#1
Zonder X, dan lukt het mij altijd ![:)]()
zou ie niet gewoon n beetje impo zijn ? :Pxtaz zei:Weednator zei:eergistere lukte et tog nog![]()
Met of zonder X?
xtaz zei:Zoals normaal, hoe je normaal zou plassen, maar het kwam er gewoon niet van.![]()
Saivy zei:Ik heb dat ook wel dat ik niet kan pissen van xtc maar ik ben wel een meisje.
xtaz zei:Saivy zei:Ik heb dat ook wel dat ik niet kan pissen van xtc maar ik ben wel een meisje.
Sorry voor de persoonlijke vraag, maar kan je ook op de pot?
Want dat lukte ook niet toen ik onder de X zat..


Weednator zei:heb nog een vraagje , kunnen meisjes ook problemen krijgen met sex door de X ?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."