Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumspaar vragen voor de kenner....

paar vragen voor de kenner....

7 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
T
Thijs van RooyLid
01-01-2024, 00:00
#1
dag allemaal,

ben nieuw hier en heb een aantal vragen voor de kenners onder ons...
ik maak maar een nieuw topic aan zodat deze vragen makkelijk beantwoordt kunnen worde heb het niet goed kunnen vinden bij de zoekfunctie..

1) Mod: Verwijderd. Niet gaan vragen of pillen met een bepaald uiterlijk goed zijn, dat staat in de regels van dit forum.

2) zoals de meesten weten zijn xtc-pillen eigelijk nooit puur. er zit altijd wel een stof bij die de drug bij elkaar moet laten 'plakken'. ik had volgens mij ergens gelezen dat juist deze mengstoffen erg schadelijk kunnen zijn... heb zelfs eens gehoord van een maat van me dat er stoffen zoals rattegif en accuzuur wordt gebruikt. de betere pillen hebben dan toch ook een betere mengstof???

nah, de laatste ben ik nu alweer vergeten... ben net terug van feestje, dan gebeurd dat nog ens bij mij :flushed: ... Beetje brak :P [/b]
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#2
ej man

1) De kleur of opdruk zegd helemaal niks over de pil zelf, je kan niet zeggen als de pil blauw is dat hij dan veel mdma bevat.... Dat verschild gwoon bij elke pil. Ook kun je niet zeggen dat in een rode pil ketamine verwerkt zit(wat overigens al bijna of nooit voorkomt in een pil. En dit geld ook voor de witte pil, daar hoefd helemaal niet altijd pep doorheen te zitten :rolleyes:

2) De mdma die in de pillen zitten is gewoon puur en voor de rest bestaat de pil uit verschillende zuren en bindmiddel etc. Deze stoffen zijn denk ik een stuk minder gevaarlijk als de mdma zelf :P Dat er rattegif inzit of andere troep kan volgens mij gewoon niet... Er zulle misschien wel is een soort pillen gevonde zijn met dat soort troep erin. Maar ik denk eerder dat t een fabeltje is, de pillenmarkt in nederland is errug schoon, gif erin? nee denk t niet :)
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#3
GabberSnoePie zei:
De mdma die in de pillen zitten is gewoon puur en voor de rest bestaat de pil uit verschillende zuren en bindmiddel etc. Deze stoffen zijn denk ik een stuk minder gevaarlijk als de mdma zelf :P Dat er rattegif inzit of andere troep kan volgens mij gewoon niet... Er zulle misschien wel is een soort pillen gevonde zijn met dat soort troep erin. Maar ik denk eerder dat t een fabeltje is, de pillenmarkt in nederland is errug schoon, gif erin? nee denk t niet :)
Klik om te vergroten...

Tuurljk kan er wel troep in pillen zitten...Het gebeurt alleen niet zo vaak omdat het nogal weinig nut heeft om je klanten te vergiftigen. Je zult eerder gewoon ongelofelijk slechte pillen krijgen.
T
Thijs van RooyLid
01-01-2024, 00:00
#4
oke thnx :mrgreen:

Mod: Post verwijderd, lees de LEES MIJ van dit forum even aub
hoor ut wel..
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#5
elke productie kan verschillend zijn, je kunt dus nooit op voorhand weten of je goede of slechte pillen koopt...
goede pillen worden trouwens vaak nagemaakt...
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zijn deze witte met paarse gespikkelde pillen goed?

Dit kan niemand op een forum jou vertellen, wat je kan doen
is naar een testservice gaan. Je kan je pil laten testen op aanwezige stoffen
en ook de hoeveelheid die er in zit.(als je op hoeveelheid wilt testen kost dat geld)
Bij de smartshop kan je ook testjes kopen. Tevens bij www.azarius.nl

omtrent de veelgestelde vraag "ik heb geel met paars gestipte pillen, zijn deze goed?"

het antwoord op deze vraag is:

1. Er is nooit aan het uiterlijk van de pil af te leiden of deze pil goed/slecht/gevaarlijk is.
2. Als er eenmaal een "beroemde" pil in de omloop is worden ze binnen no-time nagemaakt.

de enige oplossing is de pil te laten testen, we zijn dus niet gediend van posts die informatie over een pil vragen!

www.drugs-test.nl


Waarom hebben de adims deze regel bedacht:

Het is sowieso niet goed om van een potentieel gevaarlijk (illegaal) middel te verkondigen dat het goed is als iemand alleen een foto of beschrijving laat zien. Op een forum komen allemaal mensen kijken, jij weet niet wat deze mensen in huis hebben. Het is dus een hele simpele regel, al helemaal omdat je in Nederland je pillen gewoon kan laten testen. De Nederlandse overheid is namelijk niet zó achterlijk. Die service bestaat omdat jouw stelling niet altijd opgaat.



lees even dit: http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=1183

en dit: http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=3182
c
cadouLid
01-01-2024, 00:00
#7
Je kan inderdaad aan de buitenkant niet zien wat er in een pil zit, maar iedere zichzelf respecterende producent van xtc zorgt toch voor een fatsoenlijke stempel/druk machine + kleurstof?
Ik persoonlijk koop ook liever geen witte en/of kale pil(zonder stempel).
Miscchien bijgeloof, maar voel me toch prettiger bij de aankoop van vrolijk gestempelde en gekleurde pilletjes dan pillen die me aan asperine doen denken.
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#8
1,2;

Kleur en logo maakt geen reet uit, je kan absoluut geen colcusies trekken door een pil te bekijken.

Wat je moet doen, en dat adviseer ik iedereen; dat is je pillen laten testen! Hier waar ik woon kan je dat bij parnassia doen, zij vertellen je precies wat er in de pil zit. :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."