#1
whahwhahwhawa .....
Nederland is dope land nummer 1 !!
Nederland is dope land nummer 1 !!
zommes zei:Je geeft wel erg weinig informatie,
met wie & waar je het doet is erg belangrijk...
takedown84 zei:mjah, mijn eerste keer was 2 en een halve maand gelede
ik dacht dat het ook bij 1x ging blijven heb vrijdag mijn 5de keer gehad xD
Idd gewoon op je af laten komen. En sowieso zal het je verwachtingen toch tot de macht 10 overtreffenteebo zei:eigelijk moet je mdma slikke zonder te weten wat er in godsnaam zal gebeuren![]()

teebo zei:eigelijk moet je mdma slikke zonder te weten wat er in godsnaam zal gebeuren![]()
ik heb nog nooit moete kotsen van drugsBemyescape. zei:hersenspinsel zei:Ik denk dat iedereen van te voren, voor de eerste keer, wel een beetje bang/gespannen is, ik in iedergeval wel.
Je moet gewoon weten dat er in principe niks kan gebeuren, als je tenminste niet al te grote hoeveelheden gaat gebruiken, maar dat lijkt me niet de eerste keer. En je moet goed blijven drinken, maar dat zul je automatisch doen omdat je gewoon een droge bek krijgt.
Verder moet je gewoon alles over je heen late komen, niks doen wat je niet wilt, en je zult waarschijnlijk een van de vetste avonden van je hele leven hebben.
Veel plezier!
Thank you!
Maar al die verhalen van "JA IK MOEST KOTSEN" en dat soort dingen moet ik maar achter me laten? Want als er iets is, waar ik als de dood voor ben, is het kotsen. ;p
hersenspinsel zei:Ik denk dat iedereen van te voren, voor de eerste keer, wel een beetje bang/gespannen is, ik in iedergeval wel.
Je moet gewoon weten dat er in principe niks kan gebeuren, als je tenminste niet al te grote hoeveelheden gaat gebruiken, maar dat lijkt me niet de eerste keer. En je moet goed blijven drinken, maar dat zul je automatisch doen omdat je gewoon een droge bek krijgt.
Verder moet je gewoon alles over je heen late komen, niks doen wat je niet wilt, en je zult waarschijnlijk een van de vetste avonden van je hele leven hebben.
Veel plezier!
takedown84 zei:ik dacht dat het ook bij 1x ging blijven heb vrijdag mijn 5de keer gehad xD
takedown84 zei:mjah, mijn eerste keer was 2 en een halve maand gelede, heb gewoon pilletje gekocht, wat je volgens mij wel best kan doen is goed eten van te voren, en genoeg drinken, voor de rest kan er in principe niets fout lopen.
ik dacht dat het ook bij 1x ging blijven heb vrijdag mijn 5de keer gehad xD
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."