Grinn, ja, volgens mij kan je beter je geld houden voor een pilletje inderdaad.. Ach, zaterdag zullen we eens zien, en als het voor geen meter werkt, heb ik nog altijd snoeppies.
#3
1x herbals gedaan. Wat een iritant gevoel. Ik werd er rustenloos van en kreeg zeer irritante tintellingen over me lichaam. Tevens kan ik d'r echt niet op los bij een party
#4
Heb 'ns 3 herbals geslikt op een feest.. maar toen ik er na een hele poos niks van voelde maar 2 echte pillen naar binnengewerkt.. het resultaat was heftig (maar dat lag uiteraard meer aan de echte X dan aan de herbals).
#5
herbal xtc is pure geldklopperij.
koop het niet
slik het niet
je voelt het toch niet
tenminste als je al wat gewend bent.
#6
Ik voelde wel wat, maar totaal niet vergelijkbaar met X, niet echt lekker ofzo, en vond t maar vaag.
Dat was dus ook maar éénmalig!
#7
een vriend heeft wel eens een x een vloeibare variant geprobeerd die was uren later nog aan het stuiteren .. van de energie.. dat werkt maar het gevoel bereik je er niet mee...
nondeju zeg!
Ik heb die zoo7 gehad en ik dacht nog, weer een herbal. Dus eerst 1 genomen, na 1 uur voelde ik nog niks en nog 1 bijgenomen met de gedachte, die shit werkt toch niet en toen met vriendlief de deur uitgegaan. Nou, ik heb t geweten! Ik had het xtc gevoel; tintelingen, lullen, lief gevoel hebben, continu moeten gapen en ik had zelfs klappertanden en de welbekende droge bek en megapupillen. Hopend dat niemand (behalve vriendje dan) het zou merken het over mij heen laten komen. Ik nam het eerste ding op 21:00 en om nah, wat zal ik zeggen, 6:00 kon ik eindelijk slapen. Kon de volgende dag behoorlijk normaal functioneren, n beetje brak, maar ja als ik het laat maak voel ik me sowieso brak... Op een gegeven moment bewogen sommige dingen n beetje. Ik weet wel dat dit een dure variant is van x, gezonder weet ik niet, maar bezint eer ge begint, want dit had ik never nooit niet verwacht. Omdat al die andere shit gewoon niet werkte bij mij behalve de shrooms...
#11
is geen herbal he, maar gewoon chemisch net als xtc
er zit BZP en TFMPP in
#12
vode zei:
Nou vraag ik me toch af, wat voor ervaringen mensen met Herbal XTC hebben.
Een paar keer geprobeerd in mn leven, altijd kut. Ik vond zelfs explosion niet veel. Dat is geen echte herbal ook niet trouwens
#13
okay dan explosion en zoo7, respectievelijk methylone en bzp-tfmpp vind ik GEWELDIG, lekker dansbaar, en erg relaxt... op de momenten dat ik het slik vind ik het beter dan xtc
#14
Pfff alle vier de herbals die ik heb geprobeerd zogen hard, en ik heb dr best veel tegelijk naarbinnen gewerkt... Klote dingen wat mij betreft.
#15
Een bakkie koffie werkt beter.
Laatst 6 tegelijk genomen (1e keer voor de lol)
Ik werd alleen moe
#16
heb zelf vaak herbal xtc gebruikt maar merkte er gewoon nix nada van! gewoon rommel dus!!
en tis ook zo hoe zit je er zelf in,, als je zoiets hebt van dit zou wel een wat kunnen zijn dan is er een grote kasn dat je ook wat voelt, it's just you're mind fucking with you......
ik hou het liever bij "echte"xtc.
#17
Don't worry
#18
Nou vraag ik me toch af, wat voor ervaringen mensen met Herbal XTC hebben.
Ik heb net even een capsule ingenomen, om even te testen wat het nou geeft, zodat ik het dit weekend op een feestje kan gebruiken. Het doet voor het moment maar weinig, misschien omdat het maar 1 capsule was.
Nou, hebben mensen hier nog positieve of negatieve ervaringen mee? Zowelke? Of nog nuttige info?
#19
Ik heb het ook wel eens een paar zakjes herbals gehaald bij de smartshop. Maar doordat ik pissig werd dat ik na het eerste zakje niks merkte, gingen er al gauw meer naar binnen. Waardoor ik me best vaag voelde. Maar verder dan vaag kwam ik niet.
ps: meerdere zakjes van 4 capsules.
#20
Ja, ik merk er ook weinig meer dan van vaag, maar dat was 1 capsule van een zakje van 4. Het was opzich wel een prettig gevoel, maar erg zwak. Volgende keer maar eens wat meer tegelijk. Eens zien wat t geeft.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.