Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLetten op Mensen Hun Ogen.

Letten op Mensen Hun Ogen.

28 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik werk bij een benzinestation en in de weekenden als ik de nacht heb zie ik heel wat voorbij schuiven. Afgelopen zaterdag een gozer met een wit randje in zijn neus hahaha. Of mensen met van die witte mondhoeken, rollende ogen enzz. Inderdaad, je let erop en je pikt het merendeel er zo tussenuit.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik vroeg het gister aan een vriendin van me, die had enorme stuiters. Dat bleek dus normaal te zijn bij haar, en helaas voor mij was ze nog anti-drugs ook. Tsja nooit meer vragen dus :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik let vooral s'ochtends op de koppen van de mensen in de metro.. je kan ze er meteen uitpikke degene die minstens cannabis of zo gebruiken... gisteren eens goed gekeken.. k'geloof dat er meer mensen snuiven dan we denken...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
kom ik ook achter... als je gewoon open er over prat, dan merk je hoeveel mensen in je omgeving wel neit gebruiken, of gebruikt hebben

WAHAHAHAHAHA ROFLOL :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

zat ff een leuk plaatje te zoeken bij dit bericht, zoals ik zo vaak doe... tik ik slikken xtc in, en wat komt er tevoorschijn... (hele link ff kopieren)

http://images.google.com/images?q=slikk ... rt=54&sa=N
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
had in het 3e middelbaar zo een leerkrachte : Graatmager , heel bleek , haar neus jeukte altijd , ze was 'allergisch' aan haar , GIGA pupillen , en je vond ze nooit in de leerkrachtenzaal , maar in het washok , daar was het rustiger :rolleyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
lachen man!!!!

Ik let er niet altijd op..tijdens uitgaan, als ik iemand voorbij zie komen
..
Ga je lekkah!!!!! komt er dan van mijn kant..

Maar meestal komen mensen naar mij toe.. mag ik je wat vragen? Ik: ja hoor.. Andere: mag ik je even knuffelen
.. whahah geweldig vind ik dat.. is al zovaak gebeurt.. Of als ik iemand voor de 3de keer tegenkom in dezelfde tent - zelfde avond.. geef ik degene een knuffel
.. net of dat het iemand is die ik dan al jaaaaren ken.. is gewoon lekkah je liefde wat je op dat moment voelt.. te delen..


Meestal van de k@@rt praat vind ik maar niks.. omdat ik vaak de hele avond op de dansvloer sta..en als iemand dan komt..
waar kom je vandaan..
wat doe je..
heb je ook wat op ..
wat heb je op..
hoevaak doe je het..
Of hele levensverhaal komt in paar minuten voorbij... heb ik zoiets van..
ssssssttttt
.. en laat me lekkah dansen...sta niet voor niks op de dansvloer.. wil ik gaan babbelen dan ga ik wel naar de chillroom...
En als ik in de chillroom zit.. en ik raak aan de praat
.. pffffff whahahha moet je een keer meegemaakt hebben
.. lachen is het altijd!!!

terug te komen op het topic.. whahahah.. sinds dat ik het doe.. valt het me zeker op hoeveel mensen er eigenlijk gebruiken...
Het ziet er wel leuk uit vind ik..
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
hehe heerlijk dat ik deze hobbie met zoveel mensen deel
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
Het is inderdaad leuk om te zien.

Ik ben laatst een paar keer volledig nuchter naar een festival geweest, en dan kijken mensen mij aan van: "ga je lekker?!" Ik heb van die pupillen die bij het minste of geringste echt helemaal openspringen. Lijkt het inderdaad net alsof je onder invloed bent. Wel grappig, op zich, omdat ik weet dat ik nuchter ben. Dan pas zie je hoe bevooroordeeld mensen eigenlijk zijn.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
je pikt ze er inderdaad zo uit :P

soms echt te hilarisch als er voor me iemand in de trein zit waarbij de ogen bijna uit de kop knallen en zn bek tekeer gaat als een machine :openmouth:

krijg ik er ook weer zin in :hearteyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
Telefoon zei:
ik merk bij me zelf dat ik Sins mijn 1e keer xtc op mensen ga letten of ze iets gebruiken het kauwen pepkleppen of puur de gezicht trekken

als het echt overduidelijk is maak ik ook afentoe er een praatje mee

Sta je in de kroeg en dan loopt er een Serotine snoeper langs dan tik ik hem even aan en zeg ik hey jij voeld je wel goed he :wink:

bied hem wat water aan en wens hem een fijna avond


:beer:
Klik om te vergroten...





waar kom je vandaan? bij ons in het dorp, kijken mensen je aan met een dreigend hoofd en vragen: "moooooo heb jij pillen gebruikt?!" mensen als jij moeten er meer zijn!

en nog een vraagje btw, weet er iemand iets over blauwe mitsibitsu's? of hoe je het ook schrijft. ik blow al 5 jaar maar heb vorrige week zonder er bij na te denken een pilletje gekregen en geslikt... het was een blauwe mitsibistu en ik voelde me geweldig, ik wil het aanstaande zaterdag weer doen, maar zijn er nog betere pillen ofzo?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
hehe toen iemand op zaterdagnacht drugs voor ons zocht moest ik even wachten. Duurde wat lang dus sprak ik toen een willekeurige overduidelijk speed gebruikende gozer aan en binnen een half uur hadden we alles wat we nodig hadden^^
En jah, ik zie de mensen kauwen, oogjes groot, ingevallen wangen en verneukte neusjes:P :stoned:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik merk bij me zelf dat ik Sins mijn 1e keer xtc op mensen ga letten of ze iets gebruiken het kauwen pepkleppen of puur de gezicht trekken

als het echt overduidelijk is maak ik ook afentoe er een praatje mee

Sta je in de kroeg en dan loopt er een Serotine snoeper langs dan tik ik hem even aan en zeg ik hey jij voeld je wel goed he :wink:

bied hem wat water aan en wens hem een fijna avond


:beer:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hahaha dat doe ik dus ook! Sinds m'n eerste x kijk ik ook best een boel naar mensen hun ogen :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
Telefoon zei:
Sta je in de kroeg en dan loopt er een Serotine snoeper langs dan tik ik hem even aan en zeg ik hey jij voeld je wel goed he :wink:

bied hem wat water aan en wens hem een fijna avond


:beer:
Klik om te vergroten...

Jij bent goed bezig :wave:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
Haha ja, ik zie het ook overal in de stad ineens. Wel leuk om die mensen zo te zien gaan :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
Sinds ik drugs gebruik let ik er zelf ook veel op. Best grappig om aan mensen te zien wat ze op hebben. :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
das echt cool ja
echt zo een praatje maken doe ik niet maar als ik iemand aan zie komen lopen dan kijk ik wel altijd effe en lach ik in mezelf
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik let er ook veel op laatste tijd..
Elke dag op station wel.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
Is inderdaad wel grappig om te zien tijdens het uitgaan!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#20
Pikachu zei:
Hahaha dat doe ik dus ook! Sinds m'n eerste x kijk ik ook best een boel naar mensen hun ogen :grin:
Klik om te vergroten...

Ik pik ze er ook zo uit

Vooral als ik op zoek ben

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."