Grinn, ja, volgens mij kan je beter je geld houden voor een pilletje inderdaad.. Ach, zaterdag zullen we eens zien, en als het voor geen meter werkt, heb ik nog altijd snoeppies.
#3
1x herbals gedaan. Wat een iritant gevoel. Ik werd er rustenloos van en kreeg zeer irritante tintellingen over me lichaam. Tevens kan ik d'r echt niet op los bij een party
#4
Heb 'ns 3 herbals geslikt op een feest.. maar toen ik er na een hele poos niks van voelde maar 2 echte pillen naar binnengewerkt.. het resultaat was heftig (maar dat lag uiteraard meer aan de echte X dan aan de herbals).
#5
herbal xtc is pure geldklopperij.
koop het niet
slik het niet
je voelt het toch niet
tenminste als je al wat gewend bent.
#6
Ik voelde wel wat, maar totaal niet vergelijkbaar met X, niet echt lekker ofzo, en vond t maar vaag.
Dat was dus ook maar éénmalig!
#7
een vriend heeft wel eens een x een vloeibare variant geprobeerd die was uren later nog aan het stuiteren .. van de energie.. dat werkt maar het gevoel bereik je er niet mee...