Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe veilig is het vervoer van de pillen met een vliegtuig?

Hoe veilig is het vervoer van de pillen met een vliegtuig?

74 antwoorden
47 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
Bij de Albert Heyn kan je zakjes met gedroogde bospaddestoelen kopen, als je hier nou in plaats van die bospaddestoelen jouw paddo's' in stopt... En als ze dan vragen waarom je dat meeneemt zeg je gewoon dat het voor familie is ofzo :wave:
s

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
systeem
Lid
platypus zei:
gewoon microdots meenemen, geurloos, miniscuul, ultiem tripgenot!!
Klik om te vergroten...
wasda?
s
systeemLid
LSD mini pilletjes, ongeveer 1x1 mm.
s
systeemLid
over dat paddo idee:

drugshonden kennen geen paddo's, en als je het in rare'
bakjes gaat stoppen valt het al helemaal op!

stop het op je boterham!

het werkt!

groetjes
s
systeemLid
-spaceman- zei:
over dat paddo idee:

drugshonden kennen geen paddo's, en als je het in rare'
bakjes gaat stoppen valt het al helemaal op!

stop het op je boterham!

het werkt!

groetjes
Klik om te vergroten...
Broodje paddo :mrgreen: maar wel goed idee.
Maar in een bakje kan dus ook gewooon wel, als er opstaat Ah bospaddestoelen en gewoon helft jou paddo's en de rest bospaddo's.
maakt het naar mijn weten niks uit.
s
systeemLid
royallicious zei:
Broodje paddo :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Mijn laatste portie gedroogde heb ik ook op een boterham met pindakaas gedaan :mrgreen:.

Over drugs smokkel: niet doen! In elk land is drugs te vinden. Als je partydrugs wil moet je gewoon het lef hebben om ter plekke in clubs een beetje rond te vragen. Met name die mensen met grote pupillen aanspreken :P
s
systeemLid
nja dan pak je een zak noten mix

met 8 a 10 verschillende soorten nooiten

ps het zijn geen paddo's die ik mee neem maar truffels

makkelijk/gebdroogt/en kleiner

paddo's ( natte dan ) zijn groot/nat/en zien er niet uit als nooten

kleine truffels wel
s
systeemLid
ik vond die van boterhammen wel een heel goed idee en kijken ze tussen je brood ( bijv) zeg je gewoon ja zijn gewoon paddestoelen is toch niks mis mee

en kijk in nl boeit het me namelijk niet als ik aangehouden word want je bent de taal magtig hier en het is legaal ma niet legaal om het uit te voeren

mja daaro ben ik minder zekerzz van m,n zaak

ik zat zelf oo kte denken an gewoon een zak snoep te kopen en dan daat tussen te doen ( truffels dan heh ) zijn als je een beetje snel kijkt net drop pastillius ( of hoe je het ook schrijft)

en dan gewoon in de hand bagage doen

nja ik fantzeer wel wat ik blijf nog gewoon wel ff wat brain stormen en zo

mja nieuwe ieudeen zijn altijd welkom
s
systeemLid
xxmasterxx zei:
ik vond die van boterhammen wel een heel goed idee en kijken ze tussen je brood ( bijv) zeg je gewoon ja zijn gewoon paddestoelen is toch niks mis mee

en kijk in nl boeit het me namelijk niet als ik aangehouden word want je bent de taal magtig hier en het is legaal ma niet legaal om het uit te voeren

mja daaro ben ik minder zekerzz van m,n zaak

ik zat zelf oo kte denken an gewoon een zak snoep te kopen en dan daat tussen te doen ( truffels dan heh ) zijn als je een beetje snel kijkt net drop pastillius ( of hoe je het ook schrijft)

en dan gewoon in de hand bagage doen

nja ik fantzeer wel wat ik blijf nog gewoon wel ff wat brain stormen en zo

mja nieuwe ieudeen zijn altijd welkom
Klik om te vergroten...
paddo's in een zak snoep.. ?
Valt wel erg op
s
systeemLid
xxmasterxx zei:
ka nje dat niet gewoon in je broek zak stoppen of word je ook gefoeieerd
Klik om te vergroten...
Dat risico is er altijd zoals ik al ergens geschreven heb in het ergste geval moet je je helemaal uitkleden en wordt er in je reet gekeken
s
systeemLid
WietNiet zei:
xxmasterxx zei:
ka nje dat niet gewoon in je broek zak stoppen of word je ook gefoeieerd
Klik om te vergroten...
Dat risico is er altijd zoals ik al ergens geschreven heb in het ergste geval moet je je helemaal uitkleden en wordt er in je reet gekeken
Klik om te vergroten...

nja net wat ik zij in nederland bij de douane ben ik niet zo bang om gepakt te worden je krijgt namelijk geen boete als je eingen gebruik bij hebt ( denk an 2 porsies)

alleen als je gefoeieerd word in griekenland en dan gepakt word want zeg je dan uuuhhhm jaaa dat is niet van mij ????

dan ben je zwaar de sjaak ik denk dat ik voor de noten mix in combo met truffels ga in de hand bagage lijkt mij het veiligst

mvg wilco
s
systeemLid
Een enkel pilletje voor eigen gebruik is geen probleem om mee te nemen, je doet het gewoon in de achterzak van een broek die je mee gaat nemen ofzo, en gooit het in de koffer bij de rest van je kleding. 100% zeker weten dat je op die manier niet gepakt wordt. Kheb het zelf vorig jaar namelijk ook zo gedaan. En als ze je op wat voor manier dan ook wel pakken (zou niet weten waarom want het is vrijwel onzichtbaar) zeg je gewoon dat je niet zelf niet eens wist dat het er nog inzat, ze gaan heus niet moeilijk doen om 1 pilletje.
s
systeemLid
ja pcies ma ik ben niet MEER zo van de pillen

vind paddo's en truffels tegen woordig wel netjes

licht me wel lekker en vind het leuker als pillen

mvg wilco

zo als ik al zij het word de noten mis voor mij
s
systeemLid
Delirium zei:
royallicious zei:
Broodje paddo :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Mijn laatste portie gedroogde heb ik ook op een boterham met pindakaas gedaan :mrgreen:.

Over drugs smokkel: niet doen! In elk land is drugs te vinden. Als je partydrugs wil moet je gewoon het lef hebben om ter plekke in clubs een beetje rond te vragen. Met name die mensen met grote pupillen aanspreken :P
Klik om te vergroten...

Niet slim, eerst je drugs laten testen voordat je het gebruikt!
Je weet nooit wat voor troep je wordt aangeboden.
s
systeemLid
mja vind jij maar eens een tast lab on het buitenland die jou drugs test

is er simpel weg niet nederland doet dat als eensigte volgens mij

en ja risico heb je altijd als je drugs gebruikt
als je geen risico wilt moet je gewoon niks gebruiken zo simper is het nou eenmaal

wil je wel een gokje wagen nja dan als er wat gebeurt kan je alleen je zelf verantwoordelijk stellen want jij neemt het en niemand zecht dat jij het MOET nemen

mja testen is natuurlijk altijd beterzz ook al word het te wijnig gedaan
s
systeemLid
als je met het vliegtuig gaat, in je schoen moet je tegenwoordig dus ook niet meer doen, de kans dat ze je schoenen doorzoeken naar bommen is vet groot geworden... vaak genoeg gezien. ik zeg: tape het onder je ballen, zit wel niet al te lekker, maar denk wel dat t werkt:P (geen ervaring mee overigens) :P
s
systeemLid
Als je een vrouw bent of ter beschikking hebt, stop het in je / haar bh. Daar zoeken ze niet tenzij ze een hele goede rede hebben.
s
systeemLid
Heb een aantal jaar in de beveiliging gezeten op Schiphol en kan je vertellen dat er toch echt wel controle is op bepaalde vluchten. Vooral de vluchten met bestemmingen die populair zijn bij de jeugd, bv Spanje, griekenland en turkije. In de kelders op schiphol loopt de douane of marechausse met honden tussen de koffers te snuffelen. Bij de check op de pieren staan ze soms. Via de x-ray is drugs niet te onderscheiden van andere materialen, omdat er geen metaal in zit. Ziet een x-ray kijker iets verdachts wat op een wapen lijkt dan wordt je tas er tussen uit gehaald en wordt hij doorzocht. Dit in het bijzijn van jezelf,beveiliging en eventueel iemand van de marechaussee. Ik zou dus niks verdachts van wapens in je tas doen. Toilettas wordt globaal in gekeken en kleding eigenlijk niet. Camera-tassen daarintegen worden grondig doorzocht omdat daar veel electronica inzit. Stop niks in je kleding wat je draagt, want de detectiepoortjes zijn scherper afgesteld nar 9-11, wat betekent dat als je maar enige metaal draagt zoals horloge,riem of zware ketting,gaat het poortje af en wordt je gefouilleerd. En ze kijken echt overal in, dus ook je zakken en buideltasjes. De kans dat je gepakt wordt met drugs voor eigen gebruik is dus klein, maar risico is er altijd. Zoals eerder is gezegd, hier in nederland kan je jezelf verstaanbaar maken, maar in turkije, wordt het toch wat lastiger en dan ben jij de kwaaie toerist en ook al verstaan ze je, op dat moment dus echt niet. Als je begrijpt wat ik bedoel. Wordt je hier gepakt dan heb je de kans om je vlucht te missen en een boete te krijgen, wordt je in het buitenland gepakt dan heb je de kans om een deel van leven daar te verblijven. Dus trek je conclusie en vraag je zelf af,wat wil ik.
s
systeemLid
Grande zei:
. ik zeg: tape het onder je ballen,
Klik om te vergroten...
Ik mocht een keer bij de douane mijn "ballen" laten zien m.a.w. alles uit tot mijn slip toe dus het blijft linke soep
s
systeemLid
Binnen europa zou nog kunnen maar buiten europa dat zou ik achterwege laten daar kun je voor een paar gram al een paar jaar gevangenisstraf krijgen. Maar om eerlijk zijn ik zou het helemaal niet doen ook al niet binnen europa
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."