Tsja een paar mooie momenten, het zijn er eigenlijk te veel:
tijdens me eerste keer op de fiets me armen gestrekt van me lichaam houden (jezus-stijl zeg maar) en dan écht het gevoel hebben alsof je zweeft, lijkt een beetje op die beroemde scene van Titatanic, jullie kennen het wel.
of, nog helemaal van de plaat zijn, 's nachts naar huis te fietsen en dan terwijl je onder een burg doorfietst, opeens de zon zó mooi ziet op komen. Je zou er bijna tranen van in je ogen krijgen, zo mooi was dat.
en de tweede keer dat ik gebruikte, toen ik een disco was, de hele tijd zeggen tegen me vrieden: "Ouwe ik voel me echt goed" "ja, jonge we weten het wel" "Ja, maar ik voel me echt goed!!" *
5 seconden later "Eh, man alles goed, ouwe ik moet je wat vertellen!!" "Ja, wat is er nou weer?" "Dude, ik voel me écht zo goed, dat kan je niet begrijpen!!!" "Wel jonge, ik doe het toch ook?" "Ja, maar niemand kan zich toch ooit zo perfect voelen als ik me nu voel!!" Dat was misschien nog wel de vetste keer.
![:)]()