Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe vaak slik je xtc?

Hoe vaak slik je xtc?

59 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
3-4-5 keer per jaar:)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
nu iedere week maar na de vakantie niet meer voor lange tijd
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
Sinds kort een nieuwe policy, nu neem ik tenminste 2 maanden tussenpozen.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
caatje zei:
whiterose zei:
elke week en ik neem er net zoveel tot ik lekker hard ga.
Klik om te vergroten...

En elke keer ben je naar de klote, steeds vaker, steeds langer
Klik om te vergroten...

Dat valt best mee. Ben nog maar 1 keer naar de klote geweest, omdat ik te weinig water had gedronken. Gewoon genoeg water drinken, dan voel je de volgende dag niet zoveel. :wink:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
niet, geef mij maar pep :mrgreen:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
nagenoeg ieder weekend!!!!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik toch al paar keer en voel er telkens niets van, daarom dat ik xtc veracht, ik ben er immuum voor denk ik :mrgreen:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
Een tijdje terug deed ik het wel eens om de 2 weken maar ik merkte ddat dat niet zo best voor je hoofd is. Dus nu wil ik het maximaal 1 keer in de 2 maanden doen. Denk dat ik het op met moment al ongeveer 2 maanden niet heb gedaan ofzo. :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik kan met trots zeggen eens per maand :grin: en bevalt me prima en voel zeker geen behoefte om het vaker te doen. Ben op het juiste moment eruit gestapt gelukkig. want wekelijks meerdere soorten hardrugs gebruiken is niets voor mij.

Enigste wat ik nog gebruik is XTC :hearteyes: ik ga dan ook goed hard nu ongeacht de pillen :P

Heel soms lijntje sos of kristalle en natuurlijk een lkkr :smoke:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
Doe het alleen in bijzijn van vrienden, en thuis, dus niet op feesten.

1x in de 1 of 2 maanden...als het gebeurd, gebeurd het ook goed :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
elk weekend zaterdag en zondag doe dat al zeker 3/4 jaar... voel me op zich prima geen problemen verder.. maar heb de komende weken een aantal dingen afgezegd... je zoekt op gegeven moment de feestjes en gelegenheden op... wil gaan minderen want is echt way to much...dus ook even andere dingen doen in het weekend die ik vroeger ook net zo leuk vond
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
nicole1973 zei:
elk weekend zaterdag en zondag doe dat al zeker 3/4 jaar... voel me op zich prima geen problemen verder.. maar heb de komende weken een aantal dingen afgezegd... je zoekt op gegeven moment de feestjes en gelegenheden op... wil gaan minderen want is echt way to much...dus ook even andere dingen doen in het weekend die ik vroeger ook net zo leuk vond
Klik om te vergroten...

dat is ééégt een slecht ritme :wink:
2 keer in de week 3/4jaar lang :rolleyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
uhm.. ja ik heb het niet zo lekker gemaakt.. niet mijn schuld hahah maar goed.. word aan gewerkt
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
nicole1973 zei:
uhm.. ja ik heb het niet zo lekker gemaakt.. niet mijn schuld hahah maar goed.. word aan gewerkt
Klik om te vergroten...

merk je dat je veel schade hebt aangericht aan je bovenkamer??.. zoals geheugenverlies en vaak depressief zijn?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
Damn, heb al bijna 2 maanden niet meer geslikt.
Het word weer eens tijd voor zo'n Tulpje.

:stoned:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
Bscw zei:
Damn, heb al bijna 2 maanden niet meer geslikt.
Het word weer eens tijd voor zo'n Tulpje.

:stoned:
Klik om te vergroten...

netjes hoor. Hoe langer je wacht hoe beter en lekkerder je de pil zal voelen :mrgreen:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
SpacePack zei:
Bscw zei:
Damn, heb al bijna 2 maanden niet meer geslikt.
Het word weer eens tijd voor zo'n Tulpje.

:stoned:
Klik om te vergroten...

netjes hoor. Hoe langer je wacht hoe beter en lekkerder je de pil zal voelen :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Jep :rolleyes:
Lol ben 't gevoel beetje vergeten.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
dan overvald t' gevoel je teminste weer een keer. Ik heb meestal meer het gevoel 'oh daar is t' weer' inplaats van, 'OHjaaa zo voelde het :hearteyes:'
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik merk wel dat nu ik regelmatiger xtc slik de werking van zowiezo de eerste pil bijna nihil is. Hoe zit dat met degenen die elke week slikken? hebben jullie dat effect ook? en voel je je niet de hele week verrot als je elk weekend slikt?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#20
SpacePack zei:
dan overvald t' gevoel je teminste weer een keer. Ik heb meestal meer het gevoel 'oh daar is t' weer' inplaats van, 'OHjaaa zo voelde het :hearteyes:'
Klik om te vergroten...

Dat heb ik normaal ook ik stop normaal altijd maar en maandje.
Dus ik was nooit verrast altijd voorbereid.
Maar nu zal 't echt weer en leuke trip worden. :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."