#1
Ik heb ook last gehad van die depressie. Weliswaar niet zo heel erg, maar toch. Wat je gewoon moet proberen toch is de hele tijd positief blijven. (Dit is al vaak genoeg gezegd in dit topic, maar dat achterwege). En toch met mensen praten als er wat mis is, met praten wordt er veel opgelost. Zelf praat ik ook bij iemand en ik kom er aardig van me problemen af. Voor dit was ik een gesloten persoon, deed me anders voor dan ik was enzo. Daar heb ik problemen door gekregen, me ouders kregen dat door en stuurden me naar zo'n praatpaal. Ik dacht eerst nee dit wil ik niet maar het helpt toch. ![:wink:]()
Trouwens nog over dat brakheid van de pillen: ik drink altijd heel veel water, of nja, ik drink gewoon water als ik strak sta. Dan krijg je vocht binnen en ik krijg dan echt nooit, maar dan ook echt nooit een kater of brak enzo. Ik heb laatst een keertje gewoon niet water gedronken (eigenlijk helemaal niks gedronken maargoed..) en ik dacht ik word niet brak, maar dat was ik zeker wel, en ik had in grote mate last van de dinsdag dip.![:wink:]()
whiterose
Trouwens nog over dat brakheid van de pillen: ik drink altijd heel veel water, of nja, ik drink gewoon water als ik strak sta. Dan krijg je vocht binnen en ik krijg dan echt nooit, maar dan ook echt nooit een kater of brak enzo. Ik heb laatst een keertje gewoon niet water gedronken (eigenlijk helemaal niks gedronken maargoed..) en ik dacht ik word niet brak, maar dat was ik zeker wel, en ik had in grote mate last van de dinsdag dip.
whiterose

dan is er toch niks leuks meer aan, zoek een andere drugs (beter niks natuurlijk) om een beetje af te wisselen?. avondje alleen wat wiet en paar biertjes bijv, is al een stuk minder schadelijk