#1
Ik let er ook veel op laatste tijd..
Elke dag op station wel.
Elke dag op station wel.
Pikachu zei:Hahaha dat doe ik dus ook! Sinds m'n eerste x kijk ik ook best een boel naar mensen hun ogen![]()

Telefoon zei:ik merk bij me zelf dat ik Sins mijn 1e keer xtc op mensen ga letten of ze iets gebruiken het kauwen pepkleppen of puur de gezicht trekken
als het echt overduidelijk is maak ik ook afentoe er een praatje mee
Sta je in de kroeg en dan loopt er een Serotine snoeper langs dan tik ik hem even aan en zeg ik hey jij voeld je wel goed he![]()
bied hem wat water aan en wens hem een fijna avond
![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."