#1
Sja, je doet toch iets wat niet mag hè? Ik ben nooit zenuwachtig voor partydrugs eigenlijk. Soms wel als ik op het punt sta om een paddo-, of LSD-, of Salviatrip in te gaan ![:)]()
DreamWeaver zei:Nooit last van gehad eigenlijk. Ben alleen redelijk para als ik iemand ga ontmoeten waar ik geen vertrouwen in heb (drugs-gerelateerd), ik zorg altijd dat het op een openbare plek is die ik redelijk kan beheersen en meerdere vluchtwegen heeft. Dat zijn wel de momenten dat ik me een criminele junk voel![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."