Bij de Albert Heyn kan je zakjes met gedroogde bospaddestoelen kopen, als je hier nou in plaats van die bospaddestoelen jouw paddo's' in stopt... En als ze dan vragen waarom je dat meeneemt zeg je gewoon dat het voor familie is ofzo 

wasda?platypus zei:gewoon microdots meenemen, geurloos, miniscuul, ultiem tripgenot!!
Broodje paddo-spaceman- zei:over dat paddo idee:
drugshonden kennen geen paddo's, en als je het in rare'
bakjes gaat stoppen valt het al helemaal op!
stop het op je boterham!
het werkt!
groetjes
maar wel goed idee. royallicious zei:Broodje paddo![]()
.paddo's in een zak snoep.. ?xxmasterxx zei:ik vond die van boterhammen wel een heel goed idee en kijken ze tussen je brood ( bijv) zeg je gewoon ja zijn gewoon paddestoelen is toch niks mis mee
en kijk in nl boeit het me namelijk niet als ik aangehouden word want je bent de taal magtig hier en het is legaal ma niet legaal om het uit te voeren
mja daaro ben ik minder zekerzz van m,n zaak
ik zat zelf oo kte denken an gewoon een zak snoep te kopen en dan daat tussen te doen ( truffels dan heh ) zijn als je een beetje snel kijkt net drop pastillius ( of hoe je het ook schrijft)
en dan gewoon in de hand bagage doen
nja ik fantzeer wel wat ik blijf nog gewoon wel ff wat brain stormen en zo
mja nieuwe ieudeen zijn altijd welkom
Dat risico is er altijd zoals ik al ergens geschreven heb in het ergste geval moet je je helemaal uitkleden en wordt er in je reet gekekenxxmasterxx zei:ka nje dat niet gewoon in je broek zak stoppen of word je ook gefoeieerd
WietNiet zei:Dat risico is er altijd zoals ik al ergens geschreven heb in het ergste geval moet je je helemaal uitkleden en wordt er in je reet gekekenxxmasterxx zei:ka nje dat niet gewoon in je broek zak stoppen of word je ook gefoeieerd
Delirium zei:royallicious zei:Broodje paddo![]()
Mijn laatste portie gedroogde heb ik ook op een boterham met pindakaas gedaan.
Over drugs smokkel: niet doen! In elk land is drugs te vinden. Als je partydrugs wil moet je gewoon het lef hebben om ter plekke in clubs een beetje rond te vragen. Met name die mensen met grote pupillen aanspreken :P
Ik mocht een keer bij de douane mijn "ballen" laten zien m.a.w. alles uit tot mijn slip toe dus het blijft linke soepGrande zei:. ik zeg: tape het onder je ballen,
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."