
#6
miles zei:
Waar de taliban de heroïne vroeger gebruikte om de oorlog te financieren, branden ze nu papavervelden plat en zijn ze hun eigen war on drugs begonnen
Klik om te vergroten...
Ja daar werd vorig jaar idd al voor gewaarschuwd.
Bedankt voor reactie!
D
Die ouweLid
01-01-2024, 00:00
#7
Paranoize. zei:
Zijn zojuist weer partijen goeie dope binnen gekomen.

Turkijke en Iran proberen nu de markt een beetje op te vullen waar afghanistan zo'n 90% minder produceert nu. maar het probleem zal niet weggaan. Het zal niet uit gaan sterven maar de prijzen gaan wel omhoog.

Ik zou zeggen neem het voor lief dat het duurder gaat worden want de andere oplossing is goedkoop geproduceerde synthetische rotzooi en geloof me dat wil je niet.

Die Amerikanen hoor je nu ook zeggen dat ze liever 3x zoveel zouden betalen voor de real deal in plaats van die rotzooi wat daar nu de rondte gaat.

Het probleem is alleen dat als je verslaafd bent aan een opiaat die 100× potenter is dan heroïne dat je niet zo makkelijk terug kunt gaan naar heroïne omdat het niet sterk genoeg meer is om niet ziek te worden, logisch ook
Klik om te vergroten...
Ja ik heb dan het geluk dat ik het nog steeds onder controle heb, niet ziek ofzo.
Vandaag mazzeltje, kwam ouwe bekende tegen die net 2 dagen terug is van vakantie in Turkije... Mat andere woorden, ik heb wel een fijne zondag!
Bedankt voor je reactie!
D
Die ouweLid
01-01-2024, 00:00
#8
Manu76 zei:
Taliban
Klik om te vergroten...
Ja, daar werd vorig jaar al voor gewaarschuwd idd. Nu maken ze zich zorgen hier om de fentanyl, dat dat geen slachtoffers maakt hier...
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Die ouwe zei:
Ja, daar werd vorig jaar al voor gewaarschuwd idd. Nu maken ze zich zorgen hier om de fentanyl, dat dat geen slachtoffers maakt hier...
Klik om te vergroten...
Er komen al partijen met nitazene binnen, een soortgelijk iets als fentanyl alleen het probleem is dat dit niet te controleren valt met een fentanyl teststrip. Dus de enige manier is om het naar een testcentrum te brengen

Maarja je weet zelf het volgende probleem, welke gebruiker test zijn spul nou?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."