Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe vaak slik je xtc?

Hoe vaak slik je xtc?

59 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Met mezelf afgesproken dat ik ergens in oktober pas weer mag.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
De enige goede manier om xtc te gebruiken is met tussenpozen van minstens 3 maanden. Anders verkloot je je hele serotonine systeem en ja, dan krijg je gewenning en werkt het niet, depressies... nouja, lijkt me duidelijk.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
1x in de maand ongeveer
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
1 x in drie maand is mijn streefdoel, en dat lukt daardig

nouja, gisteren genomen en het was twee maanden geleden, en dan voelt dat perfect

waarom zou je iets schitterend als xtc verknoeien door het te vaak te doen? ik heb liever 1 super effect om de paar maanden, dan elk weekend een matig effect en nooit echt bevredigt te zij, en nooit meer dan anderhalve pil, dat is ook een doelstelling
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nooit meer want t heeft totaal geen effect op mij helaas.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik stop er ook mee voor een jaar..
Overigens met alle drugs,behalve paddo's mischien nog af en toe.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik had al anderhalf jaar geen xtc gehad, wel veel speed en coke. Toen een paar keer xtc gehad, zonder andere drugs trouwens, maar ik voelde er niks van. Niks spacen of zo en dat vond ik erg jammer want dat vind ik juist zo lekker van xtc. Snap er niks van eerst werd ik hartstikke leip van de xtc en nu totaal niks :confused: :confused: :confused:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
tijd terug ook wekelijks, maar nu zit er meestal wel 1 of 2 maanden tussen :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
2 Jaar terug begon ik met de drugs.. Pillen toen alleen maar met steeds 3 maanden tussenpauze. Maarja na een jaar was het nog maar 2, en soms 1. Nu doe ik het eigenlijk amper meer.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb er zowiezo standaard 1 maand tussen, maar hoelanger hoe beter idd. Na een maand is je serotenine wel weer redelijk aangevult, vooral als je veel vitamines neemt :mrgreen:
Let wel op, teveel vitamines is een aanslag op je nieren, kom daarom ook nooit boven de ADH. Alleen bij vitamine C maakt het nietuit, dat is makkelijk af te schijden en het overschot komt er binnen 2 uur weer uit :mrgreen:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
Eens in de 4-6 weken ongeveer.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
Maximaal 1 keer per maand.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
Lol, ben al foking 2 maanden en 3 weken gestopt.
heb en nieuwe dealer gevonden die zelf xtc maakt:):)
Tijd voor wat inkoop. Mijnserotine is vol :rolleyes:

PEACE :stoned:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik heb een tijdje veel XTC gebruikt maar nu doe ik het bijna nooit meer. Tijdens Lowlands was mijn eerste keer weer na 3 maanden (bewust gedaan om mijn serotonine de tijd te geven, maar het was nog steeds geen reet aan).

De uitwerking op mij is heel zwak en duurt maar eventjes :( Als het is uitgewerkt (na 2-3 uur ongeveer) krijg ik een helse crash.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
Bij mij isset heel verschillend.. Kep een keer gehad was ik 4 dagen niet nuchter... eerst had ik 8 pillen op een middag.. de volgende dag 7 pillen (voel je nix meer van), dag daarna Ket en Pep, dag daarna sochens ook weer Ket

Maar meestal laat ik er een week of 2 tussen zitten,, maar dan neem ik er maar 5 in per week
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hoi hoi, Ik gebruik nu sinds een maand of 9 xtc. De eerste keer zat er zeker een maand of 2 tussen het gebruiken in. Deze tussenliggende periode wordt steeds korter merk ik en heb bijna elk weekend wel zin heb in een pilletje. Ik doe dat echter niet en slik om het weekend een paar pillen. Hoe vaak slikken jullie? en bij hoe vaak is het niet meer verantwoord om ze te nemen?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
Eens in de 2 maanden op een speciale gelegenheid of thuis met vrienden. Afgelopen week was uitzondering (4 avonden) en dat heb ik geweten ook - niet doen :)

Ben er voorlopig ook weer ff klaar mee. Het blijft alleen leuk eens in de zoveel tijd.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
5 keer per maan hooguit
minimun 2 keer per maand

steeds 2 tot 3 pillen (de gemiddeld goeie :))
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
flappie zei:
Hoi hoi, Ik gebruik nu sinds een maand of 9 xtc. De eerste keer zat er zeker een maand of 2 tussen het gebruiken in. Deze tussenliggende periode wordt steeds korter merk ik en heb bijna elk weekend wel zin heb in een pilletje. Ik doe dat echter niet en slik om het weekend een paar pillen. Hoe vaak slikken jullie? en bij hoe vaak is het niet meer verantwoord om ze te nemen?
Klik om te vergroten...

Gewoon 1 keer per maand 1 hele sterke Xtc nemen is wel oké:wink:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik heb horen zeggen en gelezen dat als je een pil gebruikt hebt, dat de " rust" periode er tussen ongeveer 6 weken dient te zijn. korter kan wel maar dan merk je minder van je pilletje. en je gunt je lichaam ook de tijd om te herstellen. :)
ikzelf heb al ruim een half jaar geleden voor het laatst een pil genomen, moet nog op zoek naar een leverancier, de oude hield er mee op toen.
maar in de tijd dat ik regelmatig gebruikte slikte ik 1 x in de 6 weken een paar pillen. :smoke:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."