Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNIEUW. howtodo?

NIEUW. howtodo?

34 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wat je ook doet, neem in ieder geval een hele pil! Begin niet met een halve, dat heeft een vriend van me gedaan en hij vond *t wel leuk*...

FOUT! het is fantastisch! Die eerste keer dat ie raakt man echt heerlijk, als ik er nu af en toe aan terugdenk geniet ik nog steeds!

(oh en drink genoeg water)

Geniet ervan he!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
tsjah, heb ik nog wat aan te vullen na al die bovenstaande posts...
alleen het volgende: wat er ook gebeurd raak niet in paniek!!!
mocht je het idee hebben dat de pil verkeerd "valt" neem dan wat suikerwater of limonadesiroop met weinig water, of een glas melk.
zorg idd voor een relaxte omgeving, gewoon lekker onderuit op de bank, bed o.i.d. pilletje innemen lekkere muziek op en genieten maar. uitgaan...hmmm ik zou zeggen blijf thuis de eerste keer, want je weet neit hoe de pil inslaat etc. dus mocht je uitgaan en je gaat goed trippen kun je in paniek raken.

laat ons ons ff horen hoe het was.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
In principe kan er niks mis gaan, mits er geen rotzooi in je pillen zit.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
teebo zei:
eigelijk moet je mdma slikke zonder te weten wat er in godsnaam zal gebeuren :)
Klik om te vergroten...

dat zijn de beste keren!!!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
Volgens mij is alles wel al gezegt, alleen nog 1 ding:
Je bent dus heel erg bang om te kotsen..
Nou, dat was ik dus ook.. de eerste keren heb ik nooit gekotst, maar de laatste 2 x wel.. maar ik moet zeggen:
Ik heb nog nooit zo lekker gekotst!! :grin:
Je hebt geen last van je keel of je neus, omdat alles gewoon is verdoofd.. het is alleen maar lekker dat die zooi er uit is voor je gevoel, en dan kan je daarna gewoon lekker verder gaan!

Dus: ALS ie ff te hard inslaat en je voelt dat je moet kotsen:

KOTS asjeblieft! Je voelt je erna alleen maar beter!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
Iid kotsen is zoveel beter,als je echt moet.
Plus denk niet aan kosten.

Gewoon voluit genieten,als je beetje misselijk word kan je ook ff naar buiten gaan werkt zeer goed. :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
Bemyescape. zei:
hersenspinsel zei:
Ik denk dat iedereen van te voren, voor de eerste keer, wel een beetje bang/gespannen is, ik in iedergeval wel.
Je moet gewoon weten dat er in principe niks kan gebeuren, als je tenminste niet al te grote hoeveelheden gaat gebruiken, maar dat lijkt me niet de eerste keer. En je moet goed blijven drinken, maar dat zul je automatisch doen omdat je gewoon een droge bek krijgt.
Verder moet je gewoon alles over je heen late komen, niks doen wat je niet wilt, en je zult waarschijnlijk een van de vetste avonden van je hele leven hebben.

Veel plezier!
Klik om te vergroten...

Thank you!
Maar al die verhalen van "JA IK MOEST KOTSEN" en dat soort dingen moet ik maar achter me laten? Want als er iets is, waar ik als de dood voor ben, is het kotsen. ;p
Klik om te vergroten...
ik heb nog nooit moete kotsen van drugs
(behalve alcohol dan :P) ow ja en enorme hoeveel heid pep
:confused:
jakkes wat brande dat:confused:
maar van xtc nog noooooiiiiiittttt
niet zo veel schrik hebben
gewoon 1 neme
en wachte
zeker niet bij neme voel je niets
probeer je een volgende keer en haal je mss best bij een andere bron :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
eigelijk moet je mdma slikke zonder te weten wat er in godsnaam zal gebeuren :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik wil dus over 2 weken voor het eerst XTC gaan gebruiken. Misschien eenmalig, misschien wel meerdere keren. Maar ik ben nogal een angstkikker, dus ik ben graag van te voren goed ingelicht.

Iemand tips/verhalen/gebruikersinfo?

P.S; de drugs zijn van goede kwaliteit, daar hoef ik me al geen zorgen over te maken.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik denk dat iedereen van te voren, voor de eerste keer, wel een beetje bang/gespannen is, ik in iedergeval wel.
Je moet gewoon weten dat er in principe niks kan gebeuren, als je tenminste niet al te grote hoeveelheden gaat gebruiken, maar dat lijkt me niet de eerste keer. En je moet goed blijven drinken, maar dat zul je automatisch doen omdat je gewoon een droge bek krijgt.
Verder moet je gewoon alles over je heen late komen, niks doen wat je niet wilt, en je zult waarschijnlijk een van de vetste avonden van je hele leven hebben.

Veel plezier!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
kijk gewoon ff op drugsinfo.nl ofzo, verder zou ik het doen in een rustige omgeving aangezien je een beetje bang bent, gewoon thuis met een paar vrienden en misschien later er dan op uit als je het goed valt.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
hersenspinsel zei:
Ik denk dat iedereen van te voren, voor de eerste keer, wel een beetje bang/gespannen is, ik in iedergeval wel.
Je moet gewoon weten dat er in principe niks kan gebeuren, als je tenminste niet al te grote hoeveelheden gaat gebruiken, maar dat lijkt me niet de eerste keer. En je moet goed blijven drinken, maar dat zul je automatisch doen omdat je gewoon een droge bek krijgt.
Verder moet je gewoon alles over je heen late komen, niks doen wat je niet wilt, en je zult waarschijnlijk een van de vetste avonden van je hele leven hebben.

Veel plezier!
Klik om te vergroten...

Thank you!
Maar al die verhalen van "JA IK MOEST KOTSEN" en dat soort dingen moet ik maar achter me laten? Want als er iets is, waar ik als de dood voor ben, is het kotsen. ;p
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
mjah, mijn eerste keer was 2 en een halve maand gelede, heb gewoon pilletje gekocht, wat je volgens mij wel best kan doen is goed eten van te voren, en genoeg drinken, voor de rest kan er in principe niets fout lopen.

ik dacht dat het ook bij 1x ging blijven heb vrijdag mijn 5de keer gehad xD
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
takedown84 zei:
ik dacht dat het ook bij 1x ging blijven heb vrijdag mijn 5de keer gehad xD
Klik om te vergroten...

Dat had ik ook, dat is het grote nadeel ervan :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
takedown84 zei:
mjah, mijn eerste keer was 2 en een halve maand gelede, heb gewoon pilletje gekocht, wat je volgens mij wel best kan doen is goed eten van te voren, en genoeg drinken, voor de rest kan er in principe niets fout lopen.

ik dacht dat het ook bij 1x ging blijven heb vrijdag mijn 5de keer gehad xD
Klik om te vergroten...

JAAA dat soort dingen hoor ik ook, idd. ;p
Maar het was echt de bedoeling van één keertje.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
Kotsen vind ik niet eens erg op xtc of speed.
Normaal wel mjah,soms doe ik ff mee vinger in me keel dan ben ik niet zo misselijk.

Moest trouwens bijna nooit kotsen van drugs.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
Als je gewoon normaal blijft drinken en niet ontiegelijk veel, een goede bodem legt en gewoon lekker alles op je af laat komen hoef je waarschijnlijk niet te kotsen. Maar mocht je het wel doen vind je het toch niet erg idd. :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
tja zijn er garanties hmmmm??? :rolleyes:

denk het niet..
als ze getest zijn wat is dan de uitslag

was het een simpele test met alleen een detectie voor mdma
of is er ook op andere mogelijk voorkomende stoffen onderzocht
zoals mcpp atropine pma of andere rommel

ik kan alleen maar zeggen eigen risico
doe rustig aan neem 1 pilletje dan
en stop dan,, niet nachtelang doorhalen op pillen of dagen achter elkaar slikken,,

want de kater komt later en met xtc kan die kater nogal lang duren
omdat die xtc aan je serotoninemachientjes vreet in je hersenen
en daarvan kan je je depressief voelen
voor mijn geen xtc meer ik deed het 1 keer en dat waren 7 pillen in 3 dagen

4 of 5 dagenlang was ik lekker waussie en daarna 2 weken depressief
ik zou zeggen je bent een lief blond meisje en lieve blonde meisjes horen geen xtc te nemen

want daarvan ga je naar de klote en morgen gaan we naar de kut en overmorgen naar de kerk en die dag daarna leven we zuiver zonder vlees maar met het licht van de schepper reizen wij nuchter door de tijd en de materie en het onstoffelijke het licht dus
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
vogel zei:
tja zijn er garanties hmmmm??? :rolleyes:

denk het niet..
als ze getest zijn wat is dan de uitslag

was het een simpele test met alleen een detectie voor mdma
of is er ook op andere mogelijk voorkomende stoffen onderzocht
zoals mcpp atropine pma of andere rommel

ik kan alleen maar zeggen eigen risico
doe rustig aan neem 1 pilletje dan
en stop dan,, niet nachtelang doorhalen op pillen of dagen achter elkaar slikken,,

want de kater komt later en met xtc kan die kater nogal lang duren
omdat die xtc aan je serotoninemachientjes vreet in je hersenen
en daarvan kan je je depressief voelen
voor mijn geen xtc meer ik deed het 1 keer en dat waren 7 pillen in 3 dagen

4 of 5 dagenlang was ik lekker waussie en daarna 2 weken depressief
ik zou zeggen je bent een lief blond meisje en lieve blonde meisjes horen geen xtc te nemen

want daarvan ga je naar de klote en morgen gaan we naar de kut en overmorgen naar de kerk en die dag daarna leven we zuiver zonder vlees maar met het licht van de schepper reizen wij nuchter door de tijd en de materie en het onstoffelijke het licht dus
Klik om te vergroten...

Wauw, jij lijkt wel op zo´n gozer op de dam. Die praat ook altijd op die manier. Maar ik pas wel op, ik wil het gewoon één keer proberen. En ik ben niet zo´n uitslover die meteen 7 pillen in 3 dagen neemt.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ten eerste: geniet ervan! Niets is zo geniaal als je voor de eerste keer realiseren dat ie inslaat.

Kotsen kán, maar hoeft absoluut niet te gebeuren. En mocht je toch die neiging krijgen, het misselijkheidsgevoel valt vaak ook te onderdrukken en dan gaat het na verloop van tijd wel weer weg.

Drink voldoende, maar niet idioot veel. Laat je niet bangmaken door verhalen over uitdroging. Je hoeft écht geen liters naar binnen te gooien. Elk half uur een glas water zou voldoende moeten zijn. Als je meer dorst hebt (of je vind het gewoon lekker om ijskoud water te drinken hehe) kan je natuurlijk meer drinken.

Voor de rest, laat het lekker over je heen komen, geniet er van, dans lekker, geef de mensen met wie je bent een dikke knuffel en verbaas je over hoe mooi het leven kan zijn met een pilletje op.

Neem de dag nadat je geslikt hebt wat extra groente/fruit, slik een vitamine C pil, kortom, wees lief voor je lichaam. Wil je daarna weer een keer XTC doen, wacht dan een maand of 2 om je serotonine weer op peil te hebben.

Veel plezier en laat ons weten hoe het was!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."