Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZenuwachtig / Gestresst voor drugsgebruik

Zenuwachtig / Gestresst voor drugsgebruik

47 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Sja, je doet toch iets wat niet mag hè? Ik ben nooit zenuwachtig voor partydrugs eigenlijk. Soms wel als ik op het punt sta om een paddo-, of LSD-, of Salviatrip in te gaan :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
had ik vroeger wel last van, nu helemaal niet meer.

doe het miss te vaak :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nooit last van gehad eigenlijk. Ben alleen redelijk para als ik iemand ga ontmoeten waar ik geen vertrouwen in heb (drugs-gerelateerd), ik zorg altijd dat het op een openbare plek is die ik redelijk kan beheersen en meerdere vluchtwegen heeft. Dat zijn wel de momenten dat ik me een criminele junk voel :(
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
DreamWeaver zei:
Nooit last van gehad eigenlijk. Ben alleen redelijk para als ik iemand ga ontmoeten waar ik geen vertrouwen in heb (drugs-gerelateerd), ik zorg altijd dat het op een openbare plek is die ik redelijk kan beheersen en meerdere vluchtwegen heeft. Dat zijn wel de momenten dat ik me een criminele junk voel :(
Klik om te vergroten...

dat heb ik ook wel ja, verder gewoon wel een tikkeltje zenuwachtig als ik een pilletje slik, geen problemen mee verder :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
dan moet ge u ma es afvragen hoe da met coke is :rolleyes: :rolleyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
insinuating something?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
Komt me heel bekend voor maar ik ervaar het niet als vervelend. Gewoon dat ik er zin in heb, en soms ook nieuwschierig met wat ik nu weer zal ervaren. En verder gewoon de zenuwkriebels :wink:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik gebruik enkel op festivals. elk jaar een stuk of 4/5 keer. Telkens met genoeg coke en lekker wat danspilletjes. Ik laat toch ook elke keer een week van tevoren een beerkar voor m'n deur zetten om tijdig de beerput te ledigen. Just in case...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."