Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsdepressie van XTC

depressie van XTC

26 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb ook last gehad van die depressie. Weliswaar niet zo heel erg, maar toch. Wat je gewoon moet proberen toch is de hele tijd positief blijven. (Dit is al vaak genoeg gezegd in dit topic, maar dat achterwege). En toch met mensen praten als er wat mis is, met praten wordt er veel opgelost. Zelf praat ik ook bij iemand en ik kom er aardig van me problemen af. Voor dit was ik een gesloten persoon, deed me anders voor dan ik was enzo. Daar heb ik problemen door gekregen, me ouders kregen dat door en stuurden me naar zo'n praatpaal. Ik dacht eerst nee dit wil ik niet maar het helpt toch. :wink:

Trouwens nog over dat brakheid van de pillen: ik drink altijd heel veel water, of nja, ik drink gewoon water als ik strak sta. Dan krijg je vocht binnen en ik krijg dan echt nooit, maar dan ook echt nooit een kater of brak enzo. Ik heb laatst een keertje gewoon niet water gedronken (eigenlijk helemaal niks gedronken maargoed..) en ik dacht ik word niet brak, maar dat was ik zeker wel, en ik had in grote mate last van de dinsdag dip. :wink:

whiterose :wave:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik schrik echt van de aantallen soms hier op het forum... En ik vond het soms al erg als ik toevallig in een maand 2 keer XTC had genomen ( gemiddeld 2 pillen max. per keer ).

Zelfs ik merkte een hogere tolerantie op een gegeven moment ( Na 2 jaar.. elke 2 maanden zo iets ), nu ken ik mensen in mijn vriendenkring die er inmiddels dan gewoon gelijk 8 pakken op 1 nacht zodat ze wel nog wat voelen.. ik vind dit zonde en denk; dan wacht je toch gewoon een paar maanden, en neem je een normaal aantal? Dan is het nog leuker, en verneuk je je hersens niet zonder dat je er echt van genoten hebt zeg maar :P

Maarja, succes iig, ik stel voor een lange periode goed en genoeg slapen, goed en gevarieerd eten. Probeer veel oefeningen te doen zoals zo'n Brain Training spelletje of zo. En veel sociale dingen doen ( veel onder de mensen zijn.. ) zodat je er niet aan denkt.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb gisteren zelf ook besloten om te stoppen met drugs (met name harddrugs).. dus speed (valt redelijk mee in gebruik), maar xtc is mijn probleem. Zaterdag nacht heb ik 9 pillen gehad en ik was veel te lang nog raar, op een gegeven moment had ik er genoeg van... maar ik vraag me af wat er nu allemaal achteraan gaat komen. Ik heb de laatste 5 maanden ongeveer 100-200 pillen gehad.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
Je zou ook L-Tryptofaan kunnen proberen. Dat wordt omgezet door het lichaam in serotonine, waardoor je ook beter en minder depri zou moeten voelen :)

982 zei:
Ik heb de laatste 5 maanden ongeveer 100-200 pillen gehad.
Klik om te vergroten...

Dude, dat gaat echt te FURRR! zoveel slik ik er nog niet in 5 jaar :openmouth:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
Het duurt ongeveer 2 tot 3 maanden voordat je weer een beetje op peil zit, dus je bent er bijna :grin:

982 zei:
Ik heb de laatste 5 maanden ongeveer 100-200 pillen gehad.
Klik om te vergroten...

Lekker grove schatting. Je kan er zo 100 pillen naast zitten?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
zommes zei:
Het duurt ongeveer 2 tot 3 maanden voordat je weer een beetje op peil zit, dus je bent er bijna :grin:

982 zei:
Ik heb de laatste 5 maanden ongeveer 100-200 pillen gehad.
Klik om te vergroten...

Lekker grove schatting. Je kan er zo 100 pillen naast zitten?
Klik om te vergroten...


tja, soms weet ik niet precies op hoeveel ik zit, maar eigenlijk altijd rond de 8-10 in een weekend, en dan elk weekend. als ik moet gokken zou ik zeggen dus: 10x4 weken=40 x 5 maand( 200 max)..

Maar de laatste tijd gaat het mij zelf ook te gek..
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
982 zei:
zommes zei:
Het duurt ongeveer 2 tot 3 maanden voordat je weer een beetje op peil zit, dus je bent er bijna :grin:

982 zei:
Ik heb de laatste 5 maanden ongeveer 100-200 pillen gehad.
Klik om te vergroten...

Lekker grove schatting. Je kan er zo 100 pillen naast zitten?
Klik om te vergroten...


tja, soms weet ik niet precies op hoeveel ik zit, maar eigenlijk altijd rond de 8-10 in een weekend, en dan elk weekend. als ik moet gokken zou ik zeggen dus: 10x4 weken=40 x 5 maand( 200 max)..

Maar de laatste tijd gaat het mij zelf ook te gek..
Klik om te vergroten...

elk weekend :rolleyes: dan is er toch niks leuks meer aan, zoek een andere drugs (beter niks natuurlijk) om een beetje af te wisselen?. avondje alleen wat wiet en paar biertjes bijv, is al een stuk minder schadelijk :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."