#1
westside zei:23 cent per stuk heb je volgens mij geen top pillen
Denk je dat mensen die ze per 10.000 afnemen ze allemaal zelf op gaan vreten ofzo? De hoeveelheid mdma in een pil staat niet in directe dramatische verhouding tot de inkoopprijs.
westside zei:23 cent per stuk heb je volgens mij geen top pillen
westside zei:precies goedkoop betekent dat die gene niet veel heeft geinversteerd in die pillen dus ook niet echt goed zijn
westside zei:productie .17 cent en verkoop 25 cent per 10.000 is
2500-1700=800 euro per 10.000 stuks
de winst is dan niet echt groot tenzij hij 40.000 nemmt
4*800=3200 dan praat je over winst laterrrrrrrrrrrrrrrr
fragany zei:hmmm 5 miljoen pillen![]()
How, wij hebben voor 10 euro 4 pillen gekocht en voor 25 krijgen we er 12 ofzoiets. La Coste wel en kheb ze getest, zijn vies bom en geen fucked up gevoel ofzo.whiterose zei:Okee
ik heb nou 20euro betaald voor 5 pillen, ik moet ze nog krijgen.
Dus dan heb ik wel goede of niet dan :P![]()
whiterose zei:Okee
ik heb nou 20euro betaald voor 5 pillen, ik moet ze nog krijgen.
Dus dan heb ik wel goede of niet dan :P![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."