#1
helemaal niet veilig en heeeeel erg dom ![:)]()
michielxboxer zei:Mac... zei:een vriend van me zit nou vast in Japan wegens smokkel en komt voorlopig ook nog niet vrij. Tja als je het risico wilt nemen, ik zou het iig niet durven.
jeetje kut voor je man, khoop dat ie snel vrij komt.
arnil zei:microdots idd, maar die zijn in belgie jammergenoeg moeilijk te vinden.
slipperman zei:Welk land? Landen zoals turkije zou ik dus nooit doen. GHB is wel makkelijk mee tenemen is namelijk geurloos.ecstasy zei:naar buitenland voor een eigen gebruik? Over welke uitrusting beschikt de douane?
waarom niet gewoon in een pakje met paracetamol aantal drukjes eruit en je vult het weer en gewoon in je bagage doen .....zilverpapier laat bellentjes rinkelen nl ...arnil schreef:
dus wat ik wou vragen lsd iemand ervaring met deze meenemen op het vliegtuig ?
dit is denk ik redelijk simpel, nog niet gedaan maar was het van plan vd zomer
gwn in je gsm steken die kartons, onder je batterij ofzo, wel in zilverpapier doen...
toepiekloot zei:arnil zei:dus wat ik wou vragen lsd iemand ervaring met deze meenemen op het vliegtuig ?
dit is denk ik redelijk simpel, nog niet gedaan maar was het van plan vd zomer
gwn in je gsm steken die kartons, onder je batterij ofzo, wel in zilverpapier doen...

Audio Scum zei:Waarom zou je het risico lopen, ff een paar dagen/weekjes zonder drugs anders ben je toch echt verkeerd bezig
cadou zei:Nou wonen we met ze'n allen in het enigste land ter wereld waar er niet moeilijk wordt gedaan over een jointje of een lijntje, waarom toch altijd grenzen opzoeken en het ook tijdens vakantie in andere landen perse willen gebruiken? People, you're looking for trouble!!!!
)krekker zei:voor mij zijn jullie allemaal gek om drugs mee te nemen naar het buitenland. Is het nou zo een probleem om een paar weken niets te gebruiken. Ga maar eens de verhalen na van mensen die vast hebben gezeten in het buitenland. honden ruiken xtc
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."