Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe veilig is het vervoer van de pillen met een vliegtuig?

Hoe veilig is het vervoer van de pillen met een vliegtuig?

74 antwoorden
37 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
helemaal niet veilig en heeeeel erg dom :)
s
systeem

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
Lid
microdots idd, maar die zijn in belgie jammergenoeg moeilijk te vinden.
s
systeemLid
michielxboxer zei:
Mac... zei:
een vriend van me zit nou vast in Japan wegens smokkel en komt voorlopig ook nog niet vrij. Tja als je het risico wilt nemen, ik zou het iig niet durven.
Klik om te vergroten...

jeetje kut voor je man, khoop dat ie snel vrij komt.
Klik om te vergroten...

Ja och, zo'n goed vriend was het nou ook weer niet, had wel altijd lol met m, mja hij heeft zichzelf in de nesten gewerkt, dus zo vreselijk vind ik het niet

Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen shit!!
s
systeemLid
het KAN

ik zou het echt wel graag willen. vooral als ik met vrienden zou gaan .... maarja vlgns mij schijt ik daar dan 80 kleuren :flushed:
s
systeemLid
arnil zei:
microdots idd, maar die zijn in belgie jammergenoeg moeilijk te vinden.
Klik om te vergroten...

indeedy! dus lsd is ook geurloos dan?
s
systeemLid
Waarom zou je het risico lopen, ff een paar dagen/weekjes zonder drugs anders ben je toch echt verkeerd bezig
s
systeemLid
ik nee melk jaar hasj mee naar turkije...doe het gewoon in mn zak ...nooit problemen mee ehad :sunglasses:
s
systeemLid
Re: Hoe veilig is het vervoer van de pillen met een vliegtui

slipperman zei:
ecstasy zei:
naar buitenland voor een eigen gebruik? Over welke uitrusting beschikt de douane?
Klik om te vergroten...
Welk land? Landen zoals turkije zou ik dus nooit doen. GHB is wel makkelijk mee tenemen is namelijk geurloos.
Klik om te vergroten...

heb je ghb wel eens geroken dan ??? moet je maar eens doen het is dus echt niet geurloos !

arnil schreef:
dus wat ik wou vragen lsd iemand ervaring met deze meenemen op het vliegtuig ?

dit is denk ik redelijk simpel, nog niet gedaan maar was het van plan vd zomer
gwn in je gsm steken die kartons, onder je batterij ofzo, wel in zilverpapier doen...
Klik om te vergroten...
waarom niet gewoon in een pakje met paracetamol aantal drukjes eruit en je vult het weer en gewoon in je bagage doen .....zilverpapier laat bellentjes rinkelen nl ...
s
systeemLid
toepiekloot zei:
arnil zei:
dus wat ik wou vragen lsd iemand ervaring met deze meenemen op het vliegtuig ?
Klik om te vergroten...

dit is denk ik redelijk simpel, nog niet gedaan maar was het van plan vd zomer
gwn in je gsm steken die kartons, onder je batterij ofzo, wel in zilverpapier doen...
Klik om te vergroten...

zou ik dus echt niet doen.. :rolleyes:
s
systeemLid
Nou wonen we met ze'n allen in het enigste land ter wereld waar er niet moeilijk wordt gedaan over een jointje of een lijntje, waarom toch altijd grenzen opzoeken en het ook tijdens vakantie in andere landen perse willen gebruiken? People, you're looking for trouble!!!!
s
systeemLid
Audio Scum zei:
Waarom zou je het risico lopen, ff een paar dagen/weekjes zonder drugs anders ben je toch echt verkeerd bezig
Klik om te vergroten...

idd hellemaal mee eens !!!!!!!!....vier gewoon lekker vakantie ,ben je weer een beetje gecleand als je thuis bent ....
s
systeemLid
Enige ooit vervoerd door mij is 10 gr hasj in mn oude Nikes naar Griekenland. Geen haan die er naar kraait. Pillen kun je gewoon in je pakje mentos pleuren. Honden vinden het iig niet..
s
systeemLid
cadou zei:
Nou wonen we met ze'n allen in het enigste land ter wereld waar er niet moeilijk wordt gedaan over een jointje of een lijntje, waarom toch altijd grenzen opzoeken en het ook tijdens vakantie in andere landen perse willen gebruiken? People, you're looking for trouble!!!!
Klik om te vergroten...

majah zeg nou toch zelf: niks is toch beter als trippen in een tropisch land? die mooie stranden, die palmbomen.. die blauwe, schone zee.. (hier is de zee bruin/groen namelijk :rolleyes: )
s
systeemLid
toch trip ik liever bij een bruine zee dan een bruine cel, maar ja....
s
systeemLid
Ooit er bij stilgestaan dat er misschien een duitse herder bij dat poortje kan staan?
s
systeemLid
Snap echt nie waar ik vorig jaar zo moeilijk over deed. Ben gister
teruggekome van een weekje vakantie, had voor 2 joints wiet meegenome in
me schoen, nix noppes nada genaaid.

Snap ook nie waarom je moeilijk moet doen, je handbagage, jas, gsm en evt
riem gooi je op de lopende band, en dat poortje waar je doorheen moet
reageert alleen op metaal, echt niet op thc of weet ik veel wat nog meer,
want dat zit ook in me bloed. En mocht dat poortje toch gaan piepe, dan gaan ze of
met zo'n apparaat of met hun hande vlug vlug langs je benen, armen etc. voor
evt wapenbezit. Maar ze gaan dan echt niet in je sokke of onderbroek zitte graaien.. :grin:
s
systeemLid
Wou net zeggen ja.
s
systeemLid
voor mij zijn jullie allemaal gek om drugs mee te nemen naar het buitenland. Is het nou zo een probleem om een paar weken niets te gebruiken. Ga maar eens de verhalen na van mensen die vast hebben gezeten in het buitenland. honden ruiken xtc
s
systeemLid
krekker zei:
voor mij zijn jullie allemaal gek om drugs mee te nemen naar het buitenland. Is het nou zo een probleem om een paar weken niets te gebruiken. Ga maar eens de verhalen na van mensen die vast hebben gezeten in het buitenland. honden ruiken xtc
Klik om te vergroten...

Precies!!!

Het lijkt me werkelijk geweldig om op het strand in een mooi paradijsje je pilletjes te nemen.
De kans dat je gepakt wordt is klein maar voor mij zal de euforie niet opwegen tegen de kans dat je voor jaren moet zitten in een zielige buitenlandse cel.

Als je iedereen die voor drugs in een buitenlandse cel zit zal vragen of het het waard is zullen ze allemaal negatief antwoorden.
Mensen denken nu eenmaal: dat overkomt me toch niet!

Maar die risico's moet iedereen uiteraard voor zichzelf bepalen.
s
systeemLid
vind het ook een dom idee
heb er weleens over nagedacht om gewoon wat meetenemen op vakantie ofzo maar voor mij wegen die ene dag/dagen die ik er plezier van heb toch niet op tegen het mischien wel jaren vastrotten in een vervelende buitenlandse cel. Volgens mij zijn de straffen daar ook niet echt gunstig t.o.v. drugs ...
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."