#1
Vind 2 pilletjes op 6 a 7 uur tijd niet echt veel, en ben geen gast, maar een vrouw ![:grin:]()
richelle zei:Vind 2 pilletjes op 6 a 7 uur tijd niet echt veel, en ben geen gast, maar een vrouw![]()
acidboy zei:is alles naast mdma niet onpuur? lijkt mij welIn dat geval bevat 100% van de pillen onpure bestandsdelen en zijn alleen kristallen puur, als ze puur zijn dan
OT: tsjah, wat iedereen hier al zegt, gewoon ff 3 maanden niet doen. Komt het allemaal wel weer goed, je serotonine peil weer op 'normaal' niveau brengen kost je lichaam meer tijd dan je denkt.
Gewoon niet vaker doen als 1x in de 1,5 maand en als je het doet beging dan met een hele!knetterpipz zei:ayt jah :P men vrienden zeggen ook de same
ben confused omdat er ook gezegd word als je 1 hele neemt dat het dan wel weer is maar weet niet of ik dat ga doen :P
FlipMeister zei:acidboy zei:is alles naast mdma niet onpuur? lijkt mij welIn dat geval bevat 100% van de pillen onpure bestandsdelen en zijn alleen kristallen puur, als ze puur zijn dan
OT: tsjah, wat iedereen hier al zegt, gewoon ff 3 maanden niet doen. Komt het allemaal wel weer goed, je serotonine peil weer op 'normaal' niveau brengen kost je lichaam meer tijd dan je denkt.
Gast, het enige wat veel voorkomt is:
MDMA
MDA
MDEA
mCCP
PMA
TMA
2c-b
Keta (zeldzaam)
en in minder dan 1% van de pillen zit iets anders dan MDMA

nutsss zei:DarkScope zei:HarDman zei:DarkScope zei:weet iemand uit ervareing of ja van MDA evenveel love-gevoel krijgt als bij mdma?
Van MDA kreeg je totaal geen love-gevoel. MDA is een zwaar hallogene stof die nog 100x gifter voor je hersen is al MDMA. 8% van MDMA wordt omgezet in MDA dus als je teveel MDMA neemt kan je zwaar gaan hallucineren..... Maar een love gevoel. No way....
ow oke. dus als ik pillen heb waarvan ik denk dat er miss MDA inzit, en ik kreeg wel zkr weten love-gevorel, is het gewoon een behoorlijke hoeveelheid MDMA?
Knap hoe jij zelf antwoord kan geven op je eigen vragen steeds.En dat ook nog in 1 zin.
Poppetje zei:hey k ben 15 gebruik nu bijna 2 jaar snoepjes elke dag maar sins 2 maanden gestopt. mja ik wil nu gwn eens in de 1/2 een pilletje. .
knetterpipz zei:oi mensen
ben nieuw hier maar lees al tijdje het forum , propz
Nu heb ik de vraag :
Ik gebruik nou al een een jaar pillen en mdma , meestal pillen.
Nu doe ik het ongeveer 1 keer a 2 keer per maand en dan neem ik 1 a 2 pillen , eerst altijd een halve.
Nu heb ik maar 3 keer ofzo dat love gevoel gehad , de eerste keer en 2 keer op een feesie . Alleen de laatste tijd voel ik nooit meer dat love gevoel en ik snap er geen reet van hoe dat nou komt , ik weet dat je serotonine pijl goed moet blijven om het te krijgen maar zo vaak doe ik het nou ook weer niet en ik eet altijd gezond , voel me goed etc...
Hoe kan ik dit wel weer krijgen ? door middel van 1 pil van 150 mg in 1 keer te nemen of het eerst allemaal te crunchen ? vaak ga ik alleen maar hard en behoorlijk visueel spacend , ook als ik er 3 op een avond heb genomen ... weet iemand iets ?
B.v.d![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."