Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHerbal XTC

Herbal XTC

28 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
herbal xtc is pure geldklopperij.

koop het niet
slik het niet
je voelt het toch niet

tenminste als je al wat gewend bent.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik voelde wel wat, maar totaal niet vergelijkbaar met X, niet echt lekker ofzo, en vond t maar vaag.
Dat was dus ook maar éénmalig!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
een vriend heeft wel eens een x een vloeibare variant geprobeerd die was uren later nog aan het stuiteren .. van de energie.. dat werkt maar het gevoel bereik je er niet mee...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
fragany zei:
Biostudentje zei:
Safe the money...
Klik om te vergroten...

for X :tongueout:
Klik om te vergroten...
idd
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
I will
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
nondeju zeg!
Ik heb die zoo7 gehad en ik dacht nog, weer een herbal. Dus eerst 1 genomen, na 1 uur voelde ik nog niks en nog 1 bijgenomen met de gedachte, die shit werkt toch niet en toen met vriendlief de deur uitgegaan. Nou, ik heb t geweten! Ik had het xtc gevoel; tintelingen, lullen, lief gevoel hebben, continu moeten gapen en ik had zelfs klappertanden en de welbekende droge bek en megapupillen. Hopend dat niemand (behalve vriendje dan) het zou merken het over mij heen laten komen. Ik nam het eerste ding op 21:00 en om nah, wat zal ik zeggen, 6:00 kon ik eindelijk slapen. Kon de volgende dag behoorlijk normaal functioneren, n beetje brak, maar ja als ik het laat maak voel ik me sowieso brak... Op een gegeven moment bewogen sommige dingen n beetje. Ik weet wel dat dit een dure variant is van x, gezonder weet ik niet, maar bezint eer ge begint, want dit had ik never nooit niet verwacht. Omdat al die andere shit gewoon niet werkte bij mij behalve de shrooms... :flushed: :openmouth:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
is geen herbal he, maar gewoon chemisch net als xtc

er zit BZP en TFMPP in
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
vode zei:
Nou vraag ik me toch af, wat voor ervaringen mensen met Herbal XTC hebben.
Klik om te vergroten...

Een paar keer geprobeerd in mn leven, altijd kut. Ik vond zelfs explosion niet veel. Dat is geen echte herbal ook niet trouwens
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
okay dan :confused: explosion en zoo7, respectievelijk methylone en bzp-tfmpp vind ik GEWELDIG, lekker dansbaar, en erg relaxt... op de momenten dat ik het slik vind ik het beter dan xtc :smoke: :sunglasses:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
Pfff alle vier de herbals die ik heb geprobeerd zogen hard, en ik heb dr best veel tegelijk naarbinnen gewerkt... Klote dingen wat mij betreft.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
Een bakkie koffie werkt beter.

Laatst 6 tegelijk genomen (1e keer voor de lol)

Ik werd alleen moe
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
heb zelf vaak herbal xtc gebruikt maar merkte er gewoon nix nada van! gewoon rommel dus!!
en tis ook zo hoe zit je er zelf in,, als je zoiets hebt van dit zou wel een wat kunnen zijn dan is er een grote kasn dat je ook wat voelt, it's just you're mind fucking with you......

ik hou het liever bij "echte"xtc.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
Don't worry :beer:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
Nou vraag ik me toch af, wat voor ervaringen mensen met Herbal XTC hebben.
Ik heb net even een capsule ingenomen, om even te testen wat het nou geeft, zodat ik het dit weekend op een feestje kan gebruiken. Het doet voor het moment maar weinig, misschien omdat het maar 1 capsule was.

Nou, hebben mensen hier nog positieve of negatieve ervaringen mee? Zowelke? Of nog nuttige info?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb het ook wel eens een paar zakjes herbals gehaald bij de smartshop. Maar doordat ik pissig werd dat ik na het eerste zakje niks merkte, gingen er al gauw meer naar binnen. Waardoor ik me best vaag voelde. Maar verder dan vaag kwam ik niet. :wink:

ps: meerdere zakjes van 4 capsules.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ja, ik merk er ook weinig meer dan van vaag, maar dat was 1 capsule van een zakje van 4. Het was opzich wel een prettig gevoel, maar erg zwak. Volgende keer maar eens wat meer tegelijk. Eens zien wat t geeft. :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
het ventje van de smartshop had het in busjes zitten (helft kleiner als fotorolletje ongeveer)

maar daar zaten er meer in, en hij zei vanaf 4 pille merkte je pas egt wat

en je hebt verschillende soorten (in soorten kleiren)

hij raade mij toen de paarse aan
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik werd er heel erg sloom van (had geen zin om überhaupt te bewegen) en heel wazig van. Bijna stoned. Niet echt een aanrader.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
ik heb een aantal van die herbal dingen eens getest, en vond dat geen een van alle werkte, ja wel een beetje fitter en zenuwachtiger maar voor de rest nul noppes...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik heb t ook wel is gedaan, op lowlands stond er zo'n smartstand... zeker een stuk of 4 geslikt; HELEMAAL NIX gevoeld... naar mijn mening ''voel'' je meer van een asperientje... :rolleyes: t is troep

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."