Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLetten op Mensen Hun Ogen.

Letten op Mensen Hun Ogen.

28 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik let er ook veel op laatste tijd..
Elke dag op station wel.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Is inderdaad wel grappig om te zien tijdens het uitgaan!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
Pikachu zei:
Hahaha dat doe ik dus ook! Sinds m'n eerste x kijk ik ook best een boel naar mensen hun ogen :grin:
Klik om te vergroten...

Ik pik ze er ook zo uit

Vooral als ik op zoek ben
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
hehe ja :) nee praatje makenis altijd wel leuk :P ik bedoel
een Pepklepper kan zijn bek toch niet houden :P

en op xtc praat je ook tegen iedereen aan die je aanspreekt haha

komt wel meestal wartaal uit :P :rolleyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
als ik on drugs ben, dan zie ik ineens overal druggies... terwijl als ik nuchter ben het me totaal ontgaat :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het is inderdaad leuk om te zien.

Ik ben laatst een paar keer volledig nuchter naar een festival geweest, en dan kijken mensen mij aan van: "ga je lekker?!" Ik heb van die pupillen die bij het minste of geringste echt helemaal openspringen. Lijkt het inderdaad net alsof je onder invloed bent. Wel grappig, op zich, omdat ik weet dat ik nuchter ben. Dan pas zie je hoe bevooroordeeld mensen eigenlijk zijn.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
je pikt ze er inderdaad zo uit :P

soms echt te hilarisch als er voor me iemand in de trein zit waarbij de ogen bijna uit de kop knallen en zn bek tekeer gaat als een machine :openmouth:

krijg ik er ook weer zin in :hearteyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
Telefoon zei:
ik merk bij me zelf dat ik Sins mijn 1e keer xtc op mensen ga letten of ze iets gebruiken het kauwen pepkleppen of puur de gezicht trekken

als het echt overduidelijk is maak ik ook afentoe er een praatje mee

Sta je in de kroeg en dan loopt er een Serotine snoeper langs dan tik ik hem even aan en zeg ik hey jij voeld je wel goed he :wink:

bied hem wat water aan en wens hem een fijna avond


:beer:
Klik om te vergroten...





waar kom je vandaan? bij ons in het dorp, kijken mensen je aan met een dreigend hoofd en vragen: "moooooo heb jij pillen gebruikt?!" mensen als jij moeten er meer zijn!

en nog een vraagje btw, weet er iemand iets over blauwe mitsibitsu's? of hoe je het ook schrijft. ik blow al 5 jaar maar heb vorrige week zonder er bij na te denken een pilletje gekregen en geslikt... het was een blauwe mitsibistu en ik voelde me geweldig, ik wil het aanstaande zaterdag weer doen, maar zijn er nog betere pillen ofzo?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
hehe toen iemand op zaterdagnacht drugs voor ons zocht moest ik even wachten. Duurde wat lang dus sprak ik toen een willekeurige overduidelijk speed gebruikende gozer aan en binnen een half uur hadden we alles wat we nodig hadden^^
En jah, ik zie de mensen kauwen, oogjes groot, ingevallen wangen en verneukte neusjes:P :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."