#1
Wat is dat irritant zeg, dat kutte, opgefokte, zenuwachtig gevoel voordat je drugs gaat gebruiken.
Dan zit je helemaal relaxed te chillen ergens of zo, belt er iemand op "ej man, zin om vanavond uit te gaan" waarop ik dan bevestigend antwoordt en dan begint het hoor. Klamme handen, zwaaar aan de gasvorming, als je begrijpt wat ik bedoel, zelfs een beetje aan de schijt en zo en zo'n irritant opgefokt gevoel. De oorzaak is dus ook 100% geestelijk, maar hebben mensen hier ook last van? Aangezien ik alleen maar XTC (en soms wat GHB en wat speed) gebruik heb ik het toch maar bij de MDMA-ers gezet.