#1
oi mensen
ben nieuw hier maar lees al tijdje het forum , propz
Nu heb ik de vraag :
Ik gebruik nou al een een jaar pillen en mdma , meestal pillen.
Nu doe ik het ongeveer 1 keer a 2 keer per maand en dan neem ik 1 a 2 pillen , eerst altijd een halve.
Nu heb ik maar 3 keer ofzo dat love gevoel gehad , de eerste keer en 2 keer op een feesie . Alleen de laatste tijd voel ik nooit meer dat love gevoel en ik snap er geen reet van hoe dat nou komt , ik weet dat je serotonine pijl goed moet blijven om het te krijgen maar zo vaak doe ik het nou ook weer niet en ik eet altijd gezond , voel me goed etc...
Hoe kan ik dit wel weer krijgen ? door middel van 1 pil van 150 mg in 1 keer te nemen of het eerst allemaal te crunchen ? vaak ga ik alleen maar hard en behoorlijk visueel spacend , ook als ik er 3 op een avond heb genomen ... weet iemand iets ?
B.v.d![:wink:]()
ben nieuw hier maar lees al tijdje het forum , propz
Nu heb ik de vraag :
Ik gebruik nou al een een jaar pillen en mdma , meestal pillen.
Nu doe ik het ongeveer 1 keer a 2 keer per maand en dan neem ik 1 a 2 pillen , eerst altijd een halve.
Nu heb ik maar 3 keer ofzo dat love gevoel gehad , de eerste keer en 2 keer op een feesie . Alleen de laatste tijd voel ik nooit meer dat love gevoel en ik snap er geen reet van hoe dat nou komt , ik weet dat je serotonine pijl goed moet blijven om het te krijgen maar zo vaak doe ik het nou ook weer niet en ik eet altijd gezond , voel me goed etc...
Hoe kan ik dit wel weer krijgen ? door middel van 1 pil van 150 mg in 1 keer te nemen of het eerst allemaal te crunchen ? vaak ga ik alleen maar hard en behoorlijk visueel spacend , ook als ik er 3 op een avond heb genomen ... weet iemand iets ?
B.v.d