#1
Naja, is alsnog goedkoop maar volgens mij lag die prijs wel rond 25 cent, maar dat kan aan mij liggen. En het ligt er ook aan waar je het koopt he, scheelt ook weer. Maar alsnog vind ik dat goedkoop :P
westside zei:precies goedkoop betekent dat die gene niet veel heeft geinversteerd in die pillen dus ook niet echt goed zijn
westside zei:productie .17 cent en verkoop 25 cent per 10.000 is
2500-1700=800 euro per 10.000 stuks
de winst is dan niet echt groot tenzij hij 40.000 nemmt
4*800=3200 dan praat je over winst laterrrrrrrrrrrrrrrr
fragany zei:hmmm 5 miljoen pillen![]()
whiterosewhiterose zei:haha ja dat kan ook :P
maar ik denk niet dat hij dat zo snel doet want ik spreek hem vaak ik ken hem ook goed
dus denk niet dat hij mij snel zal oplichten
of hij is opgelicht :P
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."