Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVertel hier je mooiste XTC momenten

Vertel hier je mooiste XTC momenten

36 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mijn 3e x was echt te gek! ik had daarvoor een keer een half en een x twee hafljes gehad. Maar nu had ik in totaal 3 halfjes gehad en ik was op een mooi feestje. Urenlang gedanst! Iedereen was aardig en lief, helemaal te gek dus! Het plafond leek wel een zee en ik raakte er tijdens het dansen maar niet op uitgekeken.
Daarna heerlijk geslapen in de auto.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
1e keer met een maat van mij hadden 2x 250mg Kristallen .. na 3 uur 250 bij gepakt meest wazige msn gesprekken gehouden meest wazige mense gebeld mensen met de hond lopen knuffelen proberen eenden te vangen echt heerlijk :beer:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heerlijke ultieme bovenaardse 'out of this world' unieke gemeenschap hebben met een uitzonderlijk lekker ding :hearteyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bij mijn eerste ervaring had ik een gele euro genomen.En na me'n snelle kick liepen we naar hat park (2vrieden waren er nuchter bij) en was ik de hele tijd ov de natuur bezig en hoe mooit het wel niet was.Ik deed me'n trui en t-shirt uit , terwijl het winter en ijskoud was , maar ik had het zo warm.De ene vriend vroeg waarom ik dat deed en ik zei dat de bomen me de warmte gaven omdak ik hen begreep.En nog zo van die shit.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
liters slootwater drinken omdat ik bang was uit te drogen met een maat van me en dan ook nog midde-zomer met die Salmonella bacterie :rolleyes: :xtc: :xtc:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
GabberSnoePie zei:
liters slootwater drinken omdat ik bang was uit te drogen met een maat van me en dan ook nog midde-zomer met die Salmonella bacterie :rolleyes: :xtc: :xtc:
Klik om te vergroten...


En dat vind jij een mooi moment? :P
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dan blijft het toch bij de eerste paar keren! Geniaal! :hearteyes:
En de tweede keer heel heftig getript op Pentagram en een Eetje! :hearteyes:
Nu krijg ik het niet meer, en word slaperig van. Daarom doe ik niet meer aan pillen. Dan kan ik beter gelijk een slaappil nemen! :grin:
Wat is er toch met die X gebeurd? Jammer! :rolleyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mijn beste :wink:=
Tijdens mijn allereerste x kristallen compleet van t padje te kreunen en te steunen en mijn hoofd stevig tussen mijn warme handjes... Vriendin vraagt: "kom je nou de hele tijd klaar of hoe zit dat nou..." Ik: "Nou, ik kom net telkens bijna, oeoehoe.. wat lekker" klapper de klapper de klapper

Ja, dat was leuk :wink: :flushed:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
Saivy zei:
GabberSnoePie zei:
liters slootwater drinken omdat ik bang was uit te drogen met een maat van me en dan ook nog midde-zomer met die Salmonella bacterie :rolleyes: :xtc: :xtc:
Klik om te vergroten...


En dat vind jij een mooi moment? :P
Klik om te vergroten...

nee maar moet er wel altijd hard om lachen als ik eraan terug denk :P

mooi moment;

savonds in de tuin ligge met 2 blauwe peacjes achter me kiezen, de hemel was helemaal helder overal mooie sterren af en toe klein wolkje, in die kleine wolkes zag ik allemaal bekende hoofde :hearteyes: echt mooie hallucinaties, en geen 1 ster stond stil die vlogen van links naar recht van boven naar beneden, prachtig :hearteyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
Djodjo zei:
Dan blijft het toch bij de eerste paar keren! Geniaal! :hearteyes:
En de tweede keer heel heftig getript op Pentagram en een Eetje! :hearteyes:
Nu krijg ik het niet meer, en word slaperig van. Daarom doe ik niet meer aan pillen. Dan kan ik beter gelijk een slaappil nemen! :grin:
Wat is er toch met die X gebeurd? Jammer! :rolleyes:
Klik om te vergroten...

tevaak, teveel achter elkaar gedaan misschien?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
Eerste keer 1 lovertje, flink wat joints. Vijf uur lang met mijn benen op een kratje achterovergeleund in een stoel, zeggend hoe geweldig ik iedereen wel net vind. En me voel als een koning in zijn kasteel (terwijl we in een tent op terschelling zaten :tongueout:)!

Ook vele malen zo hard trippen dat je echt niet meer weet hoe en wat :grin: (verschillende soorten beesten door de zaal zien lopen, discolichten in mijn kamer, het gevoel hebben dat je helemaal ergens anders bent) , zo mooi naar mijn mening.

hele films in je hoofd afspelen levensecht (meestal tekenfilms). Had ik toen ik net begon heel veel (afgelopen weekend ook vandaar dat ik eraan herinnerd werd :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: )

Staan dansen als een defecte robot op een goa feest :stoned:

Zeker wel duidelijk dat pillen al jaren mijn favoriete drugs zijn :hearteyes: (neem amper wat anders af en toe paddo's, met uitzondering wat anders)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
in mijn hoofd ongeveer het hele huis doorlopen ( leek echt maar zag eruit als of je in het negatief een foto neemt )

het hele huis doorstuiteren terwijl iedereen aan spacend op een stoel of bed lag.

zo hard gaan dat ik niet eens normaal een pak drinken, sigaret, of wat dan ook kon vasthouden .

naar lasers kijkend en me steeds verder van de wereld af voelen gaan.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
mooiste xtc moment was mijn tweede keer xtc en da was op een dnb-feestje..

toen de xtc opkwam dacht ik dat xtc de wereld zou kunnen verbeteren met werelvrede :mrgreen:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
Eerste keer xtc was met m'n beste vriend op onze allereerste illegale goa party.. geweldige ervaring! Ik heb me urenlang in de zevende hemel gewaand, spacend over die dansvloer. M'n beste vriend heeft me zelfs twee keer in m'n nek een kus gegeven zo blij was 'ie. :P
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mijn Mooiste Xtc moment blijft tog de 1e x voor mij... Ik begon rond 23:00 Met 1Pil Tot 06:00 Nog 3 xtra ingenomen

Klag eerst op bed flink te trippen.. toen ben ik naar buiten gerend ( ik rende toen natuurlijk 50x sneller ) En toen ben ik de hele tijd op en neer gaan rennen :grin:

Owjaaah, men andere 3 maten moeste me in bedwang houden..

Die trip krijg ik jmmr genoeg niet meer, whaha
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
Doodkapje zei:
mijn leukste xtc moment = 2.5 h op handen en kniëen kotstend boven een emmer....
Klik om te vergroten...

hahahahah :wink:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
Op koninginnedag in Amsterdam 5 1/2 blauwe hartjes echt knallers waren dat :hearteyes:

En toch echt de momenten dat ik een flesje wilde vullen met de dop er nog op :P MDMA aan de plantjes in huis wilde geven en ik dacht dat ik met iemand aan de telefoon zat maar dat was niet zo :confused:

Lekker trippe :mrgreen:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik had wat heerlijk spul gekregen van een lekker ding. :hearteyes: kristallen en mdma pillen.
Lekker mee naar huis genomen, donderdag even getest hoe de pillen waren, en ze voelden heerlijk. Kristallen had ik nog nooit gedaan.
naja, met alles op zakl ging ik voor de eerste keer onder invloed naar een feestje in mijn buurt.

Nou.. ik kan je zeggen, ik dacht dat ik geen vrienden kon maken! :hearteyes: En niet alleens door de drugs. Mensen daar komen moeilijker aan de drugs, dus wilden ze al te graag was van mij overkopen/mee gebruiken.

Naja, uiteindelijk zaten we daar op straat met z'n 8''en, waarvan 4 van me hadden meegesnoept, en die keken me echt met open mond aan.. dat spul hadden ze nog nooit zo lekker en goed meegemaakt!
Nou, dat was echt zó lief om te zien al die mannen stomverbaasd. Superr

Naja, ik ben net thuis geraakt met een hoop emailadresjes van leuke jongens die blijkbaar wél in de buurt wonen. :hearteyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
Tsja een paar mooie momenten, het zijn er eigenlijk te veel:

tijdens me eerste keer op de fiets me armen gestrekt van me lichaam houden (jezus-stijl zeg maar) en dan écht het gevoel hebben alsof je zweeft, lijkt een beetje op die beroemde scene van Titatanic, jullie kennen het wel.

of, nog helemaal van de plaat zijn, 's nachts naar huis te fietsen en dan terwijl je onder een burg doorfietst, opeens de zon zó mooi ziet op komen. Je zou er bijna tranen van in je ogen krijgen, zo mooi was dat. :flushed: :rolleyes:

en de tweede keer dat ik gebruikte, toen ik een disco was, de hele tijd zeggen tegen me vrieden: "Ouwe ik voel me echt goed" "ja, jonge we weten het wel" "Ja, maar ik voel me echt goed!!" *
5 seconden later "Eh, man alles goed, ouwe ik moet je wat vertellen!!" "Ja, wat is er nou weer?" "Dude, ik voel me écht zo goed, dat kan je niet begrijpen!!!" "Wel jonge, ik doe het toch ook?" "Ja, maar niemand kan zich toch ooit zo perfect voelen als ik me nu voel!!" Dat was misschien nog wel de vetste keer. :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#20
gister avond :hearteyes: showtek :grin: heerlijk gedanst en met een leuke vrouw mee naar huis gegaan :hearteyes: :smoke: :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."