Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe vaak slik je xtc?

Hoe vaak slik je xtc?

59 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
nicole1973 zei:
uhm.. ja ik heb het niet zo lekker gemaakt.. niet mijn schuld hahah maar goed.. word aan gewerkt
Klik om te vergroten...

merk je dat je veel schade hebt aangericht aan je bovenkamer??.. zoals geheugenverlies en vaak depressief zijn?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Damn, heb al bijna 2 maanden niet meer geslikt.
Het word weer eens tijd voor zo'n Tulpje.

:stoned:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
Bscw zei:
Damn, heb al bijna 2 maanden niet meer geslikt.
Het word weer eens tijd voor zo'n Tulpje.

:stoned:
Klik om te vergroten...

netjes hoor. Hoe langer je wacht hoe beter en lekkerder je de pil zal voelen :mrgreen:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
SpacePack zei:
Bscw zei:
Damn, heb al bijna 2 maanden niet meer geslikt.
Het word weer eens tijd voor zo'n Tulpje.

:stoned:
Klik om te vergroten...

netjes hoor. Hoe langer je wacht hoe beter en lekkerder je de pil zal voelen :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Jep :rolleyes:
Lol ben 't gevoel beetje vergeten.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
dan overvald t' gevoel je teminste weer een keer. Ik heb meestal meer het gevoel 'oh daar is t' weer' inplaats van, 'OHjaaa zo voelde het :hearteyes:'
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik merk wel dat nu ik regelmatiger xtc slik de werking van zowiezo de eerste pil bijna nihil is. Hoe zit dat met degenen die elke week slikken? hebben jullie dat effect ook? en voel je je niet de hele week verrot als je elk weekend slikt?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
SpacePack zei:
dan overvald t' gevoel je teminste weer een keer. Ik heb meestal meer het gevoel 'oh daar is t' weer' inplaats van, 'OHjaaa zo voelde het :hearteyes:'
Klik om te vergroten...

Dat heb ik normaal ook ik stop normaal altijd maar en maandje.
Dus ik was nooit verrast altijd voorbereid.
Maar nu zal 't echt weer en leuke trip worden. :hearteyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
Met mezelf afgesproken dat ik ergens in oktober pas weer mag.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
De enige goede manier om xtc te gebruiken is met tussenpozen van minstens 3 maanden. Anders verkloot je je hele serotonine systeem en ja, dan krijg je gewenning en werkt het niet, depressies... nouja, lijkt me duidelijk.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
1x in de maand ongeveer
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
1 x in drie maand is mijn streefdoel, en dat lukt daardig

nouja, gisteren genomen en het was twee maanden geleden, en dan voelt dat perfect

waarom zou je iets schitterend als xtc verknoeien door het te vaak te doen? ik heb liever 1 super effect om de paar maanden, dan elk weekend een matig effect en nooit echt bevredigt te zij, en nooit meer dan anderhalve pil, dat is ook een doelstelling
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
Nooit meer want t heeft totaal geen effect op mij helaas.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik stop er ook mee voor een jaar..
Overigens met alle drugs,behalve paddo's mischien nog af en toe.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik had al anderhalf jaar geen xtc gehad, wel veel speed en coke. Toen een paar keer xtc gehad, zonder andere drugs trouwens, maar ik voelde er niks van. Niks spacen of zo en dat vond ik erg jammer want dat vind ik juist zo lekker van xtc. Snap er niks van eerst werd ik hartstikke leip van de xtc en nu totaal niks :confused: :confused: :confused:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
tijd terug ook wekelijks, maar nu zit er meestal wel 1 of 2 maanden tussen :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb er zowiezo standaard 1 maand tussen, maar hoelanger hoe beter idd. Na een maand is je serotenine wel weer redelijk aangevult, vooral als je veel vitamines neemt :mrgreen:
Let wel op, teveel vitamines is een aanslag op je nieren, kom daarom ook nooit boven de ADH. Alleen bij vitamine C maakt het nietuit, dat is makkelijk af te schijden en het overschot komt er binnen 2 uur weer uit :mrgreen:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
Eens in de 4-6 weken ongeveer.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
Maximaal 1 keer per maand.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
Lol, ben al foking 2 maanden en 3 weken gestopt.
heb en nieuwe dealer gevonden die zelf xtc maakt:):)
Tijd voor wat inkoop. Mijnserotine is vol :rolleyes:

PEACE :stoned:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik heb een tijdje veel XTC gebruikt maar nu doe ik het bijna nooit meer. Tijdens Lowlands was mijn eerste keer weer na 3 maanden (bewust gedaan om mijn serotonine de tijd te geven, maar het was nog steeds geen reet aan).

De uitwerking op mij is heel zwak en duurt maar eventjes :( Als het is uitgewerkt (na 2-3 uur ongeveer) krijg ik een helse crash.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."