#1
dag allemaal,
ben nieuw hier en heb een aantal vragen voor de kenners onder ons...
ik maak maar een nieuw topic aan zodat deze vragen makkelijk beantwoordt kunnen worde heb het niet goed kunnen vinden bij de zoekfunctie..
1) Mod: Verwijderd. Niet gaan vragen of pillen met een bepaald uiterlijk goed zijn, dat staat in de regels van dit forum.
2) zoals de meesten weten zijn xtc-pillen eigelijk nooit puur. er zit altijd wel een stof bij die de drug bij elkaar moet laten 'plakken'. ik had volgens mij ergens gelezen dat juist deze mengstoffen erg schadelijk kunnen zijn... heb zelfs eens gehoord van een maat van me dat er stoffen zoals rattegif en accuzuur wordt gebruikt. de betere pillen hebben dan toch ook een betere mengstof???
nah, de laatste ben ik nu alweer vergeten... ben net terug van feestje, dan gebeurd dat nog ens bij mij
... Beetje brak :P [/b]
ben nieuw hier en heb een aantal vragen voor de kenners onder ons...
ik maak maar een nieuw topic aan zodat deze vragen makkelijk beantwoordt kunnen worde heb het niet goed kunnen vinden bij de zoekfunctie..
1) Mod: Verwijderd. Niet gaan vragen of pillen met een bepaald uiterlijk goed zijn, dat staat in de regels van dit forum.
2) zoals de meesten weten zijn xtc-pillen eigelijk nooit puur. er zit altijd wel een stof bij die de drug bij elkaar moet laten 'plakken'. ik had volgens mij ergens gelezen dat juist deze mengstoffen erg schadelijk kunnen zijn... heb zelfs eens gehoord van een maat van me dat er stoffen zoals rattegif en accuzuur wordt gebruikt. de betere pillen hebben dan toch ook een betere mengstof???
nah, de laatste ben ik nu alweer vergeten... ben net terug van feestje, dan gebeurd dat nog ens bij mij
