#1
Op dat moment misschien wel ja, maar XTC vind ik de dag erna zoveel viezer qua afkick, en je bent veel skever en vager. Pep is ideaal, en je bent er lang niet zo vies brak van.
Wiet komt er zeker bij hoor ^^ Maar die ga ik nie echt hard verspillen als ik nog onder de speed zit, want ik voel er toch niets van en da's toch ook een beetje zonde.Lana zei:Ik zou er lekker een paar grammekes wiet bij doen.
Wordt het toch nog duur
Alhoewel, da´s niet het antwoord op je vraag en die weet ik ook niet, dus.
Osi` zei:Mss offtopic in dit forum. Maar hoeveel lijntjes is ideaal uit een gram voor iemand die alleen maar op die 2 dagen gebruikt?
Osi` zei:tis te doen voor het wakker te blijven. Op XTC let ik zowiezo nooit naar het spacy gevoel, eigenljk had ik speed ipv XTC moeten pakken![]()
Osi` zei:Kzit nu een tijdje al met die 2 drugs in m'n kop, ik pak al een tijdje Bollen op feestjes.
Maar derjust zei een kameraad iets over speed.
Ging zo als volgt:
Ik: kga geen geld hebben voor te trippen op da festival
Hij: Pillen tappen zeker
Ik: Ja
Hij: Pakt dan speed ofzo hé
Nu vroeg ik me gewoon af, ik heb beide al geprobeerd.
Speed is 10 euro voor ongeveer een gram of minder
XTC is 10 euro voor 4 bollen (ik toch)
Van een bol voel ik het toch wel 3 a 4 uurtjes en van speed voel ik het wel 8 uur.
In feite ben je dus toch beter af met speed, maar waarom toch XTC gebruiken (zelf zit ik ook bij de gedachte, het is veiligerder en verstandigerder.)
Ook de afkick bij XTC vind ik vele maal beter dan Speed.
Nu kan men de voordelen tegen de nadelen eens opwegen van deze 2 pep drugs.
Osi` zei:tis te doen voor het wakker te blijven. Op XTC let ik zowiezo nooit naar het spacy gevoel, eigenljk had ik speed ipv XTC moeten pakken![]()
Vince_ zei:Osi` zei:tis te doen voor het wakker te blijven. Op XTC let ik zowiezo nooit naar het spacy gevoel, eigenljk had ik speed ipv XTC moeten pakken![]()
Daar geef je toch zelf de oplossing? Als je gewoon wakker wil blijve, neem dan speed. Weet wel dat het tekort aan slaap, zeker in combinatie met speed, vroeg of laat zijn weerslag zal hebben op je lichaam. Aangezien je naar een festival gaat (meerdaags veronderstel ik), zal je je daar zelf misschien al niet meer zo goed voelen. Maar dat heb je van xtc ook, toch als je zegt dat de afkick van xtc bij jou erger is dan van speed.
Persoonlijk ga ik 100 pct voor xtc op een feest, gewoon om het geweldige gevoel. Van speed voel ik me wel "fel", maar dat is het dan ook. En ook heel belangrijk: na xtc kan ik wel slapen als ik dat wil (desnoods met behulp van weed). Van speed niet. En op een festival wil ik af en toe toch es goed slapen om daarna weer volledig te kunnen genieten.
Speed neem ik sowieso bijna of nooit. Enkel als er niets anders voorhanden is en ik heb zin om iets te nemen (domme reden misschien, maar ja).
iddWacky zei:Ik vind geld een heel slechte factor om drugskeuzes door te laten beinvloeden.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."