Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet Love gevoel?

Het Love gevoel?

63 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Vind 2 pilletjes op 6 a 7 uur tijd niet echt veel, en ben geen gast, maar een vrouw :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
richelle zei:
Vind 2 pilletjes op 6 a 7 uur tijd niet echt veel, en ben geen gast, maar een vrouw :grin:
Klik om te vergroten...

Gastvrouw :wink:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
acidboy zei:
is alles naast mdma niet onpuur? lijkt mij wel :) In dat geval bevat 100% van de pillen onpure bestandsdelen en zijn alleen kristallen puur, als ze puur zijn dan :)

OT: tsjah, wat iedereen hier al zegt, gewoon ff 3 maanden niet doen. Komt het allemaal wel weer goed, je serotonine peil weer op 'normaal' niveau brengen kost je lichaam meer tijd dan je denkt.
Klik om te vergroten...

Gast, het enige wat veel voorkomt is:

MDMA
MDA
MDEA
mCCP
PMA
TMA
2c-b
Keta (zeldzaam)

en in minder dan 1% van de pillen zit iets anders dan MDMA
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
knetterpipz zei:
ayt jah :P men vrienden zeggen ook de same :)
ben confused omdat er ook gezegd word als je 1 hele neemt dat het dan wel weer is maar weet niet of ik dat ga doen :P
Klik om te vergroten...
Gewoon niet vaker doen als 1x in de 1,5 maand en als je het doet beging dan met een hele!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
FlipMeister zei:
acidboy zei:
is alles naast mdma niet onpuur? lijkt mij wel :) In dat geval bevat 100% van de pillen onpure bestandsdelen en zijn alleen kristallen puur, als ze puur zijn dan :)

OT: tsjah, wat iedereen hier al zegt, gewoon ff 3 maanden niet doen. Komt het allemaal wel weer goed, je serotonine peil weer op 'normaal' niveau brengen kost je lichaam meer tijd dan je denkt.
Klik om te vergroten...

Gast, het enige wat veel voorkomt is:

MDMA
MDA
MDEA
mCCP
PMA
TMA
2c-b
Keta (zeldzaam)

en in minder dan 1% van de pillen zit iets anders dan MDMA
Klik om te vergroten...

Ik weet welke stoffen er allemaal voorkomen... ik wilde je ook helemaal niet aanvallen ofzo... Maargoed, in minder dan 1% van de pillen iets anders dan MDMA. Daar zou ik wel eens een bron van willen zien... Volgens mij zijn pillen wel redelijk zuiver, en zal ongeveer 65% ofzo alleen maar MDMA als werkzame stof bevatten. Maar 99%??? I'm finding it very hard to believe.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
mdma en soorten

1 ding, 80%puur speed(kan niet hoger, kan wel maar dan is het vloeibaar voor te spuiten en daar doek niet aan mee :)) ownss all ^^ 2 lijnen en je gaat, dit even buiten de vraag sorry, maar moest even kwijt


Greetz onder invloed :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb inmiddels ook een aantal keren het een en ander gesnoept,
ik heb toch het gevoel dat de ene pil niet de andere is, ik had verleden jaar een aantal groene met een soort van spaceshuttle erop, deze waren zeer lekker, onlangs een aantal rode gekocht zonder opdruk deze waren stukken minder.

de eerste (groene) gaven mij een opgehitst gevoel en een zware rush waarbij alle geluiden sterker klonken en ik zo hitsig en ritsig werd als iets , met deze geen probleem met erectie , wel dat automatish mijn kaak vooruit ging staan en ik zag wat lichte (prettige) hallicunaties.
Om een nachtje te chillen voldeden 3 pillen.
Ik heb dit verleden jaar 3 drie keer gedaan en het effect was nagenoeg elke keer hetzelfde, ook bij de andere mensen (ik doe dit lekker met vier personen 2 mannen en twee leuke dames in een goed hotel.
echt super dus, oh voordat ik het vergeet, tussen door namen (delen) we een paar jointjes

Ik had een maat van me dit verteld en die wilde ook wel een eens,
Ik had dus een paar rode gekocht de groene waren niet meer te krijgen,
mijn maat die nog nooit iets genomen had, had twee meisjes geregeld voor de chill out party,
Voor de meisjes was het ook de eerste keer dus wij hebben ieders een hele genomen, dit begon na een uurtje of zo te werken, ik en mijn maat hebben er toen nog 1 bijgenomen (de meisjes wilden nog niet)
ik kreeg geen lekkere rush en alles voelde heel erg zwaar aan, lopen ging niet zo jofel meer, mijn maat had dit ook, in plaats van een erectie kreeg hij bijna een poesje (heel zijn leuning verdween) dus die ging echt over de zeik, bij mij ging het ook al niet veel beter
ik had van mijn pillenboer ook twee flesjes 69 (blauw bitterzoet drankje) gekregen om te proberen dus die hebben we ook erbij gekapt hier zou viagra in zitten ook dit hielp niet echt apart van het feit dat mijn maat hartkloppingen kreeg, lang verhaal kort de chill out party werd niet echt een succes, daarbij kwam nog eens dat een van de meisjes twee uur heeft zitten klapertanden en hierdoor heel nerveus werd, lang verhaal kort klote en echt een tegenvaller. :confused:

Echt heel vervelend
Ik had mijn maat lekker zitten maken hoe super het wel niet was enz enz
alles was goed voorbereid met lekkere muziek, een hoop kaarsen, super relaxed hotel met prive jacuzzi, lekkere drankje enz enz en dan dit :(

Wat is er mis met die pillen en wat hadden de groene wat de rode niet hadden, heeft er iemand een idee :confused:

alvast bedankt voor eventuele info en tips
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
Big Mo jij mag wat mij betreft gelijk een ban echt wat een gast :rolleyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
^Waarom mag hij gelijk een ban :confused: ?

Hij verteld in duidelijke taal waar ie last van heb :confused:...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik ben nu 34 en gebruik al vanaf mijn 18e pillen. Vroeger elke vrijdag en zaterdag, nu 6x per jaar.

Ondanks mijn weinige gebruik heb ikhet love gevoel nooit meer. Dat is gewoon gewenning oftewel "the loss of magic"
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
nutsss zei:
DarkScope zei:
HarDman zei:
DarkScope zei:
weet iemand uit ervareing of ja van MDA evenveel love-gevoel krijgt als bij mdma?
Klik om te vergroten...

Van MDA kreeg je totaal geen love-gevoel. MDA is een zwaar hallogene stof die nog 100x gifter voor je hersen is al MDMA. 8% van MDMA wordt omgezet in MDA dus als je teveel MDMA neemt kan je zwaar gaan hallucineren..... Maar een love gevoel. No way....
Klik om te vergroten...

ow oke. dus als ik pillen heb waarvan ik denk dat er miss MDA inzit, en ik kreeg wel zkr weten love-gevorel, is het gewoon een behoorlijke hoeveelheid MDMA?
Klik om te vergroten...

Knap hoe jij zelf antwoord kan geven op je eigen vragen steeds. :beer: En dat ook nog in 1 zin.
Klik om te vergroten...

nee, het kan toch ook een pil zijn met mda en mdma. krijg ik dan wel love-gevoel? ik weet niet of mda het love-gevoel wegneemt van mdma
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
love gevoel ik word er tering geil van dat xtc
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
2 maand geleden voor het laatst gedaan. wil weer eens lekker van padje af. Maar liefst met anderen, alleen is niks. Iemand interesse? :)
Omgeving Zwolle.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
2 jaar lang elke dag???? yeh right!!!!!

Dan voel je er dus NOPPES meer van!!! Onmogelijk dit verhaal. Ga lekker met je vriendjes voetballen of zo ipv. lulverhalen rond te strooien :angry:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
Poppetje zei:
hey k ben 15 gebruik nu bijna 2 jaar snoepjes elke dag maar sins 2 maanden gestopt. mja ik wil nu gwn eens in de 1/2 een pilletje. .
Klik om te vergroten...

Euhm ik snap een ding niet.
Ik heb 2 weken lang elke dag ook gesnoept,maar na 1 week voelde ik 1 pil gewoon niet meer,alleen grote pupillen kreeg ik.Ik MOEST er minimaal 1/2 dagen tussen laten zitten en/of meer als 4 stuks nemen.

Dus nam je elke dag eentje dan snap ik niet hoe je dat gevoel 2 jaar kan hebben,tenzij je er mischien elke keer boven de 4 nam ofzo.

Of is dit een lulverhaaltje van dat je 2 jaar snoept ?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
Het love gevoel, ik heb bij mezelf gemerkt dat als ik uitga, en ik neem gelijk welke drug, ik een love-gevoel krijg. Bij XTC heb ik dat love-gevoel en ervaring de muziek intenser. Bij de andere drugs gewoon love-gevoel met alles en iedereen. Bij GHB en coke vind ik dat gevoel het leukste :).
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
haha of hij heeft gewoon 2 jaar met grote pupillen rond gelopen zonder te slapen

- haha XD
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
knetterpipz zei:
oi mensen

ben nieuw hier maar lees al tijdje het forum , propz

Nu heb ik de vraag :

Ik gebruik nou al een een jaar pillen en mdma , meestal pillen.
Nu doe ik het ongeveer 1 keer a 2 keer per maand en dan neem ik 1 a 2 pillen , eerst altijd een halve.

Nu heb ik maar 3 keer ofzo dat love gevoel gehad , de eerste keer en 2 keer op een feesie . Alleen de laatste tijd voel ik nooit meer dat love gevoel en ik snap er geen reet van hoe dat nou komt , ik weet dat je serotonine pijl goed moet blijven om het te krijgen maar zo vaak doe ik het nou ook weer niet en ik eet altijd gezond , voel me goed etc...
Hoe kan ik dit wel weer krijgen ? door middel van 1 pil van 150 mg in 1 keer te nemen of het eerst allemaal te crunchen ? vaak ga ik alleen maar hard en behoorlijk visueel spacend , ook als ik er 3 op een avond heb genomen ... weet iemand iets ?

B.v.d :wink:
Klik om te vergroten...

Ik denk dat je dat love gevoel niet meer gaat krijgen. Zelf heb ik mijn eerste pil gehad toen ik 18 was en ik ben nu 35. De ene blijft het love gevoel langer houden dan de ander.

Ik heb zelf veel onderzoek gedaan, onder andere naar dit verschijnsel. Gewenning is een factor, maar de serotonine is na een tijd niet gebruiken wel weer aangevuld. Dit zou dus betekenen dat je jezelf weer hetzelfde moeten voelen, mar dat is niet het geval.

Alexander Shulgin noemt dit de brain change. Je brein weet dus wat er gaat gebeuren en het effect is dus geen verassing meer.

Gedeelde smart is halve smart: Ik heb precies hetzelfde!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
Helaas neemt het "love'gevoel af jah! Het is idd net zo alsof je hersenen weten wat er gaat gebeuren en je ervaart het nooit meer zo als de eerste keer. Toch als je een tijdje ertussen laat zitten en je neemt het op een niet te volle maag en je zorgt voor een perfect setting, dan is het iedere keer weer genieten. :hearteyes:

Maar iedere dag, dat kan na mijn mening nooit!!! Zonde van de pillen en een aanslag op je lijf.
Geniet maar gebruik het met mate :wave:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik heb in mijn leven misschien 12 keer keer xtc gedaan met steeds een pauze van minimaal 2 maanden en ik heb dat love-gevoel nu al niet meer :openmouth: Ook als ik 6 pillen achter elkaar neem niet...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."