Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC Wat zat er in mijn pil?

XTC Wat zat er in mijn pil?

27 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik vind dat kalppertande maar nix lollies ftw ..

je bek aan gort klapperen te vet man >_< :rolleyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo Iedereen

Ik had gisteren voor de eerste keer xtc op.
Alleen wil ik graag weten wat er precies in m'n pil zat...
Ik was aan het klappertanden alzof ik het koud had, en de volgende dag had ik in de ochtend beetje last nog van mn kaak....
M'n vriend beweert dat er alleen mdma in de pillen zat maar ik geloof hem niet echt..
Maarja kan het dus zijn dat ik door de mdma aan het klappertanden was ofzo?

gr
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
:beer: :mrgreen:

Dat klappertanden hoort d'r bij m'n beste, welcome to the world of xtc.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
Maar was het wel leuk verder ?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
Omfg. :openmouth:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
:grin: :grin: i looove klappertanden :grin: :grin:

als je een goede xtc pil op hebt, zit het er dik in dat je gaat klappertanden hoor!!! Dus ga er maar van uit dat t xtc was :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik weet dat het XTC was...
Alleen zat er ook speed doorheen, of komt het klappertanden gewoon door de MDMA?...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik weet niet of jij ooit extreem hebt moeten klappertanden van speed? :P
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dat is het em juist :) k heb nog nooit speed genomen...
En dit was mn eerste keer xtc.....
Ik vroeg me alleen af of je van MDMA gaat klappertanden..?
En onderdrukt MDMA ook honger?


Ja, heb er erg van genoten (A) het was gisteren in bloemendaal bij Armada@The Beach.. heb wel de hele tijd op het strand gezeten want kon niet echt tegen de drukte... :wink: maar was erg leuk verder...dat gevoel is echt lekker:P
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
ikke niet in ieder geval :)
wel extreem stijve kaken, maar klapperen ga ik alleen van een goeie pil :mrgreen:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
mdma onderdrukt ook je hongergevoel ja :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
Oke, in dat geval denk k dat het pure mdma pillen waren, want k kreeg niet echt een mega energie boost, was gewoon flink waus... :wink: :wink:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dan zat 't idd wel goed. :smoke:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
MetaalKonijn zei:
Ik weet niet of jij ooit extreem hebt moeten klappertanden van speed? :P
Klik om te vergroten...
ik eerlijk gezegt eerder van speed dan xtc...
maar er missen bij meerdere uiterlijke kenmerken bij beide :P
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
- Klappertanden kan zowel van Speed als XTC/MDMA
- Je had gewoon normale XTC pillen, er zijn er nog maar weinig tegenwoordig waar je nog een goede stoot energie van krijgt, naast het happy/wauze gevoel.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
You Love It Don't You :hearteyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
Klappertanden hoort er inderdaad bij. Ik heb nu ook last van me kaken van afgelopen weekend. En dat waren ook pillen met alleen MDMA en bindmiddel uiteraard.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
het klappertanden is juist fakking leuk. :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
Het is inderdaad niet leuk.
Maarja het hoort erbij.
Je kiest er voor, je weet van te voren dat je waarschijnlijk gaat klappertanden.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#20
Klappertanden is toch niet zo erg? Ik vind het ook wel leuk eigenlijk :P
Als je maar niet gaat knarsen....

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."