#1
Ik moest bij het leze van dit topic meteen denken aan een vriend van me. We hadden MDMA genomen, en terwijl een andere vriend en ik al flink wazig waren, bleef hij volhouden niets te voelen. Hij was ook nog echt compleet normaal. Staat hij de volgende morgen op (we hadden het 's nachts genomen), gaat ie naar school, vragen zijn vrienden op school waarom zijn pupillen zo groot zijn. haha.