#1
Tell us!
Die van mij komt wat later
Die van mij komt wat later
Everio zei:een moshpit is gewoon TE erg!!
Doodkapje zei:mijn leukste xtc moment = 2.5 h op handen en kniëen kotstend boven een emmer....



GabberSnoePie zei:liters slootwater drinken omdat ik bang was uit te drogen met een maat van me en dan ook nog midde-zomer met die Salmonella bacterie![]()
![]()
![]()

Saivy zei:GabberSnoePie zei:liters slootwater drinken omdat ik bang was uit te drogen met een maat van me en dan ook nog midde-zomer met die Salmonella bacterie![]()
![]()
![]()
En dat vind jij een mooi moment? :P
Djodjo zei:Dan blijft het toch bij de eerste paar keren! Geniaal!
En de tweede keer heel heftig getript op Pentagram en een Eetje!
Nu krijg ik het niet meer, en word slaperig van. Daarom doe ik niet meer aan pillen. Dan kan ik beter gelijk een slaappil nemen!
Wat is er toch met die X gebeurd? Jammer!![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."