Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNIEUW. howtodo?

NIEUW. howtodo?

34 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
whahwhahwhawa .....

:mrgreen:

Nederland is dope land nummer 1 !!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
zommes zei:
Je geeft wel erg weinig informatie,

met wie & waar je het doet is erg belangrijk...
Klik om te vergroten...

ik mag aan nemen dat ze het met vrienden doet
muziekje er bij ( moet wel haha )
en dan uuh als het kan gaan stappen!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
takedown84 zei:
mjah, mijn eerste keer was 2 en een halve maand gelede

ik dacht dat het ook bij 1x ging blijven heb vrijdag mijn 5de keer gehad xD
Klik om te vergroten...

Klinkt alsof je de goede kant opgaat :P

De keren na de eerste keer waren zeker niet zo mooi?

Beter ffies wachten voordat je het een tweede keer doet... ik hou er altijd 2 en liever 3 maanden tussen :)

Ontopic... Tja kan niet veel fout gaan.... als je het echt zeker wilt spelen, eerst een halfje en daarna de andere halve... des te minder kans op kotsen!

Have fun!! :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mijn motto is als je het doet doe het dan goed :)

Dat gemekker altijd met die kwartpilletjes enzo :rolleyes:


Maargoed je staat nu nog voor een keuze. Wees je iig bewust dat je een deur gaat openen en er de kans bestaat dat er veel voor jou nu nog ongewenste bezoekers gaan binnenkomen. Snuiven was absoluut nooit aan de orde bij mij bijvoorbeeld. Dat zou ik echt nooooooit doen. Maarjah je gaat uiteraard steeds een stapje verder en nu ben ik idd niet meer vies van een snuifje jammer genoeg. Dit geldt natuurlijk niet voor iedereen.

Maargoed weet waar je aan begint, eens je het gevoel kent zal je het altijd met je meedragen. Ik wou dat ik nog in het wat-niet-weet-wat-niet-deert-wereldje leefde, maar helaas.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
teebo zei:
eigelijk moet je mdma slikke zonder te weten wat er in godsnaam zal gebeuren :)
Klik om te vergroten...
Idd gewoon op je af laten komen. En sowieso zal het je verwachtingen toch tot de macht 10 overtreffen :grin:

Mijn eerste keer waren 3 pillen a 80mg, flink hard gegaan, maar dat maakte het niet minder leuk :grin:

Btw de dagen erna goed relativeren, wss zal je een enorme spijt en laag eigendunk hebben van jezelf. Geef de xtc de schuld en weet dat het slechts het tekort aan serotonine (positieve gevoelens) is. Dipje duurt een dagje, en na een week zul je je weer prima voelen. Echter is je serotonine pas na 3-6 weken weer hersteld dus zeker niet wekelijks gaan gebruiken schat :mrgreen:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wat je ook doet, neem in ieder geval een hele pil! Begin niet met een halve, dat heeft een vriend van me gedaan en hij vond *t wel leuk*...

FOUT! het is fantastisch! Die eerste keer dat ie raakt man echt heerlijk, als ik er nu af en toe aan terugdenk geniet ik nog steeds!

(oh en drink genoeg water)

Geniet ervan he!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
tsjah, heb ik nog wat aan te vullen na al die bovenstaande posts...
alleen het volgende: wat er ook gebeurd raak niet in paniek!!!
mocht je het idee hebben dat de pil verkeerd "valt" neem dan wat suikerwater of limonadesiroop met weinig water, of een glas melk.
zorg idd voor een relaxte omgeving, gewoon lekker onderuit op de bank, bed o.i.d. pilletje innemen lekkere muziek op en genieten maar. uitgaan...hmmm ik zou zeggen blijf thuis de eerste keer, want je weet neit hoe de pil inslaat etc. dus mocht je uitgaan en je gaat goed trippen kun je in paniek raken.

laat ons ons ff horen hoe het was.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
In principe kan er niks mis gaan, mits er geen rotzooi in je pillen zit.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
teebo zei:
eigelijk moet je mdma slikke zonder te weten wat er in godsnaam zal gebeuren :)
Klik om te vergroten...

dat zijn de beste keren!!!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
Volgens mij is alles wel al gezegt, alleen nog 1 ding:
Je bent dus heel erg bang om te kotsen..
Nou, dat was ik dus ook.. de eerste keren heb ik nooit gekotst, maar de laatste 2 x wel.. maar ik moet zeggen:
Ik heb nog nooit zo lekker gekotst!! :grin:
Je hebt geen last van je keel of je neus, omdat alles gewoon is verdoofd.. het is alleen maar lekker dat die zooi er uit is voor je gevoel, en dan kan je daarna gewoon lekker verder gaan!

Dus: ALS ie ff te hard inslaat en je voelt dat je moet kotsen:

KOTS asjeblieft! Je voelt je erna alleen maar beter!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
Iid kotsen is zoveel beter,als je echt moet.
Plus denk niet aan kosten.

Gewoon voluit genieten,als je beetje misselijk word kan je ook ff naar buiten gaan werkt zeer goed. :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
Bemyescape. zei:
hersenspinsel zei:
Ik denk dat iedereen van te voren, voor de eerste keer, wel een beetje bang/gespannen is, ik in iedergeval wel.
Je moet gewoon weten dat er in principe niks kan gebeuren, als je tenminste niet al te grote hoeveelheden gaat gebruiken, maar dat lijkt me niet de eerste keer. En je moet goed blijven drinken, maar dat zul je automatisch doen omdat je gewoon een droge bek krijgt.
Verder moet je gewoon alles over je heen late komen, niks doen wat je niet wilt, en je zult waarschijnlijk een van de vetste avonden van je hele leven hebben.

Veel plezier!
Klik om te vergroten...

Thank you!
Maar al die verhalen van "JA IK MOEST KOTSEN" en dat soort dingen moet ik maar achter me laten? Want als er iets is, waar ik als de dood voor ben, is het kotsen. ;p
Klik om te vergroten...
ik heb nog nooit moete kotsen van drugs
(behalve alcohol dan :P) ow ja en enorme hoeveel heid pep
:confused:
jakkes wat brande dat:confused:
maar van xtc nog noooooiiiiiittttt
niet zo veel schrik hebben
gewoon 1 neme
en wachte
zeker niet bij neme voel je niets
probeer je een volgende keer en haal je mss best bij een andere bron :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
eigelijk moet je mdma slikke zonder te weten wat er in godsnaam zal gebeuren :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik wil dus over 2 weken voor het eerst XTC gaan gebruiken. Misschien eenmalig, misschien wel meerdere keren. Maar ik ben nogal een angstkikker, dus ik ben graag van te voren goed ingelicht.

Iemand tips/verhalen/gebruikersinfo?

P.S; de drugs zijn van goede kwaliteit, daar hoef ik me al geen zorgen over te maken.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik denk dat iedereen van te voren, voor de eerste keer, wel een beetje bang/gespannen is, ik in iedergeval wel.
Je moet gewoon weten dat er in principe niks kan gebeuren, als je tenminste niet al te grote hoeveelheden gaat gebruiken, maar dat lijkt me niet de eerste keer. En je moet goed blijven drinken, maar dat zul je automatisch doen omdat je gewoon een droge bek krijgt.
Verder moet je gewoon alles over je heen late komen, niks doen wat je niet wilt, en je zult waarschijnlijk een van de vetste avonden van je hele leven hebben.

Veel plezier!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
kijk gewoon ff op drugsinfo.nl ofzo, verder zou ik het doen in een rustige omgeving aangezien je een beetje bang bent, gewoon thuis met een paar vrienden en misschien later er dan op uit als je het goed valt.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
hersenspinsel zei:
Ik denk dat iedereen van te voren, voor de eerste keer, wel een beetje bang/gespannen is, ik in iedergeval wel.
Je moet gewoon weten dat er in principe niks kan gebeuren, als je tenminste niet al te grote hoeveelheden gaat gebruiken, maar dat lijkt me niet de eerste keer. En je moet goed blijven drinken, maar dat zul je automatisch doen omdat je gewoon een droge bek krijgt.
Verder moet je gewoon alles over je heen late komen, niks doen wat je niet wilt, en je zult waarschijnlijk een van de vetste avonden van je hele leven hebben.

Veel plezier!
Klik om te vergroten...

Thank you!
Maar al die verhalen van "JA IK MOEST KOTSEN" en dat soort dingen moet ik maar achter me laten? Want als er iets is, waar ik als de dood voor ben, is het kotsen. ;p
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
mjah, mijn eerste keer was 2 en een halve maand gelede, heb gewoon pilletje gekocht, wat je volgens mij wel best kan doen is goed eten van te voren, en genoeg drinken, voor de rest kan er in principe niets fout lopen.

ik dacht dat het ook bij 1x ging blijven heb vrijdag mijn 5de keer gehad xD
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
takedown84 zei:
ik dacht dat het ook bij 1x ging blijven heb vrijdag mijn 5de keer gehad xD
Klik om te vergroten...

Dat had ik ook, dat is het grote nadeel ervan :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#20
takedown84 zei:
mjah, mijn eerste keer was 2 en een halve maand gelede, heb gewoon pilletje gekocht, wat je volgens mij wel best kan doen is goed eten van te voren, en genoeg drinken, voor de rest kan er in principe niets fout lopen.

ik dacht dat het ook bij 1x ging blijven heb vrijdag mijn 5de keer gehad xD
Klik om te vergroten...

JAAA dat soort dingen hoor ik ook, idd. ;p
Maar het was echt de bedoeling van één keertje.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."