Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC

XTC

53 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Boeie... als je toch neit groot inkoopt en niet zoveel nodig hebt..
Dan betaal je 8 euen en ben je een avond lekker lijp. Prima toch.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik slik zeker weten geen 4 pillen per week :wink:

misschien maximaal 2 á 3 per maand
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
Okee
ik heb nou 20euro betaald voor 5 pillen, ik moet ze nog krijgen.
Dus dan heb ik wel goede of niet dan :P :stoned:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heeey,
ik had vraagje he.
Ik ga binnenkort ewer is pilletjes doen, maar ik vroeg me af..
kan je hier van ook in zo'n trip blijven hangen of niet?
En hoeveel pilletjes is 'gezond' voor me om te nemen?
De vorige x had ik er eentje genomen, en daarvoor heb ik nog nooit wat genomen
En hoeveel kost een goede pil eigenlijk?

En nog 1 laatste vraag :P
als je gepakt wordt door politie en je hebt het bij je, krijg je dan boete ofzo..? :rolleyes:
nja bedankt alvast :P
:stoned: whiterose
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
altijd maar de vraag wie de gebruikelijke antwoorden gaat geven... :)

Edit: vooruit... dan ik maar.
Nee, je kan niet 'blijven hangen'
Gezond is het uberhaupt niet, maar dat snapte je zelf al wel gezien je aanhalingstekens. Je hebt nog maar 1 keertje xtc geslikt?
Begin met een halve, het liefst van geteste pillen. Je kan altijd nog bijpakken.

Politie doet meestal niet echt moeilijk als je 'gebruikershoeveelheden' bij je hebt. Maargoed, ik heb daar nog helemaal geen ervaringen mee, dus dat is ook maar van horen zeggen..

Let overigens ook op de 'normale' voorbereidingen, zoals goed uitgeslapen zijn. Gewoon gezond zijn zegmaar, en niet mixen met alcohol (uberhaupt niet) lijkt me beter :) Drink water tussendoor.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
Okee dankjewel :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
Een goede pil zou tussen de 3/4 euro moeten kosten. :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
dan heb je wel een goeie idd :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
Van waar komen die blauwe, en zijn ze trug beregoed of zijn het pillen die hun naam niet waardig zijn, wil er ook wel eentje in men collectie :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
hij kan je ook oplichten :P
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
haha ja dat kan ook :P
maar ik denk niet dat hij dat zo snel doet want ik spreek hem vaak ik ken hem ook goed
dus denk niet dat hij mij snel zal oplichten :wink:
of hij is opgelicht :P
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
whiterose zei:
haha ja dat kan ook :P
maar ik denk niet dat hij dat zo snel doet want ik spreek hem vaak ik ken hem ook goed
dus denk niet dat hij mij snel zal oplichten :wink:
of hij is opgelicht :P
Klik om te vergroten...

wow, jij bent dus hoogst waarschijnlijk wel opgelicht

betaal je 4 euro per pil... dan hoop ik voor jou dat het EXTREEM goede zijn met veeeel MDMA!!

Ik betaal 4 euro voor blauwe mitsus en binnekort lexis, welke extreem goede zijn (200-250mg)

een normale van 100-150mg betaal ik 1.40 voor (dat is wel weinig)

gemiddelde is tussen de 2 en 2.50 euro

dusja tel uit :)

zal ik als ik jou was aan hem vragen of hij ze getest heeft en wat daar uitgekomen is, hoeveel mg...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wat heeft het voor zin om te benadrukken dat 4e veel is voor 1pil? Het ligt aan een aantal factoren of je meer/minder betaald dan de ander. En wat maakt t ook uit? Bij een cafe hier betaal je 1.25 voor een biertje, in amsterdam 2e. Oplichterij? mwah, verschil moet er wezen. En ben eens eerlijk; hoe kun je je tegenwoordig zeker 3 uurtjes vermaken voor 4euro?


(ik betaal t er ook niet voor maar das gewoon geluk hebben)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik krijg rooie mithsu's gratis, sterker dan blauwe, en ik heb het geweten.

Whiterose, doe eerst eens wat meer onderzoek naar xtc, beetje verslagen lezen op internet ofzo :)
Verder denk ik ook dat je bent opgelicht, 4 euro voor één pil is best belachelijk veel.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
Serenity zei:
Ik krijg rooie mithsu's gratis, sterker dan blauwe, en ik heb het geweten.

Whiterose, doe eerst eens wat meer onderzoek naar xtc, beetje verslagen lezen op internet ofzo :)
Verder denk ik ook dat je bent opgelicht, 4 euro voor één pil is best belachelijk veel.
Klik om te vergroten...

das zowiezo relax :)

maja voor 20 euro moet je er toch zeker wel 10 krijgen

anders vind ik het gewoon oplichterij

productie van die dingen lagen tussen de 40 en 50 cent
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
natuurlijk, je moet geluk hebben

maar dan nog, oplichterij is oplichterij
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
Vertel dat maar tegen de Heineken brouwerij, die maken ook gerstennat voor een paar cent de liter, en wij betalen voor een glaasje gemiddeld 1.75. :wink:

Kzou me r ook niet te druk om maken, 2 of 4 euro, erin, Dat telt!!!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
ja misschien is het ook wel oplichterij, en dan kan ik er helaas niks meer aan doen. maar normaal haal ik ook bij iemand anders die heeft goedkoper, maar die had ze even een tijdje niet meer en toen was ik naar hem gestapt en die ken ik ook best wel goed. maar het gaat om de lol toch die je ervoor 'terugkrijgt' want ik heb opzich wel 20 euro over voor echt hele nacht goed en hard te gaan space :P
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
whiterose zei:
ja misschien is het ook wel oplichterij, en dan kan ik er helaas niks meer aan doen. maar normaal haal ik ook bij iemand anders die heeft goedkoper, maar die had ze even een tijdje niet meer en toen was ik naar hem gestapt en die ken ik ook best wel goed. maar het gaat om de lol toch die je ervoor 'terugkrijgt' want ik heb opzich wel 20 euro over voor echt hele nacht goed en hard te gaan space :P
Klik om te vergroten...

natuurlijk! als je geen andere keus hebt

jammer, maja voor de volgende keer miss ff beter "zoeken"

trouwens, ik hoop niet dat jij die 5 gooit op dezelfde avond, dan zijn het geen goede :wink: of je hebt een hoge tolerantie maar dan heb je het vaaaak gedaan en kan vraag je niet zo'n vraag dus dat zal wel niet :)

space ze iig :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#20
Nee ik ga er neit veel nemen. 2 zijn er voor een vriend die heeft mij al betaald, en die andere 3 ga ik zelf nemen maar ik denk ook niet allemaal hoor, denk dat ik het in 2 avonden ga opsplitsen. En mijn tollerantie is nog niet zo hoog hoor haha :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."