Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVoel ik morgen ook nog iets?

Voel ik morgen ook nog iets?

22 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
dus als je een dagje tussen laat heb je meer effect ervan de tweede keer dan als je de dag erna al terug neemt?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je wordt morgen sowieso nog wel lijp hoor... het love effect heb je alleen niet.
Mijn ervaring is echter dat het niet echt chill is om 2 dagen achter elkaar pillen te doen. Heb er sowieso ook geen zin in de dag erna.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
Je hebt een hele lading, dan neem je er toch nog één bij? :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
He peepz,

Ik vandaag een lading pilletjes binnen gekregen.
Morgen ga ik naar een festival maar een maat van mij en ik willen ze vanaaf al uitproberen. Ieder 1 dan.

Mijn vraag is dus of ik morgen nog wel iets ga voelen en/of mijn serotine gehalte niet te ver omlaag is na het gebruik van vanavond voormorgen.

Thx!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja maar op is op in me koppie dacht ik zo :rolleyes: Dus kun je vreten wat je wil echt werken doen ze dan niet.

Maargoed, is na 1 pilletje je serotine gehalte meteen zwaar omlaag?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
wacht gewoon één nachtje en ga morgen knallen :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
Het zal wel te laat zijn nu om 3 uur, maar moet je nu echt niet doen als je morgen wil feesten.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
ach zo eens een keer 2 dagen achtereen... kan best

maar brak dat je daarna weer bent...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
matthijs zei:
het love effect heb je alleen niet.
Klik om te vergroten...

uit mijn ervaring met 2 dage achter elkaar te pakke had ik het love gevoel wel nog de 2de dag maar is zowiezo veel beter dat je wacht tot morge
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
Of mischien moet je kijken hoe een halfje aankomt..
Dan ga je morgen denk ik harder
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
Wat ik me afvraag, wat bedoelen jullie met het love-gevoel?

Puur het gevoel dat je van alles en iedereen houdt, want dat heb je dan misschien niet zo de dag erna.

Of gewoon dat super lekkere gelukkige xtc-gevoel dat je hebt op zon party als je lekker waus bent en dat de muziek dan super heerlijk door je heen voelt en klinkt etc?

Ik vraag me af of deze twee dingen samen hangen, dus dat de 2e ook samen hangt met serotonine, denk het wel maar ben niet zeker.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
DarkScope zei:
Wat ik me afvraag, wat bedoelen jullie met het love-gevoel?

Puur het gevoel dat je van alles en iedereen houdt, want dat heb je dan misschien niet zo de dag erna.

Of gewoon dat super lekkere gelukkige xtc-gevoel dat je hebt op zon party als je lekker waus bent en dat de muziek dan super heerlijk door je heen voelt en klinkt etc?

Ik vraag me af of deze twee dingen samen hangen, dus dat de 2e ook samen hangt met serotonine, denk het wel maar ben niet zeker.
Klik om te vergroten...

Het lijkt mij dat "de 2e" het echte effect van de serotonine is en dat het van iedereen houden een neven effect is doordat je jezelf zo goed voelt dan.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
love-gevoel = mdmagevoel

als uw serotonine op is, zet de mdma in de xtc om naar mda en dat geeft nie echt een love-gevoel...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ja, da's beter, maar hij wil ze uitproberen, hou dat maar eens tegen :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
sjaartrol zei:
love-gevoel = mdmagevoel

als uw serotonine op is, zet de mdma in de xtc om naar mda en dat geeft nie echt een love-gevoel...
Klik om te vergroten...

maar daar zet je het tegenover het energieverhogende van de mda.

darkscope bedoelt het effect dat je jezelf super goed voelt tegenover het gevoel dat iedereen lief en aardig is. (zover ik het dan begrijp he :wink: )
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
Gister dus 1tje gepakt. Tering wat een knallers heb ik nu toch. Een halve en ik was zwaar van de kaart :openmouth:

Vandaag nog stage gelopen beetje moe maar voel me nu verder goed na een stevige maaltijd en fit . Niet echt een dip gehad. ! :hearteyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
Wacky zei:
sjaartrol zei:
love-gevoel = mdmagevoel

als uw serotonine op is, zet de mdma in de xtc om naar mda en dat geeft nie echt een love-gevoel...
Klik om te vergroten...

maar daar zet je het tegenover het energieverhogende van de mda.

darkscope bedoelt het effect dat je jezelf super goed voelt tegenover het gevoel dat iedereen lief en aardig is. (zover ik het dan begrijp he :wink: )
Klik om te vergroten...

huh ??? ik snap er nix nemeer van nu ze...

ik heb het ook helemaal nie zoals u over "het effect dat je jezelf super goed voelt tegenover het gevoel dat iedereen lief en aardig is"
en darkscope bedoelt dat ook nie trouwens :tongueout: dus je begrijpt het helemaal verkeerd :) ...

ik zeg gewoon da het lovegevoel te wijte is aan mdma, dus aan je serotonine... en dat als je sero op is, de mdma omzet naar mda (dat heeft niet zo'n love-effect en is bij mijn wete ook nie zo energieverhogend, zeker nie zoaals mdma, je voelt je zelfs brak bij mda (nuja, ik toch alleszinds)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
volgens mij moet je darkscope's post maar ens goed lezen in nuchtere staat :wink:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
dude

DarkScope schreef:
Wat ik me afvraag, wat bedoelen jullie met het love-gevoel?

Puur het gevoel dat je van alles en iedereen houdt, want dat heb je dan misschien niet zo de dag erna.

Of gewoon dat super lekkere gelukkige xtc-gevoel dat je hebt op zon party als je lekker waus bent en dat de muziek dan super heerlijk door je heen voelt en klinkt etc?

Ik vraag me af of deze twee dingen samen hangen, dus dat de 2e ook samen hangt met serotonine, denk het wel maar ben niet zeker.
Klik om te vergroten...

hij vraagt zichzelf dus af of "Dat super lekkere gelukkige xtc-gevoel dat je hebt op zon party als je lekker waus bent en dat de muziek dan super heerlijk door je heen voelt en klinkt etc" ook te wijten is aan de serotonine...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#20
fragany zei:
dus als je een dagje tussen laat heb je meer effect ervan de tweede keer dan als je de dag erna al terug neemt?
Klik om te vergroten...

ja wel iets meer effect, maar je serotonine is niet op een of twee dagen terug op peil he, ik denk da het een maand duurt ongeveer vooraleer je sero terug volledig is aangevuld...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."