Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1e keer: what went wrong?

1e keer: what went wrong?

22 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ok.. dus domme pech vlgs jou en vlg keer wat beters regelen.. :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb idd ook al vaker last gehad van het blijven hangen met een halfje of een derde stuk...als ik een hele neem werkt het bij mij het beste. Het zijn dan wel pillen waarvan ik weet dat ik een hele kan pakken...volgende keer beter lijkt me!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
Was van t weekend op een festival, en besloot daar -na n tijdje sober - wat te regelen bij n vriend, die wel wat bij zich had (vlgs hem 160 mg/ gele pil). Spannend. Beide op advies een derde genomen. t was natuurlijk wel de eerste keer... Na ruim n uur nog helemaal nix; daarop een derde paars genomen (geen idee wat r inzat).
Mijn vriendin gaat na een half uur helemaal lekker: dansen, lachen, enz.
Ik voel me kort daarna ineens niet ok worden; heb allemaal prikkels bovenop mn hoofd en voel me heel draaierig worden. Moet naar de plee - gaan was geen optie; zakte gewoon door mn benen!! Het prikkerige gevoel wordt heftig; alsof iemand een venijnige spijkermat op mn kop en in mn schouders duwt en daarbij het licht zal uitdoen. T gevoel komt en gaat in golven en neemt na n half uurtje af. En ik moet drinken... alsof t spijkergevoel heftiger komt opzetten als mijn mond droog is ... Echt onwijs naar gewoon! Na een loopkick van n half uurtje ook wel (tegen de draaierigheid) beland ik waus in een zandzak voor de rest van de tijd - waar ik echt superlief en chill ontvangen word, dat wel -. Wil niet lullen, maar voel me wel relaxed.
Geen behoefte meer gehad te dansen of gek te doen. Jammer..!!

What the F. went wrong?? :confused: Gevoel op zich achteraf wel ok, daarvoor echt niet gewoon !! Zou t heel jammer vinden als k t hierbij laat omdat ik bang ben dat t nog een keer zo gaat... Tveel gehad toch (... vriendin ging goed; zelfde postuur) te moe (errug kort nachtje daarvoor) of misschien toch vanwege de inslapers die ik regelmatig neem (tem.10/20).
Thanx voor jullie pointers ...
X
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
rotzooi
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
volgens mij is dit echt zo'n voorbeeld van een pil die net niet lekker door kan komen.....

mensen zeggen vaak doe voorzichtig neem een halve of een derde :rolleyes: nee neem er gewoon 1 en dan voel je het (als je een goeie pil hebt) meteen lekker en goed, niet dat je net op dat randje zit van space en vaag zijn, of compleet nuchter...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
ok.. gewoon eentje dus. Ik zat te denken he, zou t kunnen dat die twee verschillende soorten pilletjes elkaar in de weg zaten :P ? Beter om me bij 1 soort te houden? Haha, wat voel ik me blond hier zeg... Maar ja; als vrouw beter blond dan kaal toch :mrgreen:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
Madelief zei:
ok.. gewoon eentje dus. Ik zat te denken he, zou t kunnen dat die twee verschillende soorten pilletjes elkaar in de weg zaten :P ? Beter om me bij 1 soort te houden? Haha, wat voel ik me blond hier zeg... Maar ja; als vrouw beter blond dan kaal toch :mrgreen:
Klik om te vergroten...

nee dat kan niet, je spreekt niet van soorten pillen, je spreekt over stoffen die erin (kunnen) zitten, werksame stof van in xtc is mdma, maar zo heb je nog heel veel ander stoffen die ze ook in een xtc pil gestopt kunne hebben. Zoals verwante stoffen van mdma >>>> Mda, Mdea.... Ook zijn sommige pillen vervuild met speed pma mccp of andere rotzooi. De xtc-markt is in nederland vrij schoon, zo heb ik pas 1 keer in me leven mccp pillen gehad en voor de rest altijd zuivere mdma pillen.

Zoek gewoon een goeie pil met alleen mdma erin neem er 1e en het zal heel anders zijn als de eerste keer :wink:

beter is ook kopen van een gebruiker, die zegd teminste de waarheid over de sterkte van de pil, dealers zeggen altijd dat die van hun het sterkst zijn etc.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb een aantal mensen op paarse piramides (dat was de vorm en kleur, naam weet ik niet) helemaal fout zien gaan, maar dat is inmiddels al weer 2 jaar terug :confused:
Toen ging het gerucht dat er LSD in zat, maar iedereen was te schijterig om ze te laten testen...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
Madelief zei:
Na ruim n uur nog helemaal nix; daarop een derde paars genomen (geen idee wat r inzat).
Klik om te vergroten...

tenminste ,ik neem aan dat je het hier over paarse pillen hebt :confused:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
Jep, ze waren wel paars... maar dat t nou helemaal fout ging... ? t was maar voor n half uurtje - spijt had ik joh -... Bovendien; wordt er niet behoorlijk snel (na?)gemaakt wat betreft kleur en vorm van pilletjes?
Wat ook klote was trwns, was dat de opvang onervaren was toen ie verkeerd insloeg. K was eigenlijk gewoon bang voor wat er zou gebeuren.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
JustVegas zei:
Ik heb een aantal mensen op paarse piramides (dat was de vorm en kleur, naam weet ik niet) helemaal fout zien gaan, maar dat is inmiddels al weer 2 jaar terug :confused:
Toen ging het gerucht dat er LSD in zat, maar iedereen was te schijterig om ze te laten testen...
Klik om te vergroten...

lsd doen ze nooit door een pil heen :rolleyes: dat word ook veelste duur voor de pillendrukkers om er winst uit te halen
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
Kan denk ik doordat je niet goed uitgerust was. Kort nachtje daarvoor zeg je. Messchien weinig gegeten, weinig geslapen, moe.. je kreeg een soort hoofdpijn..
volgende keer gewoon lekker eten en slapen van tevoren zodat je uitgerust naar een feest gaat. Denk dat je dan nergens last van hebt.

Als ik een super drukke week vanteoren gehad hebt valt een pil bij mij ook heel anders dan dat ik fris ben, ga veel eerder hangen en zitten, minder energy en ssnel heel wappie.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
richelle zei:
Kan denk ik doordat je niet goed uitgerust was. Kort nachtje daarvoor zeg je. Messchien weinig gegeten, weinig geslapen, moe.. je kreeg een soort hoofdpijn..
volgende keer gewoon lekker eten en slapen van tevoren zodat je uitgerust naar een feest gaat. Denk dat je dan nergens last van hebt.

Als ik een super drukke week vanteoren gehad hebt valt een pil bij mij ook heel anders dan dat ik fris ben, ga veel eerder hangen en zitten, minder energy en ssnel heel wappie.
Klik om te vergroten...

als ik een drukke week gehad heb is het meestal idd erg snel wappie maar wel relax

en ik ben dan meer me me handen aan het "dansen" iedereen kent et wel :P

mn voeten willen dan niet egt, vind et wel zwaar relax

ik hou totaal niet van het speed effect (te actief)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
Everio zei:
en ik ben dan meer me me handen aan het "dansen" iedereen kent et wel :P
Klik om te vergroten...

nee, doe is voor :tearsofjoy:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
Maak je niet druk,

vaak is de eerste keer xtc een tegenvaller. Mensen zijn zeer gespannen en wachten op het supergevoel en dat zorgt er vaak voor dat je het tegenhoud. Als je dan gaat bijslikken en geen idee hebt van de dosering dan is het maar afwachten wat er gebeurd en wanneer.

Het komt zeker vaker voor dat er een soort dromerige prettige relaxte toestand ontstaat in plaats van het actieve, hyper en love gevoel...

Meestal is het de volgende keer dan wel zoals je verwachtte als je maar lang genoeg wacht daarmee om je serotonine-gehalte in je hersenen weer te laten herstellen. Reken dan op 2 tot 3 maanden. Dan zit je iig helemaal safe.

Probeer enkel pillen te gebruiken waarvan je de inhoud weet. hanteer als stelregel dat je ongeveer 2 mg mdma per kilo lichaamsgewicht maximaal moet nemen. Voor vrouwen wordt zelfs van 1,5 mg uitgegaan.

Veel plezier de volgende keer!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
Waha ik snap 'm wel, maar ik vind het dan ook vrij psychedelisch om de muziek in me op te nemen en het vorm te geven met m'n handen en armen. :sunglasses: Hoewel ik er juist wel van hou om er flink met m'n benen bij te dansen.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
nutsss zei:
Maak je niet druk,

vaak is de eerste keer xtc een tegenvaller. Mensen zijn zeer gespannen en wachten op het supergevoel en dat zorgt er vaak voor dat je het tegenhoud. Als je dan gaat bijslikken en geen idee hebt van de dosering dan is het maar afwachten wat er gebeurd en wanneer.

Het komt zeker vaker voor dat er een soort dromerige prettige relaxte toestand ontstaat in plaats van het actieve, hyper en love gevoel...

Meestal is het de volgende keer dan wel zoals je verwachtte als je maar lang genoeg wacht daarmee om je serotonine-gehalte in je hersenen weer te laten herstellen. Reken dan op 2 tot 3 maanden. Dan zit je iig helemaal safe.

Probeer enkel pillen te gebruiken waarvan je de inhoud weet. hanteer als stelregel dat je ongeveer 2 mg mdma per kilo lichaamsgewicht maximaal moet nemen. Voor vrouwen wordt zelfs van 1,5 mg uitgegaan.

Veel plezier de volgende keer!
Klik om te vergroten...

ik ben 60 kilo ongeveer.
1 pilletje van 150 mg mdma kan
ik toch ook slikken?
Of is dat teveel?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik denk dat als je de meeste voorgaande tips gewoon opvolgt, en het lekker rustig nog een keer probeert, dat het dan vast wel goedkomt. Eerste keer gaat vaak mis, je weet niet wat je moet verwachten of wat je overkomt.

Ga nooit bij de pakken neerzitten omdat de eerste keer niet lukt. :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hee... Thanx voor de coole reacties..! :) Hoewel ik op dat moment dacht 'noooit weer'... voel ik me nu wel gerust t nog ns te proberen... Of ik de termijn van 2 a 3 maanden ga redden ivm herstel van mijn serotonine huishouding... da weet ik niet :grin: !! Haha! Actueel dilemma - maar ander topic - betreft n gram C dat ik op n feest heb gekocht.. testen op A? Pff.. t houdt wat die hobby :beer:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#20
Madelief zei:
ok.. gewoon eentje dus. Ik zat te denken he, zou t kunnen dat die twee verschillende soorten pilletjes elkaar in de weg zaten :P ? Beter om me bij 1 soort te houden? Haha, wat voel ik me blond hier zeg... Maar ja; als vrouw beter blond dan kaal toch :mrgreen:
Klik om te vergroten...
Sommige mannen houden juist van kaal hoor!!! :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."