Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvraagje over Xtc + 2c-b

vraagje over Xtc + 2c-b

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#1
Je kan het doen, er zijn geen nasty bijeffecten. Als het op een gangbare dosis houdt natuurlijk.

Nadeel is wel dat je dan een bodyload van zowel xtc als 2-cb krijgt en dat kan nogal vervelend zijn, maar er zijn mensen die dit juist wel aangenaam vinden. Ik zou dan eerst de 2-cb nemen, wachten tot dat goed werkt en dan xtc erbij.
q
qinnLid
01-01-2024, 00:00
#2
hoi allemaal :grin:


ik had ff een vraagje,

ik en een paar vrienden wouden Xtc combineren met 2c-b.
omdat we gehoord hebben dat je dan lang die Xtc rush aanhoud,

is dat ook zo??
en is het verstandig om die drug's te combineren???


al vast bedankt :wave:
q
qinnLid
01-01-2024, 00:00
#3
oke ik zal het wel probeeren :grin:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#4
zommes zei:
Je kan het doen, er zijn geen nasty bijeffecten. Als het op een gangbare dosis houdt natuurlijk.

Nadeel is wel dat je dan een bodyload van zowel xtc als 2-cb krijgt en dat kan nogal vervelend zijn, maar er zijn mensen die dit juist wel aangenaam vinden. Ik zou dan eerst de 2-cb nemen, wachten tot dat goed werkt en dan xtc erbij.
Klik om te vergroten...
ja heb nog gehoord van die bodyload maar heb ik zelf geen last van.
en heb 2c-i al met vanal gecombineerd.
fijnste vind ik nog altijd met ghb.
dat is echt grappige chaos.
maar doe het ook gelijk zommes zegt pak eerst de 2c-... en dan uw pillen, dat is beter
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#5
Psykaholik zei:
ja heb nog gehoord van die bodyload maar heb ik zelf geen last van.
en heb 2c-i al met vanal gecombineerd.
fijnste vind ik nog altijd met ghb.
dat is echt grappige chaos.
maar doe het ook gelijk zommes zegt pak eerst de 2c-... en dan uw pillen, dat is beter
Klik om te vergroten...

Met GHB haal je waarschijnlijk die spanning van de bodyload een beetje weg, is wel een goeie denk ik, zelf nooit geprobeerd.

Bodyload heeft ook niet iedereen last van, maar de laatste keren had ik het eerste uur toch wel een irritant gevoel over mijn nek & borst. Daarna was het wel relaxed trippen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."