Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZenuwachtig / Gestresst voor drugsgebruik

Zenuwachtig / Gestresst voor drugsgebruik

47 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wat is dat irritant zeg, dat kutte, opgefokte, zenuwachtig gevoel voordat je drugs gaat gebruiken. :angry: Dan zit je helemaal relaxed te chillen ergens of zo, belt er iemand op "ej man, zin om vanavond uit te gaan" waarop ik dan bevestigend antwoordt en dan begint het hoor. Klamme handen, zwaaar aan de gasvorming, als je begrijpt wat ik bedoel, zelfs een beetje aan de schijt en zo en zo'n irritant opgefokt gevoel. De oorzaak is dus ook 100% geestelijk, maar hebben mensen hier ook last van? Aangezien ik alleen maar XTC (en soms wat GHB en wat speed) gebruik heb ik het toch maar bij de MDMA-ers gezet.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Gezonde spanning lijkt me. Als je meer gebruikt trekt dat wel een beetje weg denk ik. Vroeger was ik ook een beetje zenuwachtig als ik iets nieuws ging proberen ofzo, daar groei je overheen :P
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik ben ook altijd wel zenuwachtig voor ik xtc neem, maar zo erg als jou heb ik het niet haha
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
Misschien ben je onbewust bang dat er iets fout gaat?
Of hebben je ouders het je altijd verboden en krijg je onbewust het gevoel dat wat je gaat doen, eigenlijk niet goed is?

Daar doet het mij aan denken.

Ik heb het ook weleens gehad, vooral in de begintijd. Dat ik al naar de dealer liep en zo´n shitgevoel kreeg eigenlijk. Ik denk dat het toen bij mij is gekomen doordat mijn ouders er zo´n verdriet van hadden en ik eigenlijk van die mensen hield (hou) en ze niet wou teleurstellen, maar dat toch deed.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mjah dat trekt wel weg ...
Zuur.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
niet zo'n last van.... misschien omdat ik het al zolang doe...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
Altijd wel op een gezonde manier wat zenuwachtig. Wat adraline extra als je door de beveiliging gaat. en als ik voor t eerst een nieuw snoepje pak , hoe dat ie inslaat.
Heb wel vaak dat als ik hem begin te voelen ik naar de wc moet.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dat heb ik ook. Ik krijg ontzettend buikpijn en zweethandjes :P Ben inderdaad ook opgefokt en alles moet zo snel mogelijk gebeuren, de tijd gaat langzaam etc etc etc.
Heb dit btw alleen als ik al paar weken van te voren weet van hey, dan ga ik lekker hard trippen. En dan is het zover en zit ik met buikpijn en zweethanden te springen.
Best kut, maar het hoort erbij :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
Het komt mij ook heel erg bekend voor. Ik had daar ook altijd last van (ik ben er sinds kort mee gestopt). Dat ging altijd zo door totdat het eerste halve begon te werken. Daarna was het volledig over. Het is erg lastig, maar als je er niet te veel mee bezig bent en aan denkt dat het door het aanstaande drugsgebruik komt, valt het best wel mee :) is mijn ervaring geweest iig
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik kan dus veilig aannemen dat ik de enige ben die een gevoel van kalmte bereikt wanneer de drugs voorbereid wordt :P
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
Geen voorbarige conclusies trekken. :P
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
Sja, je doet toch iets wat niet mag hè? Ik ben nooit zenuwachtig voor partydrugs eigenlijk. Soms wel als ik op het punt sta om een paddo-, of LSD-, of Salviatrip in te gaan :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
had ik vroeger wel last van, nu helemaal niet meer.

doe het miss te vaak :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
Nooit last van gehad eigenlijk. Ben alleen redelijk para als ik iemand ga ontmoeten waar ik geen vertrouwen in heb (drugs-gerelateerd), ik zorg altijd dat het op een openbare plek is die ik redelijk kan beheersen en meerdere vluchtwegen heeft. Dat zijn wel de momenten dat ik me een criminele junk voel :(
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
DreamWeaver zei:
Nooit last van gehad eigenlijk. Ben alleen redelijk para als ik iemand ga ontmoeten waar ik geen vertrouwen in heb (drugs-gerelateerd), ik zorg altijd dat het op een openbare plek is die ik redelijk kan beheersen en meerdere vluchtwegen heeft. Dat zijn wel de momenten dat ik me een criminele junk voel :(
Klik om te vergroten...

dat heb ik ook wel ja, verder gewoon wel een tikkeltje zenuwachtig als ik een pilletje slik, geen problemen mee verder :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
dan moet ge u ma es afvragen hoe da met coke is :rolleyes: :rolleyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
insinuating something?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
Komt me heel bekend voor maar ik ervaar het niet als vervelend. Gewoon dat ik er zin in heb, en soms ook nieuwschierig met wat ik nu weer zal ervaren. En verder gewoon de zenuwkriebels :wink:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
ik gebruik enkel op festivals. elk jaar een stuk of 4/5 keer. Telkens met genoeg coke en lekker wat danspilletjes. Ik laat toch ook elke keer een week van tevoren een beerkar voor m'n deur zetten om tijdig de beerput te ledigen. Just in case...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#20
Heb er ook enorm "last" van, constant het gevoel dat ik moet poepen, heel het huis moet schoen en opgeruimd zijn. Zodra de eerste er in gaat is t over, althans, ik loop na de inslag nog wel eventjes alles na.

Het poep-gevoel had ik eerder nooit totdat een zusje van mijn vriendin vertelde dat ze er "last" van had. En volia, vanaf dat moment is het bij mij nooit mee anders geweest.

Hetzelfde is met plassen als ik een pil op hebt, ik kon nooit, zat soms wel een dikke 10 minuten te zuchten en steunen op de wc voor een minimaal plasje. Ik werd er gek van. Baalde van de tijd dat ik op de wc zat. Nu is dat probleem over en is er een nieuwe onstaan: constant naar de wc moeten en zonder problemen plassen, niet 3x op een avond, welnee, 3x per uur. :angry:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."