Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC Wat zat er in mijn pil?

XTC Wat zat er in mijn pil?

27 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
You Love It Don't You :hearteyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Klappertanden hoort er inderdaad bij. Ik heb nu ook last van me kaken van afgelopen weekend. En dat waren ook pillen met alleen MDMA en bindmiddel uiteraard.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
het klappertanden is juist fakking leuk. :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het is inderdaad niet leuk.
Maarja het hoort erbij.
Je kiest er voor, je weet van te voren dat je waarschijnlijk gaat klappertanden.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
Klappertanden is toch niet zo erg? Ik vind het ook wel leuk eigenlijk :P
Als je maar niet gaat knarsen....
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
Inderdaad ik vind dat klapperen niet irritant..
Alleen lastig als mensen het niet mogen weten dat je gebruikt.

Vaak is het zo als ik met me hoofd naar achter ga liggen,beginnen ze een beetje te stuiteren.

Heb ook geen last van stijve kaken vaak (Getraind ofzo ? :rolleyes: )
Daarom is het ook niet storend voor me
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dat klappertanden gebeurt me nu niet echt meer, gewoon tegen jezelf zeggen dat je het niet moet doen. Maar af en toe beweeg ik wel 'n beetje met m'n onderkaak. Vooral als het uit begint te werken overigens.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
Bij mijn tweede keer pillen had ik veel minder last van klappertanden en druk op me kaak, het waren blauwe mitsus (A) damnzz wat waren die dingen lekkerrrrr
Ik kon alleen de volgende dag echt niet slapen:P het een best depressief gevoel dat was minder maja zekerss voor herhaling vatbaar :) :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."