Klappertanden hoort er inderdaad bij. Ik heb nu ook last van me kaken van afgelopen weekend. En dat waren ook pillen met alleen MDMA en bindmiddel uiteraard.
#3
het klappertanden is juist fakking leuk.
#4
Het is inderdaad niet leuk.
Maarja het hoort erbij.
Je kiest er voor, je weet van te voren dat je waarschijnlijk gaat klappertanden.
#5
Klappertanden is toch niet zo erg? Ik vind het ook wel leuk eigenlijk :P
Als je maar niet gaat knarsen....
#6
Inderdaad ik vind dat klapperen niet irritant..
Alleen lastig als mensen het niet mogen weten dat je gebruikt.
Vaak is het zo als ik met me hoofd naar achter ga liggen,beginnen ze een beetje te stuiteren.
Heb ook geen last van stijve kaken vaak (Getraind ofzo ? )
Daarom is het ook niet storend voor me
#7
Dat klappertanden gebeurt me nu niet echt meer, gewoon tegen jezelf zeggen dat je het niet moet doen. Maar af en toe beweeg ik wel 'n beetje met m'n onderkaak. Vooral als het uit begint te werken overigens.
#8
Bij mijn tweede keer pillen had ik veel minder last van klappertanden en druk op me kaak, het waren blauwe mitsus (A) damnzz wat waren die dingen lekkerrrrr
Ik kon alleen de volgende dag echt niet slapen:P het een best depressief gevoel dat was minder maja zekerss voor herhaling vatbaar
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.