#1
lysergine25 zei:Goede MDMA neem je niet 1x ...
Goede MDMA verandert je inzicht, je karakter, je verbondenheid met het heelal voorgoed.
Goede MDMA maakt mensen eufories en samenhangend.
Goede MDMA maakt van de grootste hooligan een klein lieverdtje.
Goede MDMA is veels te intens om maar 1 x te nemen.
Goede MDMA heelt mensen met een gesloten ziel te openen voor het het diepere, open je geest voor andere.
Goede MDMA maakt mensen soms zelfs verliefd.
Van goede MDMA kun je ook lekker verslaafd worden.
Groetjes en geniet er maar diep van !!
Goede MDMA de eerste keer , de aller aller eerste keer is wel zo fucking magisch dat alle keren daarna iedere keer iets minder vonkt.
Neem DAAROM zo weinig mogelijk MDMA en spreidt het uit over je hele leven.
Stonie
als het maar wel boven een halve is anders voel je er niet veel van
ga voor je ene pil en Geniet er Zo heerlijk van !
er is maar 1 garantie
DIT ga jij geweldig vinden!
