#1
ik gebruik 1x in de maand snoepjes maar nu is het byna vakantie en dan heb ik 2maande nix gebruikt en dan ga ik in de vakantie weer snoepe dus ben benieuwd of ik dan meer love gevoel heb als normaal, normaal heb ik het wel eigelyk mr kweet nie of ik de eerste keer meer had volges my wel maar toen ik by myn vriendin zat een paar keer gelede (de eerste paar keer had ik nog geen vriendin) kreeg ik wel meer love-gevoel eigelyk ofja ik voelde me egt nog relaxter by haar en kon haar wel doodknuffele ^^ maja merk et volgende week

