#1
Ok.. dus domme pech vlgs jou en vlg keer wat beters regelen.. ![:)]()
nee neem er gewoon 1 en dan voel je het (als je een goeie pil hebt) meteen lekker en goed, niet dat je net op dat randje zit van space en vaag zijn, of compleet nuchter...
Madelief zei:ok.. gewoon eentje dus. Ik zat te denken he, zou t kunnen dat die twee verschillende soorten pilletjes elkaar in de weg zaten :P ? Beter om me bij 1 soort te houden? Haha, wat voel ik me blond hier zeg... Maar ja; als vrouw beter blond dan kaal toch![]()
Madelief zei:Na ruim n uur nog helemaal nix; daarop een derde paars genomen (geen idee wat r inzat).
JustVegas zei:Ik heb een aantal mensen op paarse piramides (dat was de vorm en kleur, naam weet ik niet) helemaal fout zien gaan, maar dat is inmiddels al weer 2 jaar terug![]()
Toen ging het gerucht dat er LSD in zat, maar iedereen was te schijterig om ze te laten testen...
dat word ook veelste duur voor de pillendrukkers om er winst uit te halenrichelle zei:Kan denk ik doordat je niet goed uitgerust was. Kort nachtje daarvoor zeg je. Messchien weinig gegeten, weinig geslapen, moe.. je kreeg een soort hoofdpijn..
volgende keer gewoon lekker eten en slapen van tevoren zodat je uitgerust naar een feest gaat. Denk dat je dan nergens last van hebt.
Als ik een super drukke week vanteoren gehad hebt valt een pil bij mij ook heel anders dan dat ik fris ben, ga veel eerder hangen en zitten, minder energy en ssnel heel wappie.
Everio zei:en ik ben dan meer me me handen aan het "dansen" iedereen kent et wel :P
nutsss zei:Maak je niet druk,
vaak is de eerste keer xtc een tegenvaller. Mensen zijn zeer gespannen en wachten op het supergevoel en dat zorgt er vaak voor dat je het tegenhoud. Als je dan gaat bijslikken en geen idee hebt van de dosering dan is het maar afwachten wat er gebeurd en wanneer.
Het komt zeker vaker voor dat er een soort dromerige prettige relaxte toestand ontstaat in plaats van het actieve, hyper en love gevoel...
Meestal is het de volgende keer dan wel zoals je verwachtte als je maar lang genoeg wacht daarmee om je serotonine-gehalte in je hersenen weer te laten herstellen. Reken dan op 2 tot 3 maanden. Dan zit je iig helemaal safe.
Probeer enkel pillen te gebruiken waarvan je de inhoud weet. hanteer als stelregel dat je ongeveer 2 mg mdma per kilo lichaamsgewicht maximaal moet nemen. Voor vrouwen wordt zelfs van 1,5 mg uitgegaan.
Veel plezier de volgende keer!

Sommige mannen houden juist van kaal hoor!!!Madelief zei:ok.. gewoon eentje dus. Ik zat te denken he, zou t kunnen dat die twee verschillende soorten pilletjes elkaar in de weg zaten :P ? Beter om me bij 1 soort te houden? Haha, wat voel ik me blond hier zeg... Maar ja; als vrouw beter blond dan kaal toch![]()


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."