Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe veilig is het vervoer van de pillen met een vliegtuig?

Hoe veilig is het vervoer van de pillen met een vliegtuig?

74 antwoorden
41 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Kan best hoor :)
s
systeem

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: Hoe veilig is het vervoer van de pillen met een vliegtui

slipperman zei:
ecstasy zei:
naar buitenland voor een eigen gebruik? Over welke uitrusting beschikt de douane?
Klik om te vergroten...
Welk land? Landen zoals turkije zou ik dus nooit doen. GHB is wel makkelijk mee tenemen is namelijk geurloos.
Klik om te vergroten...

heb je ghb wel eens geroken dan ??? moet je maar eens doen het is dus echt niet geurloos !



arnil schreef:
dus wat ik wou vragen lsd iemand ervaring met deze meenemen op het vliegtuig ?


dit is denk ik redelijk simpel, nog niet gedaan maar was het van plan vd zomer
gwn in je gsm steken die kartons, onder je batterij ofzo, wel in zilverpapier doen...
Klik om te vergroten...
waarom niet gewoon in een pakje met paracetamol aantal drukjes eruit en je vult het weer en gewoon in je bagage doen .....zilverpapier laat bellentjes rinkelen nl ...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
toepiekloot zei:
arnil zei:
dus wat ik wou vragen lsd iemand ervaring met deze meenemen op het vliegtuig ?
Klik om te vergroten...

dit is denk ik redelijk simpel, nog niet gedaan maar was het van plan vd zomer
gwn in je gsm steken die kartons, onder je batterij ofzo, wel in zilverpapier doen...
Klik om te vergroten...

zou ik dus echt niet doen.. :rolleyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nou wonen we met ze'n allen in het enigste land ter wereld waar er niet moeilijk wordt gedaan over een jointje of een lijntje, waarom toch altijd grenzen opzoeken en het ook tijdens vakantie in andere landen perse willen gebruiken? People, you're looking for trouble!!!!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
Audio Scum zei:
Waarom zou je het risico lopen, ff een paar dagen/weekjes zonder drugs anders ben je toch echt verkeerd bezig
Klik om te vergroten...

idd hellemaal mee eens !!!!!!!!....vier gewoon lekker vakantie ,ben je weer een beetje gecleand als je thuis bent ....
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
Enige ooit vervoerd door mij is 10 gr hasj in mn oude Nikes naar Griekenland. Geen haan die er naar kraait. Pillen kun je gewoon in je pakje mentos pleuren. Honden vinden het iig niet..
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
cadou zei:
Nou wonen we met ze'n allen in het enigste land ter wereld waar er niet moeilijk wordt gedaan over een jointje of een lijntje, waarom toch altijd grenzen opzoeken en het ook tijdens vakantie in andere landen perse willen gebruiken? People, you're looking for trouble!!!!
Klik om te vergroten...

majah zeg nou toch zelf: niks is toch beter als trippen in een tropisch land? die mooie stranden, die palmbomen.. die blauwe, schone zee.. (hier is de zee bruin/groen namelijk :rolleyes: )
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
toch trip ik liever bij een bruine zee dan een bruine cel, maar ja....
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ooit er bij stilgestaan dat er misschien een duitse herder bij dat poortje kan staan?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
Snap echt nie waar ik vorig jaar zo moeilijk over deed. Ben gister
teruggekome van een weekje vakantie, had voor 2 joints wiet meegenome in
me schoen, nix noppes nada genaaid.

Snap ook nie waarom je moeilijk moet doen, je handbagage, jas, gsm en evt
riem gooi je op de lopende band, en dat poortje waar je doorheen moet
reageert alleen op metaal, echt niet op thc of weet ik veel wat nog meer,
want dat zit ook in me bloed. En mocht dat poortje toch gaan piepe, dan gaan ze of
met zo'n apparaat of met hun hande vlug vlug langs je benen, armen etc. voor
evt wapenbezit. Maar ze gaan dan echt niet in je sokke of onderbroek zitte graaien.. :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
Wou net zeggen ja.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
voor mij zijn jullie allemaal gek om drugs mee te nemen naar het buitenland. Is het nou zo een probleem om een paar weken niets te gebruiken. Ga maar eens de verhalen na van mensen die vast hebben gezeten in het buitenland. honden ruiken xtc
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
krekker zei:
voor mij zijn jullie allemaal gek om drugs mee te nemen naar het buitenland. Is het nou zo een probleem om een paar weken niets te gebruiken. Ga maar eens de verhalen na van mensen die vast hebben gezeten in het buitenland. honden ruiken xtc
Klik om te vergroten...


Precies!!!

Het lijkt me werkelijk geweldig om op het strand in een mooi paradijsje je pilletjes te nemen.
De kans dat je gepakt wordt is klein maar voor mij zal de euforie niet opwegen tegen de kans dat je voor jaren moet zitten in een zielige buitenlandse cel.

Als je iedereen die voor drugs in een buitenlandse cel zit zal vragen of het het waard is zullen ze allemaal negatief antwoorden.
Mensen denken nu eenmaal: dat overkomt me toch niet!

Maar die risico's moet iedereen uiteraard voor zichzelf bepalen.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
vind het ook een dom idee
heb er weleens over nagedacht om gewoon wat meetenemen op vakantie ofzo maar voor mij wegen die ene dag/dagen die ik er plezier van heb toch niet op tegen het mischien wel jaren vastrotten in een vervelende buitenlandse cel. Volgens mij zijn de straffen daar ook niet echt gunstig t.o.v. drugs ...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
Brandon zei:
vind het ook een dom idee
heb er weleens over nagedacht om gewoon wat meetenemen op vakantie
Klik om te vergroten...
Je loopt altijd het risico gecontroleerd te worden en dan hoef je nog niet eens hele verre landen op te zoeken. De Englese douane vond het een keer nodig om me bagage helemaal te doorzoeken en in duitsland heb ik me een keer piemelnaakt moeten uitkleden, had gelukkig niks bij maar het blijft oppassen
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik ben eigenlijk altijd met de auto gegaan nog nooit gecontrolleerd.
Nou had ik ook nooit wat bij maar opzich zou het mogelijk zijn gewoon ergens goed verstoppen in een vakje in je auto.

maar zoals de andere al zeggen blijf lekker gewoon een paar weekjes sober en geniet van het leven zoals drugs bedoelde maar dan zonder de drugs. relax.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
Re: Hoe veilig is het vervoer van de pillen met een vliegtui

Bollie zei:
Skippy zei:
slipperman zei:
ecstasy zei:
naar buitenland voor een eigen gebruik? Over welke uitrusting beschikt de douane?
Klik om te vergroten...
Welk land? Landen zoals turkije zou ik dus nooit doen. GHB is wel makkelijk mee tenemen is namelijk geurloos.
Klik om te vergroten...


ik ben nu 14 keer naar turkije gevolgen en heb nog nooit een hond gezien, dit jaar neem ik zeker een plak hasj mee, had vorig jaar ook gekunt maar toen scheet ik een beetje, nu ga ik ervoor
Klik om te vergroten...

in turkije kan je toch veel goedkoper hasj en wiet kopen dan bij ons ?
Wrom koop je het daar niet ?
Klik om te vergroten...

heel simpel NEE!

ik daar wiet gekocht op vakantie in alanya...
de prijs was........50 EURO VOOR (...) 2 GRAM....

wrom heb ik dat er voor betaald?....het was 6 uur 's ochtends ik was straal bezopen, en hij (motortaxiturk) heeft ons naar de top van een berg gebracht om daar met de zons opgang een jointje te roken!

was leuk maar nuchter had ik het echt niet gedaan!

groetjes
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ze zeggen dat een vliegtuig het veiligste vervoer is.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
Deranged zei:
Ze zeggen dat een vliegtuig het veiligste vervoer is.
Klik om te vergroten...

tja, geef mn een fiets en ik smokel het waar de wereld rond...heel veilig!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik zou het eigenlijk liever daar kopen. Verleden jaar in Marokko, gewopon even informeren en bij de tweede dag al hadden we iemand gevonden die een "plantatie" had :) .
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."