#1
nicole1973 zei:uhm.. ja ik heb het niet zo lekker gemaakt.. niet mijn schuld hahah maar goed.. word aan gewerkt
merk je dat je veel schade hebt aangericht aan je bovenkamer??.. zoals geheugenverlies en vaak depressief zijn?
nicole1973 zei:uhm.. ja ik heb het niet zo lekker gemaakt.. niet mijn schuld hahah maar goed.. word aan gewerkt

Bscw zei:Damn, heb al bijna 2 maanden niet meer geslikt.
Het word weer eens tijd voor zo'n Tulpje.
![]()

SpacePack zei:Bscw zei:Damn, heb al bijna 2 maanden niet meer geslikt.
Het word weer eens tijd voor zo'n Tulpje.
![]()
netjes hoor. Hoe langer je wacht hoe beter en lekkerder je de pil zal voelen![]()
SpacePack zei:dan overvald t' gevoel je teminste weer een keer. Ik heb meestal meer het gevoel 'oh daar is t' weer' inplaats van, 'OHjaaa zo voelde het'



"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."