lachen man!!!!
Ik let er niet altijd op..tijdens uitgaan, als ik iemand voorbij zie komen
..
Ga je lekkah!!!!! komt er dan van mijn kant..
Maar meestal komen mensen naar mij toe.. mag ik je wat vragen? Ik: ja hoor.. Andere: mag ik je even knuffelen
.. whahah geweldig vind ik dat.. is al zovaak gebeurt.. Of als ik iemand voor de 3de keer tegenkom in dezelfde tent - zelfde avond.. geef ik degene een knuffel
.. net of dat het iemand is die ik dan al jaaaaren ken.. is gewoon lekkah je liefde wat je op dat moment voelt.. te delen..
Meestal van de k@@rt praat vind ik maar niks.. omdat ik vaak de hele avond op de dansvloer sta..en als iemand dan komt..
waar kom je vandaan..
wat doe je..
heb je ook wat op ..
wat heb je op..
hoevaak doe je het..
Of hele levensverhaal komt in paar minuten voorbij... heb ik zoiets van..
ssssssttttt
.. en laat me lekkah dansen...sta niet voor niks op de dansvloer.. wil ik gaan babbelen dan ga ik wel naar de chillroom...
En als ik in de chillroom zit.. en ik raak aan de praat
.. pffffff whahahha moet je een keer meegemaakt hebben
.. lachen is het altijd!!!
terug te komen op het topic.. whahahah.. sinds dat ik het doe.. valt het me zeker op hoeveel mensen er eigenlijk gebruiken...
Het ziet er wel leuk uit vind ik..