Ik heb idd ook al vaker last gehad van het blijven hangen met een halfje of een derde stuk...als ik een hele neem werkt het bij mij het beste. Het zijn dan wel pillen waarvan ik weet dat ik een hele kan pakken...volgende keer beter lijkt me!
#3
Ok.. dus domme pech vlgs jou en vlg keer wat beters regelen..
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.