Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVertel hier je mooiste XTC momenten

Vertel hier je mooiste XTC momenten

36 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Tell us!
Die van mij komt wat later
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Tegen iemand aanlopen die 2m10 groot is en ook nog erg breed. Normaal zou je van zo iemand bang worden, maar toen ik tegen 'm opliep en ook nog z'n bier omgooide heb ik 'm toch maar geknuffeld en verder gefeest :)

Afgelopen vrijdag belandde ik in een soort van mosh-pit bij een lokale discotheek, lekker op elkaar inbeuken en bier smijten enzo. Af en toe zag je wel wat mensen kijken van 'jezus wat gaan die jongens hard' (we hadden ook ogen als schoteltjes :P).

Tijdens m'n eerste keer heb ik een hoop mensen geknuffeld die ik eigenlijk niet kende, of gewoonweg nooit aardig heb gevonden. Heb die avond met minimaal 200 man staan ouwehoeren en heb zelfs de meest vage gasten geknuffeld :hearteyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
een moshpit is gewoon TE erg!!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
Everio zei:
een moshpit is gewoon TE erg!!
Klik om te vergroten...

Het was ook niet zoals een normale moshpit, maar een op techno, met mensen die elkaar aan het duwen/knuffelen waren op een nogal vage manier :P
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
mijn leukste xtc moment = 2.5 h op handen en kniëen kotstend boven een emmer....
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
Doodkapje zei:
mijn leukste xtc moment = 2.5 h op handen en kniëen kotstend boven een emmer....
Klik om te vergroten...

Je eerste en laatste keer? :P
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
zeker weten!!! :wave:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
Allemaal vage verhalen geschreven, helemaal van de wereld opgaan in die lasers op feesten , en onzin uitkrame met mensen die ik niet kende :P
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
tijdens bassleader ergens opt einde al een kramp krijgen als ik mn been nog maar ff ophefte :)

in allebei mn benen :)


goe feestje was het toen :hearteyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mijn 3e x was echt te gek! ik had daarvoor een keer een half en een x twee hafljes gehad. Maar nu had ik in totaal 3 halfjes gehad en ik was op een mooi feestje. Urenlang gedanst! Iedereen was aardig en lief, helemaal te gek dus! Het plafond leek wel een zee en ik raakte er tijdens het dansen maar niet op uitgekeken.
Daarna heerlijk geslapen in de auto.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
1e keer met een maat van mij hadden 2x 250mg Kristallen .. na 3 uur 250 bij gepakt meest wazige msn gesprekken gehouden meest wazige mense gebeld mensen met de hond lopen knuffelen proberen eenden te vangen echt heerlijk :beer:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
Heerlijke ultieme bovenaardse 'out of this world' unieke gemeenschap hebben met een uitzonderlijk lekker ding :hearteyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
Bij mijn eerste ervaring had ik een gele euro genomen.En na me'n snelle kick liepen we naar hat park (2vrieden waren er nuchter bij) en was ik de hele tijd ov de natuur bezig en hoe mooit het wel niet was.Ik deed me'n trui en t-shirt uit , terwijl het winter en ijskoud was , maar ik had het zo warm.De ene vriend vroeg waarom ik dat deed en ik zei dat de bomen me de warmte gaven omdak ik hen begreep.En nog zo van die shit.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
liters slootwater drinken omdat ik bang was uit te drogen met een maat van me en dan ook nog midde-zomer met die Salmonella bacterie :rolleyes: :xtc: :xtc:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
GabberSnoePie zei:
liters slootwater drinken omdat ik bang was uit te drogen met een maat van me en dan ook nog midde-zomer met die Salmonella bacterie :rolleyes: :xtc: :xtc:
Klik om te vergroten...


En dat vind jij een mooi moment? :P
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dan blijft het toch bij de eerste paar keren! Geniaal! :hearteyes:
En de tweede keer heel heftig getript op Pentagram en een Eetje! :hearteyes:
Nu krijg ik het niet meer, en word slaperig van. Daarom doe ik niet meer aan pillen. Dan kan ik beter gelijk een slaappil nemen! :grin:
Wat is er toch met die X gebeurd? Jammer! :rolleyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mijn beste :wink:=
Tijdens mijn allereerste x kristallen compleet van t padje te kreunen en te steunen en mijn hoofd stevig tussen mijn warme handjes... Vriendin vraagt: "kom je nou de hele tijd klaar of hoe zit dat nou..." Ik: "Nou, ik kom net telkens bijna, oeoehoe.. wat lekker" klapper de klapper de klapper

Ja, dat was leuk :wink: :flushed:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
Saivy zei:
GabberSnoePie zei:
liters slootwater drinken omdat ik bang was uit te drogen met een maat van me en dan ook nog midde-zomer met die Salmonella bacterie :rolleyes: :xtc: :xtc:
Klik om te vergroten...


En dat vind jij een mooi moment? :P
Klik om te vergroten...

nee maar moet er wel altijd hard om lachen als ik eraan terug denk :P

mooi moment;

savonds in de tuin ligge met 2 blauwe peacjes achter me kiezen, de hemel was helemaal helder overal mooie sterren af en toe klein wolkje, in die kleine wolkes zag ik allemaal bekende hoofde :hearteyes: echt mooie hallucinaties, en geen 1 ster stond stil die vlogen van links naar recht van boven naar beneden, prachtig :hearteyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
Djodjo zei:
Dan blijft het toch bij de eerste paar keren! Geniaal! :hearteyes:
En de tweede keer heel heftig getript op Pentagram en een Eetje! :hearteyes:
Nu krijg ik het niet meer, en word slaperig van. Daarom doe ik niet meer aan pillen. Dan kan ik beter gelijk een slaappil nemen! :grin:
Wat is er toch met die X gebeurd? Jammer! :rolleyes:
Klik om te vergroten...

tevaak, teveel achter elkaar gedaan misschien?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#20
Eerste keer 1 lovertje, flink wat joints. Vijf uur lang met mijn benen op een kratje achterovergeleund in een stoel, zeggend hoe geweldig ik iedereen wel net vind. En me voel als een koning in zijn kasteel (terwijl we in een tent op terschelling zaten :tongueout:)!

Ook vele malen zo hard trippen dat je echt niet meer weet hoe en wat :grin: (verschillende soorten beesten door de zaal zien lopen, discolichten in mijn kamer, het gevoel hebben dat je helemaal ergens anders bent) , zo mooi naar mijn mening.

hele films in je hoofd afspelen levensecht (meestal tekenfilms). Had ik toen ik net begon heel veel (afgelopen weekend ook vandaar dat ik eraan herinnerd werd :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: )

Staan dansen als een defecte robot op een goa feest :stoned:

Zeker wel duidelijk dat pillen al jaren mijn favoriete drugs zijn :hearteyes: (neem amper wat anders af en toe paddo's, met uitzondering wat anders)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."