Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsProbleem

Probleem

7 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hej,

Voorheen had ik nooit moeite met het slikken.
Toen had ik ook nog ronde dus ging wat makkelijker dan dat ik nu heb.

Maar ik moet zowat kotsen als het in me keel zit ?
Ik kan er 2 met moeite slikken.Pas als het ingeslagen is kan ik er maximaal 5 bijpakken voordat ik echt ga kotsen.

Het lijkt wel of me lichaam en reactie geeft van niet doen.
Hoe komt dit nou,is dit echt gewoon een slikstoornis of wat houd het in ?

Mvg,

Japi
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Eerst bijna dagelijks.
Ben nu al 4 weken schoon wat ik echt knap vind van mezelf.
Maar probeer vol te houden stoppen.

Maar toch 4 weken geleden (laaste keer) had ik er 6 gedaan maar volgens mij kwamen er toen 2/3 uit.

Erg irritant.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
luister naar je lichaam...
als ik elke keer zou moeten overgeven als ik pillen slik, dan zou ik er mee stoppen...
maar goed

hoe vaak slik je pillen?
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
tjah
en de kans dat je misselijk word van xtc bestaat altijd
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wat is de zin om 6 pillen te pakken? Of waren het bar slechte? Xtc spant voor mijn gevoel alles in je lichaam aan. Met slikken van de 2e pil heb ik vaak ook het probleem dat hij blijft hangen. Maar ik denk dat dat gebeurd omdat je er zo op gefocust bent en dat in samenwerking met je gespannen lichaam.....
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik word niet eens misselijk het is gewoon een kots zodat het er niet in komt maar het is meteen weet je wel dus pille vliegen er uit.

De zin van 6 was op weg van de realiteit te gaan.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#7
Je slikt gewoon veel te veel en wees blij dat je lichaam minder achterlijk is als je verziekte geest en daarom deze kotsreactie geeft.
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#8
Groot gelijk, zommes!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."