Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC

XTC

53 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
westside zei:
23 cent per stuk heb je volgens mij geen top pillen
Klik om te vergroten...

Denk je dat mensen die ze per 10.000 afnemen ze allemaal zelf op gaan vreten ofzo? De hoeveelheid mdma in een pil staat niet in directe dramatische verhouding tot de inkoopprijs.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Naja, is alsnog goedkoop maar volgens mij lag die prijs wel rond 25 cent, maar dat kan aan mij liggen. En het ligt er ook aan waar je het koopt he, scheelt ook weer. Maar alsnog vind ik dat goedkoop :P
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik weet dat ze zelf niet gaan opeten maar ik bedoel dat 23 cent niet echt top is kijk als je top pillen wil hebben betaal je rond de 0.50 cent maar dan heb je kwaliteit
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
precies goedkoop betekent dat die gene niet veel heeft geinversteerd in die pillen dus ook niet echt goed zijn
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
westside zei:
precies goedkoop betekent dat die gene niet veel heeft geinversteerd in die pillen dus ook niet echt goed zijn
Klik om te vergroten...

een pil van 20-25 cent kan egt wel als je ze groot inkoopt, met een goede kwaliteit!!!

als je ze kleiner inkoopt worden ze duurder

dat is logisch...

wat heb je liever? 10 pillen verkopen a 1 euro per stuk?

of 20 pillen verkopen voor 0.50 per stuk dus ook 10 euro maar wel weer een betere naam "ja die heeft goede en goedkope pillen"

mijn keus zal snel gemaakt zijn :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik begrij wat je bedoelt 0.25 cent stuk moet je echt een grote hoeveel heid kopen ik denk wel over de 40.000 stuks maar dan moet je echt veel kopen en dat zijn mensen die dat veder smokkelen of inh grote hoeveelheden door verkopen in prinipe klopt wat jij zegt maar als je kleine hoeveelheden inkoopt duizend stuks is niet hetzelfde als 40.000 kijk voor duizend stuks heb je ze voor een misschein voor een euro maar dan heb je echt goeie kwaliteit maar als je ze gaat verkopen dan verkoop je per 10 stuks de winst is dan niet groter
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
productie .17 cent en verkoop 25 cent per 10.000 is

2500-1700=800 euro per 10.000 stuks


de winst is dan niet echt groot tenzij hij 40.000 nemmt

4*800=3200 dan praat je over winst laterrrrrrrrrrrrrrrr
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
Westside, laboratoria hebben een aantal verschillende klanten. Er zijn bijvoorbeeld drukmachines die 20.000 pillen op een dag kunnen drukken. Het kostenverschil tussen pillen van 200mg en 100mg is nihil voor de producent, het heeft meer te maken met de beschikbaarheid van grondstoffen. Een week of wat geleden stond in de nieuwssectie een bericht dat een loods was opgerold door de politie; 2.5 miljoen pillen, 800 kilo mdma (poeder dus) en nog wat pep. Als je het je kan veroorloven om economisch risico te lopen over je voorraad van 2.5 mil schijfjes moet je haast wel veel verkopen toch?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
westside zei:
productie .17 cent en verkoop 25 cent per 10.000 is

2500-1700=800 euro per 10.000 stuks


de winst is dan niet echt groot tenzij hij 40.000 nemmt

4*800=3200 dan praat je over winst laterrrrrrrrrrrrrrrr
Klik om te vergroten...

een professionele dealer/ labaratorium heeft niet 1 klant

als jij aan 10 mensen 10.000 pille verkoopt heb je 8000 winst

doe ik liever dat dan die 3200 winst :wink:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
overlaatst is er een bende opgerold en ik denk dat ze 1 van de grootste xtc producenten waren van heel belgie


hadden een machine die 60.000 pillen per uur produceerde, over de 5 miljoen pillen gevonden en een shit load aan mdma.

als je al de mdma nam die op de grond was gevallen had je 2 kruiwagens vol :mrgreen:


hmmm 5 miljoen pillen :hearteyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
fragany zei:
hmmm 5 miljoen pillen :hearteyes:
Klik om te vergroten...

als ik 5 miljoen pillen had, wist ik niet wat ik ermee moest

geven aan de dieren in de dierentuin ofzo?

:hearteyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
whiterose zei:
Okee
ik heb nou 20euro betaald voor 5 pillen, ik moet ze nog krijgen.
Dus dan heb ik wel goede of niet dan :P :stoned:
Klik om te vergroten...
How, wij hebben voor 10 euro 4 pillen gekocht en voor 25 krijgen we er 12 ofzoiets. La Coste wel en kheb ze getest, zijn vies bom en geen fucked up gevoel ofzo.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
Oke, ja ik heb ze nou al genomen.. En ze waren echt goed, lekker spacend! Ik had misschien ook veel, dat het daardoor komt dat ze goed 'lijken', omdat het ook een van de eerste keren was dat ik dit aantal nam (4 pillen). Maar ik vond het goede pillen, en ik had niet echt een kater of wat dan ook, maar dat kan ook zijn omdat ik heel veel water had gedronken. Ook heb ik ondervonden waarom dit de 'lovedrug' heet, haha! :P
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
whiterose zei:
Okee
ik heb nou 20euro betaald voor 5 pillen, ik moet ze nog krijgen.
Dus dan heb ik wel goede of niet dan :P :stoned:
Klik om te vergroten...

zo duur, ik betaal 30 ballen voor 20 pillen. en die dinge zijn de beste die ik ooit genome heb.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."