Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVertel hier je mooiste XTC momenten

Vertel hier je mooiste XTC momenten

36 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
TimKGB zei:
gister avond :hearteyes: showtek :grin: heerlijk gedanst en met een leuke vrouw mee naar huis gegaan :hearteyes: :smoke: :mrgreen:
Klik om te vergroten...


Werd je eindelijk ontmaagd dan? :hearteyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
mooiste moment was dat ik en 6 andere vrienden zwaar van de kaart naar een houseparty gingen en toen we de zaal binnenkwamen gelijk een etage hoger waren gegaan en daar aangekomen werd net het nummer hold me now (hardcore style) gedraaid, iedereen keek elkaar aan kreeg tranen in zijn ogen, we sloegen de armen om elkaar heen en hebben staan te genieten van de lichtshow/lasers en het moment. :hearteyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
Met mijn zwager urenlang op het dak van een flat gezeten. Super goede intense gesprekken gevoerd, genoten van het uitzicht en het gevoel van vrijheid hoogte :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
een paar weke gelede stond ik na een avond uitgaan voor de spiegel en zat naar mijn voorhoofd te kijken, ik zag allemaal mooie ruitjes op mijn voorhoofd met in de ruitjes allemaal kleine symetrische figuurtjes.. dat was echt geweldig, moest mezelf bij de spiegel weg sleuren..
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
Saivy zei:
TimKGB zei:
gister avond :hearteyes: showtek :grin: heerlijk gedanst en met een leuke vrouw mee naar huis gegaan :hearteyes: :smoke: :mrgreen:
Klik om te vergroten...


Werd je eindelijk ontmaagd dan? :hearteyes:
Klik om te vergroten...

was al óntmaagd :) ma t blijft leuk :P :smoke: zij had trouwens geen xtc op :hearteyes: :mrgreen: :smoke:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
-Mijn eerste keer
-2 weken in IBIZA: 5 avonden pillen, zalig daar op de pillen :hearteyes: :hearteyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
mijn 2e x
vorig jaar zomer
met een vriend van me heeeeeel heeeel ver gelopen
tot we op een gegeven moment in een parkje waren
zei die vriend van me opeens
waaarom gaan mensen naar de maan?
daar is tog geen ene fuk?!
ze kunnen van dat geld dat ze gebruiken daarvoor
veel beter een waterput graven in Afrika..

ik vergeet dat nooit meer was zooooo goeie trip...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
Tell us!
Die van mij komt wat later
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
Tegen iemand aanlopen die 2m10 groot is en ook nog erg breed. Normaal zou je van zo iemand bang worden, maar toen ik tegen 'm opliep en ook nog z'n bier omgooide heb ik 'm toch maar geknuffeld en verder gefeest :)

Afgelopen vrijdag belandde ik in een soort van mosh-pit bij een lokale discotheek, lekker op elkaar inbeuken en bier smijten enzo. Af en toe zag je wel wat mensen kijken van 'jezus wat gaan die jongens hard' (we hadden ook ogen als schoteltjes :P).

Tijdens m'n eerste keer heb ik een hoop mensen geknuffeld die ik eigenlijk niet kende, of gewoonweg nooit aardig heb gevonden. Heb die avond met minimaal 200 man staan ouwehoeren en heb zelfs de meest vage gasten geknuffeld :hearteyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
een moshpit is gewoon TE erg!!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
Everio zei:
een moshpit is gewoon TE erg!!
Klik om te vergroten...

Het was ook niet zoals een normale moshpit, maar een op techno, met mensen die elkaar aan het duwen/knuffelen waren op een nogal vage manier :P
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
mijn leukste xtc moment = 2.5 h op handen en kniëen kotstend boven een emmer....
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
Doodkapje zei:
mijn leukste xtc moment = 2.5 h op handen en kniëen kotstend boven een emmer....
Klik om te vergroten...

Je eerste en laatste keer? :P
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
zeker weten!!! :wave:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
Allemaal vage verhalen geschreven, helemaal van de wereld opgaan in die lasers op feesten , en onzin uitkrame met mensen die ik niet kende :P
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
tijdens bassleader ergens opt einde al een kramp krijgen als ik mn been nog maar ff ophefte :)

in allebei mn benen :)


goe feestje was het toen :hearteyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mijn 3e x was echt te gek! ik had daarvoor een keer een half en een x twee hafljes gehad. Maar nu had ik in totaal 3 halfjes gehad en ik was op een mooi feestje. Urenlang gedanst! Iedereen was aardig en lief, helemaal te gek dus! Het plafond leek wel een zee en ik raakte er tijdens het dansen maar niet op uitgekeken.
Daarna heerlijk geslapen in de auto.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."