Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFlashback in Brooklyn - Breda

Flashback in Brooklyn - Breda

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
idd heerlijk is dat

heb ik bij nocternal - domme mensen
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#2
ehm, mischien heeft het het effect gedeeltelijk versterkt ofzo... maar dergelijke flashbacks heb ik bijna dagelijks, alleen was deze wel extreem sterk... tot voor ik xtc gebruikte had ik nimmer last/genot van deze verschijnselen
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
Gisternacht een onwijs goeie Koninginnenacht gehad in Breda. Was voor de gelegenheid die kant op getrokken. Een brok gezelligheid op straat. Na wat terraswerk naar Brooklyn in Breda gegaan.... Na wat biertjes en een cocktail kreeg ik me daar een vette flashback...

Had de hele avond neti meer dan 2 rosétjes, 2 biertjes en een cocktail gehad. Was gewoon wat aan het kletsen terwijl de dj een bepaald nummer draait. Wow man, hoofd voorover in mn handen gedrukt, voelde net of ik out ging, de ene na de andere adrenaline stoot, knipperende ogen, zwart voor mn ogen en maar weer adrenalinestoten, knipperen aan een stuk door, wijde bloedvaten in mijn nek, draaierig.

De vriendin die met me mee was dacht dat het niet helemaal lekker met me ging. Gelukkig kon ik dr tussendoor duidelijk maken dat het juist het tegendeel was. Ik voelde me heerlijk. Denk dat het geheel wel een minuut of 2 heeft geduurd. Zo'n sterke flashback heb ik nog niet gehad.

't Lijkt wel of beheers ik het steeds beter om xtc-gevoelens op te roepen met muziek/ flashbacks :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
hahaheerlijk lijkt me dat :) bij sommige nummers heb ik het ook
zoals

Keep it Coming - D-Block & S-Te-Fan Feat. MC Vill

... :) Euphoria ... :hearteyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
xtc flashback :confused:

komt volgens mij gewoon door de alcohol hoor :tongueout: alcohol kan ook rare dingen met je doen hoor :tongueout:
V
ValentijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
altijd als ik na uitgaan (met xtc op) naar huis fietste (in mn 1tje) dan luisterde ik nuclear family memeto .. en steeds als ik die weer luister herinner ik de tripavondjes van xtc.. maar echt trippen ervan ga ik helaas niet :rolleyes:
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#7
zo heftig als jij t beschrijft heb ikt nog niet gehad, wel ging na 2 roseetjes met koninginnedag me kaak trekken, en kreeg ik weer dat ultieme love gevoel. Superrelaxed met reaggea muziek in de zon staan spacen :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."