#1
WietNiet zei:Dat risico is er altijd zoals ik al ergens geschreven heb in het ergste geval moet je je helemaal uitkleden en wordt er in je reet gekekenxxmasterxx zei:ka nje dat niet gewoon in je broek zak stoppen of word je ook gefoeieerd
nja net wat ik zij in nederland bij de douane ben ik niet zo bang om gepakt te worden je krijgt namelijk geen boete als je eingen gebruik bij hebt ( denk an 2 porsies)
alleen als je gefoeieerd word in griekenland en dan gepakt word want zeg je dan uuuhhhm jaaa dat is niet van mij ????
dan ben je zwaar de sjaak ik denk dat ik voor de noten mix in combo met truffels ga in de hand bagage lijkt mij het veiligst
mvg wilco